OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Wrocław Główny – Jedlina Zdrój (285)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2021-08-28 (przebieg)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
0,000
   
   
  Tarnogaj  (D)
4,520
   
    6,525
   
   
   
    8,516
   
   
  Wrocław Agroma  (D)
9,100
   
    9,500
   
    10,371
   
    12,669
   
   
  Domasław  (D)
16,167
   
   
  Kobierzyce  (D)
20,593
   
    22,887
   
    26,097
   
   
  Olbrachtowice  (D)
28,767
   
    33,127
   
    33,341
   
   
  Sobótka  (D)
37,547
   
    40,314
   
    43,262
   
   
  Szczepanów  (D)
46,288
   
    49,872
   
   
  Pszenno  (D)
54,818
   
    54,978
   
    55,994
   
    58,003
   
    60,752
   
    62,270
   
    65,828
   
   
  Lubachów  (D)
67,422
   
    71,294
   
   
  Jugowice  (D)
73,888
   
   
  Olszyniec  (D)
   
   
  Jedlina Dolna  (D)
78,260
   
   
  Jedlina-Zdrój  (D)
82,166
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #52 (odp. na #51) irek (2021-03-02 08:34:20)
    " W Poznaniu przez te pół roku cały czas puste pociągi oraz autobusy MPK." .....BZDURA !!!
  • #53 (odp. na #52) Adolf Nowak de Piaskowski (2021-03-02 23:30:54)
    Nawet wczesno - poranne (pierwsze) pociągi przyjeżdżają zupełnie puste - NIKOGO.
  • #54 irek (2021-03-03 09:06:30)
    Sugeruję, tak czynią profesjonaliści, wsiąść do pociągu byle jakiego na stacji początkowej i udać się do stacji końcowej, aby po drodze na każdej stacji czy też przystanku sprawdzić ilu pasażerów wsiada i wysiada.To że jakiś skład do stacji końcowej przyjechał pusty ( generalnie bardzo rzadko to ma miejsce) nie oznacza że po drodze wagony przewoziły powietrze! Przykład. Wiele lat wstecz był poranny pośpiech z Wrocławia do Poznania ( bardzo mocno obłożony) następnie w Poznaniu był dzielony na część do Szczecina i część do Gdyni. Niestety po jakimś czasie, jakiemuś "specjaliście" od siatki połączeń to przeszkadzało i zlikwidował. W zamian wykombinowano połączenie wyłącznie z Poznania do Szczecina, niby OK, jednak już nie te godziny. Ostatecznie to połączenie zlikwidowano, powodem było znikome zainteresowanie! I chyba o to jakiemuś pajacowi chodziło. Tak w ogóle podziwiam tych którzy potrafią tylko i wyłącznie likwidować wszystko co się da. Dodam, mimo że już raz o tym pisałem, transport publiczny to nie fanaberie, to nic innego jak strategia normalnie funkcjonującego Państwa. I polecam sprawdzić że tak się dzieje w krajach w których autostrad, dróg ekspresowych a nawet dróg lokalnych posiadają więcej niż nasza RP!
  • #55 (odp. na #51) wasiukibic (2021-03-03 11:31:37)
    Część ludzi dojeżdżających do Poznania, nie jedzie do samego Głównego, ino wysiada na Dębcu, Górczynie czy Garbarach i tam się przesiada na komunikację zbiorową lub idzie z buta. W innych, dużych miastach działa to podobnie. Stąd ostatnio budowane są przystanki (najczęściej w formie węzłów przesiadkowych) przy dużych generatorach ruchu i węzłach park&ride.
  • #56 Jan Gawlik (2021-03-03 12:17:31)
    Transport publiczny, to również tak modna teraz ekologia. Bo chyba lepiej, by ludzie jechali pociągiem lub innym środkiem komunikacji zbiorowej, niż tłuki się samochodami. Ale do wielu decydentów nadal to nie dociera. Nadal też pokutuje pogląd, że to pasażerowie mają się dostosować do siatki połączeń, a nie siatka połączeń ma być dostosowana do potrzeb pasażerów.
  • #57 (odp. na #54) Adolf Nowak de Piaskowski (2021-03-03 12:25:27)
    Zapełnienie pociągów KW i Regio w Poznaniu jest na poziomie 15-20% (w godzinach szczytu) a jedynie pojedyncze kursy szynobusów do Grodziska więcej.
    IC zresztą podobnie.

    W Zielonej G. 22.01 szynobus do Żagania SA105 14:30 brak pacjentów.
    Itd itp.

    Nie wiem czy wiecie, ale w rzekomo tragicznych latach 80-tych deficyt bud.żetu PRL był na poziomie ok. 1,6% rocznie oprócz 5,6% w 1981 roku.
    A wtedy PKB był liczony "uczciwie" od wartości produkcji przemysłowej.
    Dzisiaj jest to x5 za 2019 rok (kreatywna księgowość).
    Gdy teraz załamie się gospodarka, nie będzie niczego.
  • #58 Maciej Knychała (2021-12-13 10:24:08)
  • #59 (odp. na #58) wasiukibic (2021-12-13 13:04:08)
    To jest nieaktualne, z uwagi na zwiększony zakres prac na stacji w Kobierzycach. We Wrocławiu także nie wszystkie przystanki kolejowe są na tip-top.
  • #60 Błażej Kopka (2021-12-14 13:17:12)
    #Maciej Knychała - 13 grudnia wstawiasz link do artykułu, że pociągi jeżdżą już tam od dnia poprzedniego, a wystarczyło sprawdzić rozkład, żeby wiedzieć, że tak nie jest. Jaki cel takich linkowanych nieaktualnych materiałów?
  • #61 Błażej Kopka (2022-01-24 12:54:44)
    Wieść gminna niesie, że od dzisiaj (24.01.2022) wraca czasowo ruch towarowy na 285 od Wrocławia do Sobótki, więc chyba kolor by wypadało zmienić. Z kolei Sobótka - Świdnica nasypy do poprawki podobno.

[Dodaj nowy komentarz]

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Wrocław Główny – Jedlina Zdrój (285)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...