Linia Jarocin – Kąkolewo (360)
Ostatnia zmiana: 2024-05-12 (przebieg)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#15
(odp. na #14)
Opolanin
(2024-12-11 07:44:14)
Podbij do Stowarzyszenia Szerokim Torem, co opiekuje się nieczynnym odcinkiem.
-
#16
Janka
(2024-12-12 09:52:55)
Bardzo dziękuję za podpowiedź
-
#17
Michał
(2025-01-09 23:33:51)
Mamy nowy rok, ale czy coś dzieje się w temacie odtworzenia linii kolejowej do ruchu kolejowego? Umowa z wykonawcą została podpisana pod koniec 2023 roku i nadal czekamy.
-
#18
Błażej Kopka
(2025-01-10 09:51:18)
Program Kolej+ jest do 2029 roku.
-
#19
Błażej Kopka
(2025-02-11 13:39:16)
Na stacji w Gostyniu rozpoczęły się pierwsze prace ziemne mające na celu przygotowanie zaplecza pod modernizację linii do Kąkolewa. Właściwe prace w terenie mają rozpocząć się w drugim kwartale tego roku.
-
#20
(odp. na #19)
X. Piast II Chrobry
(2025-04-25 12:32:31)
Inwestycja za 156 mln https://stooq.pl/n/?…
Przynajmniej 2x przewalone koszty. -
#21
Błażej Kopka
(2025-04-28 15:49:16)
A kto te koszty przewala?
-
#22
(odp. na #21)
X. Piast II Chrobry
(2025-04-29 12:31:33)
Ja zawsze, ci co przy korycie.
Zresztą cały ten KPO można nazwać: Ostatni Skok na Kasę (OSK). -
#23
Błażej Kopka
(2025-04-29 17:12:00)
To kto ustalił taką cenę tej inwestycji? Konkretnie.
-
#24
(odp. na #23)
X. Piast II Chrobry
(2025-04-30 15:08:17)
Konkretnie, będzie to ustalał prokurator, któremu to zgłosiłem na piśmie.
Tak samo "Obwodnica" Poznania za jedyne 1,7 mld PLN.
Ludziska, za tę kwotę można by zbudować tunel centralny pod Wrockiem i jeszcze kilkaset mln by zostało.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Jarocin – Kąkolewo (360)