Koszwały – Stegna Gdańska - źródła danych
Ostatnia zmiana: 2023-09-01 (przebieg)
Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tej linii
Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.
data | typ | tytuł | Szczegóły |
---|---|---|---|
1914-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Niemcy, maj 1914 |
Pokaż tabele RJP » |
1947-10-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1947/1948 |
Pokaż tabele RJP » |
1948-05-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1948 |
Pokaż tabele RJP » |
1948-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1948/1949 |
Pokaż tabele RJP » |
1950-05-14 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1950 |
Pokaż tabele RJP » |
1951-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1951/1952 |
Pokaż tabele RJP » |
1953-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1953 |
Pokaż tabele RJP » |
1953-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1953/1954 |
Pokaż tabele RJP » |
1954-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1954/1955 |
Pokaż tabele RJP » |
1955-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1955/1956 |
Pokaż tabele RJP » |
1957-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1957-1958 |
Pokaż tabele RJP » |
1958-09-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1958/1959 |
Pokaż tabele RJP » |
1960-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1960 |
Pokaż tabele RJP » |
1961-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1961/1962 |
Pokaż tabele RJP » |
1962-09-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1962/1963 |
Pokaż tabele RJP » |
1963-05-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1963 |
Pokaż tabele RJP » |
1964-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1964 |
Pokaż tabele RJP » |
1965-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1965-1966 |
Pokaż tabele RJP » |
1967-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1967-1968 |
Pokaż tabele RJP » |
1970-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1970-1971 |
Pokaż tabele RJP » |
1973-06-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1973-1974 |
Pokaż tabele RJP » |
1977-05-22 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1977-1978 |
Pokaż tabele RJP » |
1978-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1978-1979 |
Pokaż tabele RJP » |
1980-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1980-1981 |
Pokaż tabele RJP » |
1981-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1981-1982 |
Pokaż tabele RJP » |
1985-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1985-1986 |
Pokaż tabele RJP » |
1987-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1987-1988 |
Pokaż tabele RJP » |
1989-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1989-1990 |
Pokaż tabele RJP » |
1990-05-27 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1990-1991 |
Pokaż tabele RJP » |
1992-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1992-1993 |
Pokaż tabele RJP » |
1993-09-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1993/1994 |
Pokaż tabele RJP » |
1994-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1994 |
Pokaż tabele RJP » |
1995-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1995-1996 |
Pokaż tabele RJP » |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Józef Wiśniewski
(2021-07-21 23:30:41)
Coś tu jest niejasne. "Nowy prom, na północ od przedwojennego". Nie było nowego promu kolejowego /pływał stary Aegir po nową nazwą Świbno /. Jeśli na północ to chyba chodzi o prom samochodowy.
-
#2
Z Leszczyn
(2021-08-23 10:27:15)
Tu chyba chodzi o zmianę przebiegu linii kolejowej oraz trasy promu przed 1950 rokiem, na odcinku Świbno - Prawy Brzeg Wisły.
-
#3
J Wiśniewski
(2021-10-01 16:28:29)
Wrócę do tematu, bo w różnych miejscach czytam różne uwagi i komentarze. W rubryce >historia i parametry< rok 1950 uwaga "Nowy prom ......" jest zagadkowa i na czym się opiera? Jeśli na północ od przedwojennego, to chodzi o prom samochodowy. Zmiany linii oraz trasy promu przed 1950 nie mogło być, bo przyczółki cumownicze promu pozostały w tym samym miejscu, co były przed II wojną. Tory tak samo. Dzisiaj, kto chce zobaczyć te miejsca, gdzie cumował prom kolejowy wąskotorówki na obu brzegach Wisły, to zobaczy już niewiele. Z przystani cumowniczych promu pozostały tylko szczątki. Poza tym (nie chwaląc się)z rodzicami, jako kilkuletni chłopak przeprawiałem się tym promem w drodze do Gdańska ze Sztutowa i trochę też pamiętam.
-
#4
Michał Gliniecki
(2023-05-15 09:06:55)
Odcinek Koszwały (km 12,3) - Lewy Brzeg Wisły (km 26,7) to fragment linii wąskotorowej Gdańsk Wąskotorowy (km 0,000) - Lewy Brzeg Wisły (km 26,7). Odcinek Prawy Brzeg Wisły (km 29,219) - Stegna Gdańska (km 39,964) to fragment linii wąskotorowej Prawy Brzeg Wisły (km 29,219) - Sztutowo (km 44,146) - kilometraż fizyczny i taryfowy liczony od stacji Gdańsk Wąskotorowy (km 0,000).
-
#5
Mikol74
(2024-12-21 09:22:04)
Przejście szlakiem dawnego torowiska odcinek Lewy Brzeg Wisły - Koszwały https://youtu.be/dhW…
-
#6
(odp. na #4)
X. Piast II Chrobry
(2024-12-28 15:10:54)
Pociągiem wąskotorowym wzdłuż plaży: cabview Sztutowo - Prawy Brzeg Wisły. https://www.youtube.…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Koszwały – Stegna Gdańska