OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Poznań Główny – Szczecin Główny (351)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2021-05-25 (przebieg)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
0,001 0
| |
| |
  Poznań POD  (P)
2,898
| |
| |
  Poznań Wola  (P)
6,531 7
| |
| |
  Kiekrz  (P)
12,909 13
| |
| |
  Rokietnica  (P)
17,743 18
| |
| |
  Pamiątkowo  (P)
24,254 25
| |
| |
  Baborówko  (P)
29,000 30
| |
| | 29,425
| |
| |
  Szamotuły  (P)
33,040 34
| |
| |
  Gaj  (P)
39,000
| |
| |
  Pęckowo  (P)
42,387 43
| |
| |
  Samołęż  (P)
| |
| |
  Wronki  (P)
51,109 52
| |
| |
  Krzywołęka  (P)
56,100
| |
| |
  Mokrz  (P)
59,464 60
| |
| |
  Głuchowiec  (P)
64,600
| |
| |
  Miały  (P)
70,118 71
| |
| |
  Drawski Młyn  (P)
78,005 78
| |
| |
  Lubcz  (P)
80,660
| |
| |
  Krzyż  (P)
83,728 84
| |
| |
  Łukacz  (P)
87,000
| |
| |
  Drawiny  (F)
90,125 91
| |
| |
  Podlesiec  (F)
97,148 98
| |
| | 100,427 101
| |
| |
  Rolewiec  (F)
102,550
| |
| |
  Dobiegniew  (F)
106,651 107
| |
| |
  Jaglisko  (Z)
110,890
| |
| |
  Bierzwnik  (Z)
115,364 116
| |
| |
  Rębusz  (Z)
120,828 121
| |
| |
  Słonice  (Z)
127,315 128
| |
| |
  Kleszczewo  (Z)
130,540
| |
| |
  Stary Klukom  (Z)
133,638 134
| |
| |
  Choszczno  (Z)
138,740 139
| |
| |
  Ziemomyśl  (Z)
145,694 146
| |
| |
  Dolice  (Z)
152,868 153
| |
| |
  Morzyca  (Z)
157,270 158
| |
| |
  Kolin  (Z)
160,940 161
| |
| | 162,997 163
| |
| | 166,605 167
| |
| |
  Stargard  (Z)
173,305 174
| |
| |
  Grzędzice  (Z)
178,009 178
| |
| |
  Miedwiecko  (Z)
181,311 182
| |
| |
  Reptowo  (Z)
185,715 186
| |
| |
  Wrzosy  (Z)
188,600
| |
| | 192,057 193
| |
| | 195,930
| |
| | 198,491 199
| |
| | 200,100
| |
| | 201,165 202
| |
| | 201,929
| |
| |
  Widok  (Z)
202,900
| |
| |
  Regalica  (Z)
204,079
| |
| |
  Dziewoklicz  (Z)
207,928
| |
| |
  Wstowo  (Z)
209,627
| |
| | 213,499 214
Obraz

Odcinki alternatywne

Nazwa odcinkaOdDo
Krzyż – Drawiny (dawny przebieg): Krzyż - Drawiny
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #12 (odp. na #11) Adolf Nowak de Piaskowski (2020-08-25 00:59:17)
    Czynny jest tylko obecnie tor nr 1 na odcinku Poznań POD - Kiekrz choć drugi tor jest też już gotowy+trakcja.
    Na odcinku Poznań Główny - Poznań POD tor nr 1 ma jeszcze starą nawierzchnię.
  • #13 Patryk Krzywiński (2020-09-08 11:17:23)
    Pytanie 1-sze czy na całej długości linii będą też modernizowane budynki dworców? 2-gie na jaką prędkość mają podnieść szlak? 3- cieczy stacja w Krzyżu będzie modernizowana? Będę wdzięczny za info. Czemu pytam? Bo teraz tam nie mieszkam, a że często tam nie będę bywał to byłbym wdzięczny za info.
  • #14 (odp. na #13) Stanisław Pikul (2020-09-08 20:27:37)
    Trochę szczegółów tutaj: http://poznan-szczec… . Krzyż nie jest przewidziany do modernizacji w tym projekcie - będzie robiony jako element składowy Ostbahnu w trakcie jej przebudowy co ma nastąpić w nieodległym czasie (oby).
  • #15 (odp. na #13) Adolf Nowak de Piaskowski (2020-09-10 21:48:30)
    Linia jest teraz w całkowitej rozsypce.
    Czas przejazdu Poznań - Szczecin to obecnie 5 H, głównie przez czasochłonne mijanki na kilku stacjach po drodze - cała linia jest praktycznie jedno-torowa oprócz właśnie mijanek.
  • #16 (odp. na #12) Adolf Nowak de Piaskowski (2020-11-20 23:21:50)
    Na odcinku od Mostu Teatralnego do Poznań POD jest obecnie tylko czynny tor nr 2, tor nr 1 został już zdemontowany.
  • #17 (odp. na #16) Adolf Nowak de Piaskowski (2021-02-10 20:50:56)
    Jest już ułożony nowy tor na tym odcinku.
    Teraz czas na trakcję elektryczną.
  • #18 (odp. na #17) Adolf Nowak de Piaskowski (2021-03-01 22:40:25)
    Są już wbite nowe słupy trakcji.
    Ciekawe czy zdążą zawiesić siec do nowego rozkładu czyli za 2 tygodnie.
    Niestety, w niecce, czyli między mostami Uniwersyteckim a Teatralnym jest tylko 1 tor.
  • #19 (odp. na #18) Adolf Nowak de Piaskowski (2021-03-17 22:16:46)
    Sieć już wisi, dzisiaj pociąg techniczny kończył prace podłączeniowe.
  • #20 (odp. na #19) Adolf Nowak de Piaskowski (2021-06-08 23:01:12)
    Jest już czynny od wczoraj 07.06 tor nr 1 ale tylko na odcinku od rozjazdów na północ od Mostu Teatralnego do Poznań POD.
    Czyli przy dawnej nastawni https://goo.gl/maps/…
    W związku z tym odjazdy pociągów nadal odbywają się po torze niewłaściwym, gdyż pociągi do Krzyża/Piły odjeżdżają tylko z peronów nr 5 i 6, a nie jest zrobiony jeszcze wyjazd z peronu nr 4 w kierunku północnym.
  • #21 (odp. na #20) wasiukibic (2021-06-09 07:45:23)
    Do Krzyża/Kostrzyna startują niekiedy z peronu 1a. W przypadku pociągu-wahadła jest to kiepskie rozwiązanie, z uwagi na to, że jest to wąski peron z torem oporowym i de facto jednym wyjściem w stronę dworca, więc jak wuchta wiary chce wyjść z bany, a druga wuchta chce się do niej dostać, to na peronie robi się straszny kocioł.

[Dodaj nowy komentarz]

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Poznań Główny – Szczecin Główny (351)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...