Tab. 24: Przemyśl – Kraków (– Krynica) – Wrocław (– Międzylesie) – Poznań – Ustka/Szczecin/Odra Port (RJP: Polska, lato 1954)
Tabela 24: Przemyśl – Kraków (– Krynica) – Wrocław (– Międzylesie) – Poznań – Ustka/Szczecin/Odra Port
Linie wyszczególnione w tabeli:
- Bytom – Wrocław Główny (132) (Opole Groszowice - Koniec LK132)
- Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Kraków Główny Osobowy (133) (Jaworzno Szczakowa - Kraków Główny (Osobowy))
- Grabiny – Dębica (dawny przebieg) (Grabiny korekta - Dębica korekta)
- Jaworzno Szczakowa – Mysłowice (134) (Jaworzno Szczakowa - Mysłowice)
- Katowice – Legnica (137) (Początek LK137 - Kędzierzyn-Koźle)
- Kędzierzyn Koźle – Opole Groszowice (136) (Początek LK136 - Koniec LK136)
- Kraków Główny Osobowy – Medyka (91) (Dębica - Przemyśl Główny)
- Kraków Główny Osobowy – Medyka (91) (Kraków Główny (Osobowy) - Grabiny (stacja towarowa))
- Muszyna – Krynica (105) (Muszyna - Krynica-Zdrój)
- Oświęcim – Katowice (138) (Mysłowice - Katowice)
- Piła Główna – Ustka (405) (Piła Główna - Ustka)
- Poznań Główny – Szczecin Główny (351) (Poznań Główny - Szczecin Główny (Osobowy))
- Poznań Główny PoD – Piła Główna (354) (Poznań POD - Piła Główna)
- Szczecin Dąbie – Świnoujście Port (401) (Szczecin Dąbie - Świnoujście Port)
- Tarnów – Leluchów (96) (Tarnów - Muszyna)
- Wrocław Główny – Międzylesie – (Lichkov) (276/481) (Początek LK276 - Międzylesie)
- Wrocław Główny – Poznań Główny (271) (Wrocław Główny - Poznań Główny)
- Wrocław Główny – Szczecin Główny (273/821/822) (Wrocław Główny - Szczecin Główny (Osobowy))
Tabela na stronach:
Rozkład jazdy pociągów Polska, lato 1954