OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Kluczbork – Poznań Główny (272)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2017-08-09 (kilometraż)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  Kluczbork  (O)
0,000 0
| |
| |
  Gotartów  (O)
2,811
| |
| |
  Krzywizna  (O)
6,339
| |
| | 11,423
| |
| | 16,123
| |
| |
  Kostów  (O)
23,258
| |
| |
  Łęka Opatowska  (P)
30,292
| |
| |
  Słupia  (P)
35,578
| |
| |
  Kępno  (P)
40,917
| |
| |
  Hanulin  (P)
41,910
| |
| |
  Domanin  (P)
47,122
| |
| |
  Rogaszyce  (P)
51,200
| |
| |
  Ostragóra  (P)
| |
| |
  Ostrzeszów  (P)
58,109
| |
| | 67,051
| |
| |
  Antonin  (P)
70,562
| |
| |
  Przygodzice  (P)
77,301
| |
| | 81,820
| |
| | 86,254
| |
| |
  Franklinów  (P)
90,340
| |
| |
  Biniew  (P)
96,392
| |
| |
  Bronów  (P)
102,772
| |
| |
  Taczanów  (P)
107,817
| |
| |
  Pleszew  (P)
114,042
| |
| |
  Kotlin  (P)
120,389
| |
| |
  Witaszyce  (P)
126,991
| |
| |
  Jarocin  (P)
133,574
| |
| |
  Mieszków  (P)
140,972
| |
| |
  Chocicza  (P)
149,318
| |
| | 154,216
| |
| |
  Sulęcinek  (P)
157,564
| |
| | 167,035
| |
| |
  Pierzchno  (P)
176,471
| |
| |
  Kórnik  (P)
181,071
| |
| |
  Gądki  (P)
185,341
| |
| |
  Poznań Krzesiny  (P)
191,622
| |
| | 196,001
| |
| | 197,178
| |
| |
  Poznań Dębina  (P)
197,000
| |
| | 200,072
| |
| |
  Poznań Główny  (P)
200,903
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji

Komentarze:

  • #1 Damian Stupień (2017-02-14 18:39:48)
    Filmik z przejazdu na odcinku Kluczbork - Kępno - https://www.youtube.… Odpowiedz»

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze.Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania, bądź niezmieniającą przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Kluczbork – Poznań Główny (272)

Do zapisu

Wyobraź sobie, że chcesz dowiedzieć się czegoś o linii kolejowej. Na przykład kiedy powstała, jaki miała prześwit, co i z jaką prędkością nią jeździło. Jakie są na niej obiekty inżynierskie, a jakie były. Jakie stacje, przystanki bocznice… No po prostu wszystko.
Myślisz sobie – niewykonalne. Takich danych nie ma, albo są nie do wygrzebania z archiwum. Też tak myślałem, aż wpadł mi w ręce opracowany przez niezastąpionego szperacza w archiwach Jarosława Szczuryka Vel Szczerbę "Historyczny opis linii Łuków – Lublin". Pozycja jest może niegruba (raptem 76 stron), ale niezwykle skondensowana. Nie ma tam opisów przyrody, wycinków z gazet, czy wspomnień. Tylko tabele z danymi, mapy i to wszystko przeplecione archiwalnymi zdjęciami.

Jeśli interesuje cię historia tej linii i chciałbyś się czegoś nowego dowiedzieć, to nie szukaj dalej. Lepszego źródła nie ma. Aby wejść w posiadane tego opracowania skontaktuj się z autorem: Napisz e-mail

Trwa zapis, proszę czekać...