Linia Kamienna Góra – Lubawka (– Královec) (299/483)
Ostatnia zmiana: 2024-01-07 (przebieg)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Łukasz Kiąca
(2018-12-30 19:00:58)
Pierwsze kursy "motoraczka" na odcinku Sędzisław - Kralovec. 09.12.18 r. https://www.youtube.…
Koleje Dolnośląskie przy współpracy z GW Train Regio wznowiły kursy na tej linii. Codziennie uruchamiane jest 7 par połączeń transgranicznych, w tym 1 para bezpośrednio do Trutnova. Aktualnie rozkład można znaleźć tu: https://www.kolejedo… lub w aktualnym SRJP w tabeli 247. -
#2
113
(2021-04-23 13:44:22)
Ostatnio pojawiły się informacje o wykonaniu prac nad studium szybkiej linii Praga - Wrocław przez Sędzisław przez dwie czeskie firmy (nie wiem czy do RK wolno wrzucać linki). W każdym bądź razie, jeżeli linia kolejowa nr 299 razem z 298 miałaby być jednym ze szlaków, byłoby trzeba byłoby przeprowadzić ich modernizacje wraz z elektryfikacją do przejścia granicznego w Lubawce oraz budową drugiego toru do Kraloveca. Nie jestem pewien, jak prezentuje się stan linii kolejowych do Pragi, ale na pewno prace byłyby duże.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Kamienna Góra – Lubawka (– Královec) (299/483)