OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Gniezno Winiary – Sława Wielkopolska (377) (galeria)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2025-08-25 (przebieg)

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Obraz
fot. Witold Niedzielski (1992-06-06)
opis ⇵
Obraz
fot. nieznany (2005-05-23)
opis ⇵
Obraz
fot. Aleksander Klaja (2006-09-21)
opis ⇵
Obraz
fot. Roman Paul (2015-06-14)
opis ⇵
Obraz
fot. Tomasz (2016-04-13)
opis ⇵
Obraz
fot. Andrzej Dybza (2019-08-24)
opis ⇵

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #64 Błażej Kopka (2025-05-13 14:18:07)
    Odcinek Sława Wlkp. - Rejowiec (łącznie za całym torem bodajże nr 1 na stacji) jest obecnie poddawany gruntownemu remontowi. Efektu można się spodziewać w przeciągu kilku tygodni, myślę.
  • #65 Jakub Srocki (2025-05-19 20:59:42)
    Dzisiaj widziałem, że na całym odcinku Sława Wlkp.- Stawiany są prace. Wjechał ciężki sprzęt, pojawiły się betonowe podkłady, szyny i ogrom pracowników. Wydaje mi się, tak jak tu kolega zauważył, że prace pójdą szybko. Operator paliw musi mieć zapewnioną alternatywną możliwość dojazdu na czas remontu pozostałej części linii. Zastanawiam się tylko, czy dadzą jeszcze radę wcisnąć pociągi towarowe na i tak przeładowaną linię 356? Bo chyba nie ma innego wytłumaczenia tak szybko podjętego remontu odcinka Stawiany - Sława.
  • #66 Błażej Kopka (2025-05-20 06:25:09)
    I co - manewry na szlaku pomiędzy Sławą i Skokami? Bez przebudowy stacji w Sławie nie bardzo można tu jakikolwiek ruch prowadzić.
  • #67 Jakub (2025-05-22 09:50:24)
    Wczoraj przejeżdżałem i widziałem, że tor prowadzący od Rejowca zaraz za przejazdem w Sławie Wlkp. jest rozbierany. Myślę, że mogą dorzucić tam rozjazd i dobudować na stacji Sława odpowiednią ilość torów, aby zwiększyć możliwości przepustowe stacji i dać możliwość zmiany czoła składu z paliwem. Ale to tylko moje przypuszczenie.
  • #68 Błażej Kopka (2025-05-22 12:18:26)
    Absolutnie, na chwilę obecną nie ma nigdzie mowy o takich planach. Biorąc pod uwagę, że wpięcie rozjazdów w LK356 wymaga wysterowania tego z LCS Wągrowiec, to koszt byłby na tyle duży, że już byłby na to ogłoszony jakiś przetarg.
  • #69 Jakub (2025-06-06 11:35:26)
    Miałeś rację, po prostu wymienili podkłady i szyny. Nic więcej się nie zmieniło w Sławie.
  • #70 Mateusz Florek (2025-06-28 08:18:24)
    Dla czego stan linii jest na nieczynny, zamiast na w budowie nieukończona?
  • #71 Błażej Kopka (2025-06-29 08:08:29)
    A dlaczego linia miałby mieć taki status? Odcinek Sława - Stawiany jest po prostu w remoncie, a nie jako budowany od nowa, czy tym bardziej nigdy nieukończony.
  • #72 Widmo (2025-07-07 21:42:58)
    Szkoda, że nie ma rozjazdu między torami do Poznania i Gniezna. Ułatwiło by to korzystanie z dwóch peronów.
  • #73 Błażej Kopka (2025-07-07 22:00:40)
    To nie byłoby optymalne rozwiązanie - zrobiłoby się bardzo ciasno.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Gniezno Winiary – Sława Wielkopolska (377)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...