Linia Bielawa Zachodnia – Dzierżoniów Śląski (341)
Ostatnia zmiana: 2024-07-25 (przebieg)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#18
Jacek2004
(2019-12-21 14:43:54)
Dzisiaj znów się przejechałem z Dzierżoniowa do Bielawy i z powrotem. Pociągi pełne w obie strony,także konduktorka powiedziała że sporo ludzi jeździ do Bielawy. Na razie wygląda to bardzo dobrze. Co prawda po nowym roku bilety będą już trochę droższe ale i tak konkurencyjne do połączeń autobusowych.
-
#19
(odp. na #18)
wasiukibic
(2019-12-21 19:18:18)
"Ludzie się rzucili do pociągów, bo dali bilety za złotówkę. Za miesiąc nie będzie śladu po tej frekwencji, a pociągi będą świecić pustką. Zostanie tylko zawalidroga na drodze budowanej obwodnicy i przejść przez tory dla mieszkańców. Poza tym kto w ogóle dopuścił do eksploatacji linię, która została odbudowana jako samowolka budowlana i niezgodnie z przepisami? Żeby uniknąć konfliktów społecznych, należałoby rozebrać tory. Powinien to nakazać nadzór budowalany. W końcu mieszkańcy lepiej wiedzą, co jest im potrzebne. Dlaczego każda reaktywacja w tym województwie w ostatnim czasie musi wiązać się ze skandalem?" - tak dla pośmiania się, wypowiedź jednego z miejscowych frustratów pt. "Dróżnik Mniejszy". Niektórzy to mają straszny ból zadu o tą Bielawę, gotowi ciemną nocą porozkręcać szyny albo się do nich przykuć, byleby pociąg nie przejechał.
-
#20
Trapp
(2019-12-22 14:53:32)
Strach się bać co będzie za rok przy 285. WOT chyba będzie potrzebny..........
-
#21
Sławomir Fedorowicz
(2019-12-22 21:28:41)
No na Bielawie ciężko rozkręcać szyny, bo one tam są na sprężyny przymocowane. A WOT rzeczywiście będzie potrzebny, bo trzeba będzie dopisać parę nowych stacji dawno temu wykreślonych :) Ten drugi WOT zresztą pewnie też.
-
#22
(odp. na #21)
Opolanin
(2019-12-23 08:08:15)
Coś w stylu sokistów pilnujących wszystkich przejazdów przez pierwsze trzy dni kursowania pierdolina ;)
Sławomirze a ten "pierwszy" WOT co oznacza? - #23 Trapp (2019-12-23 15:27:57)
-
#24
Sławomir Fedorowicz
(2019-12-25 11:57:41)
Ludzie zajmujecie się koleją, a nie wiecie co to jest WOT? Nie osłabiajcie mnie :(
-
#25
(odp. na #24)
wasiukibic
(2019-12-25 16:23:53)
Sławku, część z nas to hobbyści nie związani zawodowo z koleją (lub nawet stricte z ruchem), więc nie wszystkie skróty jak i aspekty techniczne mogą być powszechnie znane. Zapytać się to nic złego. Chodzi oczywiście o Wykaz Odległości Taryfowych oraz Wojska Obrony Terytorialnej.
-
#26
Sławomir Fedorowicz
(2019-12-25 22:43:31)
Jasne, ale to jest podstawa wiedza...przedszkolna :) Pierwszy WOT ciągałem na sznurku po peronie stacji Piechowice jak miałem 4 lata.
-
#27
(odp. na #26)
Opolanin
(2019-12-26 12:59:39)
O,czyli o taki wykaz chodziło. Dzięki.
Sławku tak to jest jak się interesuje głównie urządzeniami, kolej to bardzo szeroka dziedzina ;)
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Bielawa Zachodnia – Dzierżoniów Śląski (341)