OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Brzeg – Łagiewniki Dzierżoniowskie (304)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2025-07-24 (historia)

Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #3 Mirek (2018-10-01 07:08:10)
    Wypadałoby napisać sprostowanie do nich skoro sami nie wiedzą.
  • #4 Opolanin (2019-09-14 10:23:03)
    Mamy wrzesień 2019 i lina porośnięta w najlepsze... Coś chyba nie pykło.
    Natomiast mogę potwierdzić dane z historii lini to, że tor do Kondratowic dochodzi.
  • #5 Darek Nowak (2020-01-20 19:36:06)
    I co, nie doszło do reaktywacji?
    Nie wiem, ale napewno nikt nie zauważył że łądownia na potrzeby kopalni juz była 2,2 km od niej, o tu: 50°46'06.9"N 16°58'02.4"E
    W rejonie strumienia 300 m wcześniej, musiała być zwrotnica bo dalej, w tym miejscu: 50°46'15.2"N 16°58'15.5"E
    wwśród zieleni, widać dodatkowy tor równoległy do linii.
  • #6 Michael (2021-02-19 17:30:46)
    Na dawnym przystanku Karszow odbijała bocznica, do komieniolomu w Górce
  • #7 (odp. na #6) Marek Potocki (2021-02-19 17:44:16)
    Nawet lepiej. Od linii odchodził ogryzek bocznicy normalnotorowej, w polu była przeładownia, a do samej bocznicy była wąskotorówka.
  • #8 Krzysztof Nowak (2024-11-20 13:02:57)
    Wg projektu uchwały budżetowej województwa na rok 2025 przeznaczony zostanie 1mln PLN na rewitalizacji odcinka linii od Łagiewnik Dzierżoniowskich w kierunku Kondratowic. "Projekt polegać będzie na kompleksowej wymianie nawierzchni wraz z częściową odbudową zlikwidowanej nawierzchni. Ponadto zabudowana zostanie nowa, samoczynna sygnalizacja przejazdowa. W 2025 roku zaplanowano prace związane z inwentaryzacją stanu faktycznego. Łączna długość zrewitalizowanej linii kolejowej w ramach ww. zadania wyniesie 4,94 km. https://bip.dolnysla…
  • #9 A (2025-02-05 16:35:27)
    Powstaje droga rowerowa Strzelin-Krzepice w śladzie dawnej linii 304: https://www.facebook…
  • #10 Krzysztof Nowak (2025-07-08 14:30:14)
    DSDiK ogłosiła właśnie "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowalnych dla zadania pn: Rewitalizacja linii kolejowej nr 319 szlak Strzelin - Kondratowice-Łagiewniki na odcinku od km 33,763 do km 51,139" termin składania ofert 13 sierpnia, termin związania umową 10 listopada, czas na wykonanie zadania to 8 miesięcy. Linia towarowa z prędkością 50 km/h, na stacji w Kondratowicach zostanie wybudowana mijanka i dodatkowe tory dla obsługi kamieniołomu oraz rezerwa na peron. Łagiewniki Dzierżoniowski i Strzelin ponownie staną się stacjami węzłowymi. źródło https://ezamowienia.…
  • #11 Patryk (2025-07-08 20:00:15)
    Trafiłem dzisiaj na informacje jakoby DSDiK ogłosiła przetarg na odbudowę linii 304 (przemianowanej na 319) na odcinku Strzelin - Łagiewnik
    https://www.facebook…
  • #12 Krzysztof Nowak (2025-08-19 14:07:50)
    Otwarto dziś oferty na rewitalizację szlaku Strzelin - Kondratowice - Łagiewniki Dzierżoniowskie. Najniższą ofertę, na kwotę nieco ponad 59 miliony złotych złożyła firma DOLKOM wspólnie z Torhamer. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia wynosi blisko 73 miliony złotych.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Brzeg – Łagiewniki Dzierżoniowskie (304)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...