OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Kobierzyce – Piława Górna (310)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2018-03-22 (historia)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  Kobierzyce  (D)
0,000 0
   
    3,543 4
   
   
  Budziszów  (D)
5,601 6
   
    8,684 9
   
   
  Wilczkowice  (D)
10,395 11
   
    13,607 14
   
   
  Trzebnik  (D)
17,965 18
   
    21,128 22
   
    24,174 25
   
   
  Wilków Wielki  (D)
27,296 28
   
   
  Niemcza  (D)
29,867 30
   
    33,939 34
   
   
  Piława Górna  (D)
39,395 40
Obraz
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #36 Jacek2004 (2021-09-30 15:15:26)
    Z opóźnieniem ale rozstrzygnięto wreszcie przetarg ma przygotowanie placu pod rewitalizację, wraz z wykonaniem projektu wykonawczego dla linii 310, na odcinku Łagiewniki - Piława Górna. Wygrała firma PRO-RAIL z Wrocławia, która ma 100 dni na wykonanie prac rozbiórkowych. Oby w przyszłym roku ruszyła odbudowa linii.
  • #37 KamilMajewski (2021-10-07 12:49:44)
    Według informacji, które otrzymałem od Dyrektora ds. Kolei z DSDiK, prace na odcinku ruszają w najbliższy poniedziałek, czyli 11.10.2021.
  • #38 Jacek2004 (2021-10-07 16:50:20)
    Dobra wiadomość! Na razie będą prace rozbiórkowe, ale wybiegając w przyszłość ciekawi mnie, co z semaforem wjazdowym. Czy będzie wymiana na semafor świetlny i czy będzie zmiana lokalizacji przystanku w Łagiewnikach, co było wstępnie planowane.
  • #39 Marcin (2021-10-07 18:46:18)
    Zgadza się dobra wiadomość. Tylko więcej taboru muszą zamówić.
  • #40 113 (2021-10-07 21:24:17)
    Generalnie województwo ma plany zakupu paru SZTów, ale póki co te plany jeszcze nie zostały zrealizowane. Przy okazji można usunąć informacje, że linia jest wykreślona z ewidencji, gdyż należy do DSDiK.
  • #41 Marcin (2021-10-08 11:55:23)
    Z wakacyjnych wyjazdów znam trochę tą linie. Zawsze podobał mi się widok składu zbiorowego z Ty2 jadący do Wrocławia Brochowa jak robił manewry stacyjne w Łagiewnikach lub w Klecinie.
  • #42 Krzysztof Nowak (2021-10-11 12:40:13)
    Potwierdzam, prace rozpoczęte, widziałem dziś w Łagiewnikach kilku pracowników i coś tam działali z kosiarkami.
  • #43 ksiezyc_wiadomo_ktory (2021-12-18 02:11:00)
    W km. 28,49 proszę wpisać:
    bocznica szlakowa Rej. Ekspl. Kam., cokolwiek to oznacza.
  • #44 Kaim (2022-05-12 21:07:34)
    Niestety w programie Kolej Plus modernizacja tego połączenia została odrzucona. Wydano prawie 900 tyś. na dokumentację planistyczną i nici z tego będą...
  • #45 (odp. na #44) Krzysztof Nowak (2022-05-13 10:55:26)
    W tych komentarzach jest wyjaśnienie https://www.bazakole… Informacja z facebooka: "Piotr Rachwalski: "Małe sprostowanko i wyjaśnionko: odrzucony w KOLEJ PLUS dolnośląski projest dotyczący linii 310 de facto dotyczył odbudowy 2 toru z Wrocławia do Kobierzyc, a 310 i ten 310 Dzierżoniów był tam dodany by spełnić warunki programu... Czyli nie o DSDIK prawdopodobnie tu chodziło.
    Projekt na 285/310 więc nie dotyczył bezpośrednio DSDiK tylko został tak rozpisany, żeby ten słynny drugi tor we Wrocławiu był uzasadniony wznowieniem ruchu na 310 i koniecznością zagęszczenia ruchu na tym odcinku 285
    Tylko w tym projekcie większym problemem były bardzo wysokie koszty związane z oczekiwaniami miasta Wrocławia na podniesienie linii na miejskim odcinku w jak najwięcej w dwa poziomy z drogami - a to są największe koszty. Do tego parę innych drobiazgów i... projekt spadł. "] Dodatkowo wydano ponad 5 mln PLN na przygotowanie placu pod rewitalizację wraz z wykonaniem projektu wykonawczego na odcinku Łagiewniki Dzierżoniowskie - Piława Górna, tu już prace zakończono.

[Dodaj nowy komentarz]

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Kobierzyce – Piława Górna (310)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...