Linia Wrocław Główny – Międzylesie – (Lichkov) (276/481)
Ostatnia zmiana: 2021-01-18 (historia)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
-
#1
Marek Potocki
(2018-12-11 12:06:16)
Nowy przystanek na trasie. Mówiło się o nim od lat, teraz zaczynają się konkretne ruchy.
https://www.wroclaw.… -
#2 (odp. na #1)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2020-09-21 16:35:08)
A po co na takich wioskach budują takie monumentalne i kosztowne perony?
Przecież wystarczyłoby 20 metrów, i tak kas brak ma więc muszą się zgłaszać do kierpocia. -
#3 (odp. na #2)
wasiukibic
(2020-09-21 17:27:27)
Długość peronu musi być adekwatna do długości zatrzymujących się na nich składów, aby umożliwić sprawną wymianę podróżnych. Tutaj będzie ruch stricte aglomeracyjny, a więc masa ludzi dojeżdżających do Wrocka na 6, 7, 8 rano. Jak Ty byś chciał, przy 20 metrowej długości peronie, zmieścić tam Impulsa 45WE czy tandem 36WE? Wszyscy mają się pakować do jednych drzwi?
-
#4
mszl
(2020-11-26 10:37:23)
Na Skyscrapercity w wątku dotyczącym dolnośląskiej infrastruktury kolejowej pojawiły się z 8 dni temu opinie, że na odcinku Strzelin-Kamieniec Ząbkowicki nigdy drugiego toru nie było i akurat na tej linii powojennego rabunku przez Rosjan nie było.
Ktoś coś więcej wie? -
#5
Tomnord15
(2020-12-18 10:41:44)
Bzdura. Drugi tor był. Ciekawe skąd wzięli takie nieprawdziwe informacje.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Wrocław Główny – Międzylesie – (Lichkov) (276/481)