Tab. 15: (Warszawa – Koluszki)/Łódź – Łódź/Częstochowa – Ząbkowice – (Trzebinia – Kraków (– Zakopane) – Krynica/Zakopane)/(Katowice – Pszczyna – Bielsko/Zebrzydowice) (RJP: Polska, zima 1949/1950)
Tabela 15: (Warszawa – Koluszki)/Łódź – Łódź/Częstochowa – Ząbkowice – (Trzebinia – Kraków (– Zakopane) – Krynica/Zakopane)/(Katowice – Pszczyna – Bielsko/Zebrzydowice)
Linie wyszczególnione w tabeli:
- Chabówka – Zakopane (99) (Chabówka - Zakopane)
- Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Kraków Główny Osobowy (133) (Dąbrowa Górnicza Ząbkowice - Kraków Główny (Osobowy))
- Katowice – Zwardoń (139) (Katowice - Bielsko-Biała Główna)
- Kraków Główny Osobowy – Medyka (91) (Kraków Główny (Osobowy) - Tarnów)
- Kraków Płaszów – Kamieniołom Liban (pierwotny przebieg fragmentu 94) (Podgórze Płaszów Filia - Cementownia Nowa Huta)
- Kraków Płaszów – Oświęcim (94) (Cementownia Nowa Huta - Skawina)
- Kraków Płaszów – Oświęcim (94) (Kraków Płaszów - Podgórze Płaszów Filia)
- Łódź Fabryczna – Koluszki (17) (Łódź Fabryczna - Koluszki)
- Most Wisła – Chybie (150) (Most Wisła - Chybie)
- Muszyna – Krynica (105) (Muszyna - Krynica-Zdrój)
- Skawina – Żywiec (97) (Zembrzyce - Sucha Beskidzka)
- Skawina – Żywiec (97) (Początek LK97 - Stryszów)
- Stryszów – Zembrzyce Nowe (szlak przez Jezioro Mucharskie) (Dąbrówka korekta - Skawce)
- Stryszów – Zembrzyce Nowe (szlak przez Jezioro Mucharskie) (Skawce - Zembrzyce Nowe)
- Sucha Beskidzka – Chabówka (98) (Sucha Beskidzka - Chabówka)
- Tarnów – Leluchów (96) (Tarnów - Muszyna)
- Trzebinia – Skawce (103) (Trzebinia - Skawce)
- Trzebinia – Zebrzydowice (93) (Chybie - Zebrzydowice)
- Warszawa Centralna – Katowice (1) (Grodzisk Mazowiecki - Katowice)
- Warszawa Główna Osobowa – Warszawa Zachodnia T2/1G, 12/2G (23) (Warszawa Główna - Warszawa Zachodnia)
- Warszawa Śródmieście – Grodzisk Mazowiecki (447/448) (Warszawa Zachodnia - Grodzisk Mazowiecki)
Tabela na stronach:
Rozkład jazdy pociągów Polska, zima 1949/1950