Linia Brzeg – Łagiewniki Dzierżoniowskie (304)
Ostatnia zmiana: 2025-07-24 (historia)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#3
Mirek
(2018-10-01 07:08:10)
Wypadałoby napisać sprostowanie do nich skoro sami nie wiedzą.
-
#4
Opolanin
(2019-09-14 10:23:03)
Mamy wrzesień 2019 i lina porośnięta w najlepsze... Coś chyba nie pykło.
Natomiast mogę potwierdzić dane z historii lini to, że tor do Kondratowic dochodzi. -
#5
Darek Nowak
(2020-01-20 19:36:06)
I co, nie doszło do reaktywacji?
Nie wiem, ale napewno nikt nie zauważył że łądownia na potrzeby kopalni juz była 2,2 km od niej, o tu: 50°46'06.9"N 16°58'02.4"E
W rejonie strumienia 300 m wcześniej, musiała być zwrotnica bo dalej, w tym miejscu: 50°46'15.2"N 16°58'15.5"E
wwśród zieleni, widać dodatkowy tor równoległy do linii. -
#6
Michael
(2021-02-19 17:30:46)
Na dawnym przystanku Karszow odbijała bocznica, do komieniolomu w Górce
-
#7
(odp. na #6)
Marek Potocki
(2021-02-19 17:44:16)
Nawet lepiej. Od linii odchodził ogryzek bocznicy normalnotorowej, w polu była przeładownia, a do samej bocznicy była wąskotorówka.
-
#8
Krzysztof Nowak
(2024-11-20 13:02:57)
Wg projektu uchwały budżetowej województwa na rok 2025 przeznaczony zostanie 1mln PLN na rewitalizacji odcinka linii od Łagiewnik Dzierżoniowskich w kierunku Kondratowic. "Projekt polegać będzie na kompleksowej wymianie nawierzchni wraz z częściową odbudową zlikwidowanej nawierzchni. Ponadto zabudowana zostanie nowa, samoczynna sygnalizacja przejazdowa. W 2025 roku zaplanowano prace związane z inwentaryzacją stanu faktycznego. Łączna długość zrewitalizowanej linii kolejowej w ramach ww. zadania wyniesie 4,94 km. https://bip.dolnysla…
-
#9
A
(2025-02-05 16:35:27)
Powstaje droga rowerowa Strzelin-Krzepice w śladzie dawnej linii 304: https://www.facebook…
-
#10
Krzysztof Nowak
(2025-07-08 14:30:14)
DSDiK ogłosiła właśnie "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowalnych dla zadania pn: Rewitalizacja linii kolejowej nr 319 szlak Strzelin - Kondratowice-Łagiewniki na odcinku od km 33,763 do km 51,139" termin składania ofert 13 sierpnia, termin związania umową 10 listopada, czas na wykonanie zadania to 8 miesięcy. Linia towarowa z prędkością 50 km/h, na stacji w Kondratowicach zostanie wybudowana mijanka i dodatkowe tory dla obsługi kamieniołomu oraz rezerwa na peron. Łagiewniki Dzierżoniowski i Strzelin ponownie staną się stacjami węzłowymi. źródło https://ezamowienia.…
-
#11
Patryk
(2025-07-08 20:00:15)
Trafiłem dzisiaj na informacje jakoby DSDiK ogłosiła przetarg na odbudowę linii 304 (przemianowanej na 319) na odcinku Strzelin - Łagiewnik
https://www.facebook… -
#12
Krzysztof Nowak
(2025-08-19 14:07:50)
Otwarto dziś oferty na rewitalizację szlaku Strzelin - Kondratowice - Łagiewniki Dzierżoniowskie. Najniższą ofertę, na kwotę nieco ponad 59 miliony złotych złożyła firma DOLKOM wspólnie z Torhamer. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia wynosi blisko 73 miliony złotych.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Brzeg – Łagiewniki Dzierżoniowskie (304)