Linia Poznań Główny PoD – Piła Główna (354)
Ostatnia zmiana: 2025-08-11 (historia)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#31
(odp. na #29)
Jarosław Szczuryk vel Szczerba
(2022-12-02 00:48:39)
"za stacją Wargowo miała odgałęziać się bocznica do"
To jest zasadniczo prawda, ale chyba nie o to Ci chodziło, bowiem za stacją Wargowo odgałęziała się bocznica do Rzeźni Miejskiej w Obornikach Wkp., w km. 26,13.
Po Oborniki Wkp. Miasto był w km. 26,16.
Sama bocznica powstała dość późno bo na schemacie 1938/39 jej nie ma, w RJ 1946 lato jest, w RJ 1948 lato jest i zniknęła dość szybko w RJ 1955 lato już jej nie ma. -
#32
(odp. na #30)
Aleksander
(2022-12-02 07:08:57)
Po likwidacji kolejki, w latach 50. miało powstać owe odgałęzienie. Na pewno jednak nie w śladzie wąskotorówki.
-
#33
(odp. na #31)
Aleksander
(2022-12-02 17:46:46)
A właśnie, że o to mi chodziło. O bocznicy do rzeźni wiem, została rozebrana dopiero w latach 90. Mało tego - po drodze istniała także bocznica do cegielni w Obornikach, o niej też mało kto wie.
-
#34
(odp. na #27)
Xiążę Piast II Chrobry
(2023-06-20 22:10:20)
Na odcinku Budzyń - Chodzież powinny być 2 tory na szlaku, by niwelować opóźnienia.
-
#35
X. Piast II Chrobry
(2023-09-23 00:23:27)
Poznań - Samorząd miasta dołoży 18 mln zł na budowę wiaduktów na ul. Lutyckiej i Golęcińskiej.
https://stooq.pl/n/?…
"Jaśkowiak (prezydent Poznania -X) podkreślił, że powstanie wiaduktów wzdłuż ulicy Lutyckiej i Golęcińskiej, to jedne z najważniejszych inwestycji dla Poznania i mieszkańców osiedla Strzeszyn. "Na pewno znajdziemy brakującą kwotę. Dzięki zwiększeniu budżetu tego projektu, wkrótce będzie mógł zostać rozstrzygnięty przetarg. Prace mogłyby się wówczas rozpocząć już w przyszłym roku i na pewno będą zrealizowane w terminie" - zapewnił prezydent miasta.
Magistrat podał, że dzięki zwiększeniu budżetu inwestycji spółka PIM będzie mogła dokończyć procedurę przetargową, a prace budowlane zostałyby zrealizowane w latach 2024-2025." -
#36
X. Piast II Chrobry
(2024-11-20 14:55:26)
Postęp prac w budowie wiaduktu na Podolanach. https://epoznan.pl/s…
-
#37
Paweł Śliwiński
(2024-11-20 16:31:09)
Podobno w Pile od 354 odchodziły bocznice do elektrowni miejskiej oraz rozlewni spirytusu (o której też nie ma żadnych informacji). Jedyne, co wiem to to, że bocznice te jeszcze koło 15 lat temu istniały. Wiadomo coś więcej?
-
#38
Programista Kolejowy
(2025-06-09 19:44:23)
271 [Wrocław Główny - Poznań Główny] na całym odcinku
351 [Poznań Główny - Szczecin Główny] na odcinku Poznań Glówny - Poznań Główny POD
354 [Poznań Główny POD - Piła Główna] na całym odcinku
405 [Piła Główna - Ustka] od rozjazdu początkowego by przejechać na tory do Piły Północ
Tory stacyjne piły
18 [Kutno - Piła Główna] podobnie jak 405
203 [Tczew - Kostrzyn] Ostbahn [tak samo]
999 [Piła Główna - Piła Północ] na całym odcinku [totalny bezsens mogli nas 405 od razu puścić]
405 [Piła Główna - Ustka] ponownie ale tym razem do Szczecinka.
Po zatrzymaniu w Szczecinku, niestety urwał mi się materiał do Białogardu ale w ramach stacji skład przejechał jeszcze 210 [Chojnice - Runowo Pomorskie] by wbić się na 404
404 [Szczecinek - Kołobrzeg] w tym fragment 202 [Gdańsk Główny - Stargard] w ramach przejazdu na stacji Białogard.
Na piechotę zwiedzimy: linię portową w Kołobrzegu, gdzie pociągi jadą po ulicy i rondo, gdzie krajowa 11 zaczyna swój bieg do Bytomia.
https://youtu.be/qLC… -
#39
X. Piast II Chrobry
(2025-06-13 15:24:11)
Pierwszy wiadukt na Podolanach gotowy i w poniedziałek wieczorem będzie przejezdny.
Więcej info +zdjęcia i mapki: https://epoznan.pl/n… -
#40
X. Piast II Chrobry
(2025-08-29 16:27:40)
Kolejny wiadukt otwarty. https://radiopoznan.…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Poznań Główny PoD – Piła Główna (354)