OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Szczecinek – Kołobrzeg (404)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2024-12-20 (historia)

Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Darek Nowak (2020-04-09 18:44:48)
    Na odcinku Kołobrzeg - Białogard zostały już tylko 3 kursy Polregio/dobę, w tym 2 bezpośrednie do Poznania, a na odcinku Białogard - Szczecinek 5. Z kolei ze Szczecinka do Piły tylko 4. Największy ruch jest z Piły do Poznania bo w sumie 9 kursów Polregio + KW.
  • #2 (odp. na #1) Adolf Nowak de Piaskowski (2020-07-17 01:08:01)
    Oferta na odcinku Szczecinek - Piła uległa zwiększeniu do 4/5 (w weekendy) kursów Polregio oraz 10 IC/TLK.
    Na odcinku Szczecinek - Białogard 5/6 Polregio a na Białogard - Kołobrzeg już 5 + 3 IC/TLK (6 w soboty, dziwne).
  • #3 KolejmanWro (2022-09-06 14:45:11)
    Od 24.09.2022 planowane jest kilkunastodniowe zamknięcie szlaku, będą jeździć autobusy. W tak krótkim czasie niewiele zrobią, choć szczerze im kibicuję. Oprócz miejscowych remontów przydałaby się stabilizacja toru na całym odcinku Szczecinek - Białogard.
  • #4 X. Piast II Chrobry (2024-09-01 18:17:49)
    Od dzisiaj 01.09 szlak Szczecinek - Białogard jest w remoncie i obowiązuje ZKA.
  • #5 X. Piast II Chrobry (2024-11-30 19:25:37)
    Od nowego rozkładu nastąpi przywrócenie kursowania pociągów na szlaku Szczecinek - Białogard.
  • #6 Programista Kolejowy (2025-06-09 19:52:08)
    271 [Wrocław Główny - Poznań Główny] na całym odcinku
    351 [Poznań Główny - Szczecin Główny] na odcinku Poznań Glówny - Poznań Główny POD
    354 [Poznań Główny POD - Piła Główna] na całym odcinku
    405 [Piła Główna - Ustka] od rozjazdu początkowego by przejechać na tory do Piły Północ
    Tory stacyjne piły
    18 [Kutno - Piła Główna] podobnie jak 405
    203 [Tczew - Kostrzyn] Ostbahn [tak samo]
    999 [Piła Główna - Piła Północ] na całym odcinku [totalny bezsens mogli nas 405 od razu puścić]
    405 [Piła Główna - Ustka] ponownie ale tym razem do Szczecinka.
    Po zatrzymaniu w Szczecinku, niestety urwał mi się materiał do Białogardu ale w ramach stacji skład przejechał jeszcze 210 [Chojnice - Runowo Pomorskie] by wbić się na 404
    404 [Szczecinek - Kołobrzeg] w tym fragment 202 [Gdańsk Główny - Stargard] w ramach przejazdu na stacji Białogard.

    Na piechotę zwiedzimy: linię portową w Kołobrzegu, gdzie pociągi jadą po ulicy i rondo, gdzie krajowa 11 zaczyna swój bieg do Bytomia.


    https://youtu.be/qLC…

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Szczecinek – Kołobrzeg (404)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...