OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Koszwały – Stegna Gdańska - źródła danych

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2023-09-01 (przebieg)

Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tej linii

Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.

datatyptytułSzczegóły
1914-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Niemcy, maj 1914

Pokaż tabele RJP »

1947-10-05 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1947/1948

Pokaż tabele RJP »

1948-05-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1948

Pokaż tabele RJP »

1948-10-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1948/1949

Pokaż tabele RJP »

1950-05-14 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1950

Pokaż tabele RJP »

1951-10-07 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1951/1952

Pokaż tabele RJP »

1953-05-17 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1953

Pokaż tabele RJP »

1953-10-04 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1953/1954

Pokaż tabele RJP »

1954-10-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1954/1955

Pokaż tabele RJP »

1955-10-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1955/1956

Pokaż tabele RJP »

1957-06-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1957-1958

Pokaż tabele RJP »

1958-09-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1958/1959

Pokaż tabele RJP »

1960-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1960

Pokaż tabele RJP »

1961-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1961/1962

Pokaż tabele RJP »

1962-09-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1962/1963

Pokaż tabele RJP »

1963-05-26 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1963

Pokaż tabele RJP »

1964-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1964

Pokaż tabele RJP »

1965-05-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1965-1966

Pokaż tabele RJP »

1967-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1967-1968

Pokaż tabele RJP »

1970-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1970-1971

Pokaż tabele RJP »

1973-06-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1973-1974

Pokaż tabele RJP »

1977-05-22 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1977-1978

Pokaż tabele RJP »

1978-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1978-1979

Pokaż tabele RJP »

1980-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1980-1981

Pokaż tabele RJP »

1981-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1981-1982

Pokaż tabele RJP »

1985-06-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1985-1986

Pokaż tabele RJP »

1987-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1987-1988

Pokaż tabele RJP »

1989-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1989-1990

Pokaż tabele RJP »

1990-05-27 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1990-1991

Pokaż tabele RJP »

1992-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1992-1993

Pokaż tabele RJP »

1993-09-26 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1993/1994

Pokaż tabele RJP »

1994-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1994

Pokaż tabele RJP »

1995-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1995-1996

Pokaż tabele RJP »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Józef Wiśniewski (2021-07-21 23:30:41)
    Coś tu jest niejasne. "Nowy prom, na północ od przedwojennego". Nie było nowego promu kolejowego /pływał stary Aegir po nową nazwą Świbno /. Jeśli na północ to chyba chodzi o prom samochodowy.
  • #2 Z Leszczyn (2021-08-23 10:27:15)
    Tu chyba chodzi o zmianę przebiegu linii kolejowej oraz trasy promu przed 1950 rokiem, na odcinku Świbno - Prawy Brzeg Wisły.
  • #3 J Wiśniewski (2021-10-01 16:28:29)
    Wrócę do tematu, bo w różnych miejscach czytam różne uwagi i komentarze. W rubryce >historia i parametry< rok 1950 uwaga "Nowy prom ......" jest zagadkowa i na czym się opiera? Jeśli na północ od przedwojennego, to chodzi o prom samochodowy. Zmiany linii oraz trasy promu przed 1950 nie mogło być, bo przyczółki cumownicze promu pozostały w tym samym miejscu, co były przed II wojną. Tory tak samo. Dzisiaj, kto chce zobaczyć te miejsca, gdzie cumował prom kolejowy wąskotorówki na obu brzegach Wisły, to zobaczy już niewiele. Z przystani cumowniczych promu pozostały tylko szczątki. Poza tym (nie chwaląc się)z rodzicami, jako kilkuletni chłopak przeprawiałem się tym promem w drodze do Gdańska ze Sztutowa i trochę też pamiętam.
  • #4 Michał Gliniecki (2023-05-15 09:06:55)
    Odcinek Koszwały (km 12,3) - Lewy Brzeg Wisły (km 26,7) to fragment linii wąskotorowej Gdańsk Wąskotorowy (km 0,000) - Lewy Brzeg Wisły (km 26,7). Odcinek Prawy Brzeg Wisły (km 29,219) - Stegna Gdańska (km 39,964) to fragment linii wąskotorowej Prawy Brzeg Wisły (km 29,219) - Sztutowo (km 44,146) - kilometraż fizyczny i taryfowy liczony od stacji Gdańsk Wąskotorowy (km 0,000).
  • #5 Mikol74 (2024-12-21 09:22:04)
    Przejście szlakiem dawnego torowiska odcinek Lewy Brzeg Wisły - Koszwały https://youtu.be/dhW…
  • #6 (odp. na #4) X. Piast II Chrobry (2024-12-28 15:10:54)
    Pociągiem wąskotorowym wzdłuż plaży: cabview Sztutowo - Prawy Brzeg Wisły. https://www.youtube.…

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Koszwały – Stegna Gdańska

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...