Linia Worowo – Wysoka Kamieńska (420)
Ostatnia zmiana: 2024-12-18 (przebieg)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#27
Błażej Kopka
(2022-11-24 21:39:50)
Kolego MK - ale "za Niemca" były inne realia funkcjonowania kolei i transportu publicznego w ogóle...
Dzisiaj szybciej te ciężarówki w połączeniu z rurociągami sprawniej to wszystko dostarczą.
Kolego MK - to na ile liczysz ten przestój Goleniowa, że odtworzenie tej pobocznej linii kolejowej uważasz za sensowne? A nie bardziej sensowne jest dopłynięcie statków do Szczecina (o WIELE większego portu)?? To jest alternatywa, która już jest i istnieje, a nie mrzonki o odbudowie koniunktury kolejowej sprzed 1945 roku... Świnoujście, oprócz gazoportu, nie ma wielkich zdolności przeładunkowych... A gaz, jak już była mowa, lepiej pakować w gazociągi lub ciężarówki, niż w pociąg! -
#28
(odp. na #22)
Stanisław Pikul
(2022-11-25 06:12:43)
Działanie rurociągu przywrócono po 4 dniach.
-
#29
Fabiano22
(2023-05-06 20:24:17)
Czy ktoś wie, czy ta linia miała lub ma jakąś przejazdową automatyczną sygnalizację świetlną (SSP) lub jakikolwiek przejazd kolejowy (Nie biorę pod uwagę przejazdu kat.D oraz F)??
-
#30
MK
(2023-05-06 22:45:46)
Odp 29: Na krajowej 6, w Płotach.
-
#31
djSon
(2024-02-12 20:22:26)
Linia raczej nieprzejezdna w okolicach odcinka Golczewo - Unibórz. Sporo zniszczonych czy pogniłych podkładów, brak śrub mocujących oraz nieliczne ubytki.
-
#32
Antek Kujawski
(2024-02-23 19:16:58)
Czy na wiadukcie pod S6 w ciągu 108 to jest zostawiona rezerwa pod tory kolejowe, czy to tylko złudzenie?
-
#33
Jacek
(2024-02-24 17:05:04)
Kolego Szczerba pod numerem 25. Skoro na szlaku Goleniów - Wysoka Kam. jest dopuszczone 80 osi, to skąd tam się biorą pociągi o 100, 120 osiach w przeważającej ilości do i z portów, jeszcze z dwuczłonowymi elektrowozami?
-
#34
Haa
(2025-02-07 15:59:45)
Dziwi to, że nikt nie widział potrzeby wykorzystania tej linii do przedłużenia tras pociągów z Kołobrzegu aż do Świnoujścia. Obudowa wąskotorówki od strony Trzebiatowa zapewniła był dostęp to ośrodków nadmorskich. Odtworzenie i elektryfikacja tej linii oraz elektryk na odcinku Kołobrzeg - Goleniów pozwoliła by na poprawę dostępności Pomorza Zachodniego. Pociągi mogły by kończyć bieg w Szczecinie, bądź Świnoujściu.
-
#35
MK
(2025-07-29 19:12:06)
Czy na stacji w Wysokiej istnieje jeszcze wjazd na 420?
-
#36
Maksimovič
(2025-08-05 09:38:48)
@MK wyjazd istnieje. Wyjmując odcięty dojazd do Płot, linia pozostaje nierozebrana.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Worowo – Wysoka Kamieńska (420)