Tab. 26: Lublin – Kraków/Katowice – Kamieniec Ząbk. – Stronie Śl./Kudowa Zdrój/Jelenia Góra (RJP: Polska, zima 1949/1950)
Tabela 26: Lublin – Kraków/Katowice – Kamieniec Ząbk. – Stronie Śl./Kudowa Zdrój/Jelenia Góra
Linie wyszczególnione w tabeli:
- Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Dąbrowa Górnicza (162) (DGHK1 - Dąbrowa Górnicza)
- Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Dąbrowa Górnicza (162) (Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce - [km 2,480 linii 162])
- Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Dąbrowa Górnicza [pierwotny przebieg 162] (DGHK1 - [km 2,480 linii 162])
- Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Kraków Główny Osobowy (133) (Jaworzno Szczakowa - Kraków Główny (Osobowy))
- Jaworzno Szczakowa – Mysłowice (134) (Jaworzno Szczakowa - Mysłowice)
- Katowice – Legnica (137) (Początek LK137 - Jaworzyna Śląska)
- Kłodzko Nowe – Kudowa Zdrój (– Náchod) (309) (Kłodzko Nowe - Kudowa-Zdrój)
- Kłodzko Nowe – Stronie Śląskie (322) (Kłodzko Nowe - Stronie Śląskie)
- Łuków – Radom Główny (26) (Dęblin - Radom Główny)
- Oświęcim – Katowice (138) (Mysłowice - Katowice)
- Tunel – Sosnowiec Główny (62) (Tunel - Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce)
- Warszawa Centralna – Katowice (1) (Dąbrowa Górnicza - Katowice)
- Warszawa Wschodnia – Dorohusk (7) (Dęblin - Lublin Główny)
- Warszawa Zachodnia – Kraków Główny Osobowy (8) (Radom Główny - Tunel)
- Wrocław Główny – Międzylesie – (Lichkov) (276/481) (Kamieniec Ząbkowicki - Kłodzko Nowe)
- Wrocław Świebodzki – Zgorzelec (– Görlitz) (274/493) (Jaworzyna Śląska - Jelenia Góra)
Tabela na stronach:
Rozkład jazdy pociągów Polska, zima 1949/1950