Pszczółki – Kościerzyna (233) - źródła danych
Ostatnia zmiana: 2025-06-08 (historia)
Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tej linii
Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.
data | typ | tytuł | Szczegóły |
---|---|---|---|
1903-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Prusy, lato 1903; część północna |
Pokaż tabele RJP » |
1914-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Niemcy, maj 1914 |
Pokaż tabele RJP » |
1922-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1922 |
Pokaż tabele RJP » |
1923-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1923 |
Pokaż tabele RJP » |
1925-06-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1925 |
Pokaż tabele RJP » |
1926-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1926/1927 |
Pokaż tabele RJP » |
1927-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1927/1928 |
Pokaż tabele RJP » |
1928-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1928/1929 |
Pokaż tabele RJP » |
1929-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1929 |
Pokaż tabele RJP » |
1929-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1929/1930 |
Pokaż tabele RJP » |
1930-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1930 |
Pokaż tabele RJP » |
1931-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1931/1932 |
Pokaż tabele RJP » |
1933-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1933 |
Pokaż tabele RJP » |
1934-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1934 |
Pokaż tabele RJP » |
1935-09-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, jesień 1935 |
Pokaż tabele RJP » |
1936-09-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, jesień 1936 |
Pokaż tabele RJP » |
1937-12-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1937/1938 |
Pokaż tabele RJP » |
1938-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1938/1939 |
Pokaż tabele RJP » |
1939-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1939 |
Pokaż tabele RJP » |
1943-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Niemcy, lato 1943; część północna |
Pokaż tabele RJP » |
1946-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1946/1947 |
Pokaż tabele RJP » |
1947-10-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1947/1948 |
Pokaż tabele RJP » |
1948-05-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1948 |
Pokaż tabele RJP » |
1948-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1948/1949 |
Pokaż tabele RJP » |
1950-05-14 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1950 |
Pokaż tabele RJP » |
1951-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1951/1952 |
Pokaż tabele RJP » |
1953-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1953 |
Pokaż tabele RJP » |
1953-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1953/1954 |
Pokaż tabele RJP » |
1954-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1954/1955 |
Pokaż tabele RJP » |
1955-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1955/1956 |
Pokaż tabele RJP » |
1957-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1957-1958 |
Pokaż tabele RJP » |
1958-09-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1958/1959 |
Pokaż tabele RJP » |
1960-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1960 |
Pokaż tabele RJP » |
1961-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1961/1962 |
Pokaż tabele RJP » |
1962-09-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1962/1963 |
Pokaż tabele RJP » |
1963-05-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1963 |
Pokaż tabele RJP » |
1964-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1964 |
Pokaż tabele RJP » |
1965-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1965-1966 |
Pokaż tabele RJP » |
1967-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1967-1968 |
Pokaż tabele RJP » |
1970-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1970-1971 |
Pokaż tabele RJP » |
1971-05-23 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1971-1972 |
Pokaż tabele RJP » |
1973-06-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1973-1974 |
Pokaż tabele RJP » |
1975-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1975-1976 |
Pokaż tabele RJP » |
1977-05-22 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1977-1978 |
Pokaż tabele RJP » |
1978-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1978-1979 |
Pokaż tabele RJP » |
1980-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1980-1981 |
Pokaż tabele RJP » |
1981-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1981-1982 |
Pokaż tabele RJP » |
1983-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1983-1984 |
Pokaż tabele RJP » |
1985-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1985-1986 |
Pokaż tabele RJP » |
1985-06-27 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | D 29, wykaz Linii kolejowych | str. 33 : Pszczółki – Kościerzyna |
1987-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1987-1988 |
Pokaż tabele RJP » |
1989-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1989-1990 |
Pokaż tabele RJP » |
1990-05-27 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1990-1991 |
Pokaż tabele RJP » |
1992-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1992-1993 |
Pokaż tabele RJP » |
1993-09-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1993/1994 |
Pokaż tabele RJP » |
1994-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1994 |
Pokaż tabele RJP » |
1995-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1995-1996 |
Pokaż tabele RJP » |
1997-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1997-1998 |
Pokaż tabele RJP » |
1998-05-24 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1998-1999 |
Pokaż tabele RJP » |
1999-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1999-2000 |
Pokaż tabele RJP » |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#4
Tomasz B.
(2023-10-17 14:45:08)
I tak celowo z rozmysłem odcięto Skarszewy od połączeń kolejowych...ciężko to zaakceptować
-
#5
ja
(2024-04-06 23:07:42)
Odbudowę sieci zakończono (po wojennych zniszczeniach) na koniec marca 1947 (odbudowano most).
-
#6
(odp. na #3)
Leszek C
(2024-08-12 23:33:52)
Nie spekulacje, tylko FAKT, że kosz budowy autostrady A1 był o ładnych kilka milionów niższy dzięki temu, że nie trzeba było budować wiaduktu nad zamkniętą ledwie 3 lata wcześniej linią.
-
#7
Michalec
(2024-11-02 19:32:16)
W teorii dalej da się ją odbudować, ale chyba jeszcze nigdy nie słyszałem o równie trudnej w wykonaniu reaktywacji. To, że linia zostanie reaktywowana, graniczy chyba z cudem. Choć mimo wszystko, po cichu mam nadzieję na odbudowę linii 243 do Starogardu. Tam sprawa jest o tyle lepsza, że nasypy są utrzymywane w dobrym stanie, ze względu na to, że biegnie po nich ścieżka rowerowa. Co prawda, nie słyszałem jeszcze o przypadku, w którym kiedyś był szlak kolejowy, później na jego miejscu znalazła się ścieżka i następnie ponownie powrócił tor, no ale myślę, że gdyby doszło już do poważnych decyzji, no to stanęło by na powrocie kolei. Tak więc cześć mieszkańców Skarszew cały czas ma jakieś ciche nadzieje na to, że znów będą mogli odjechać spod pięknego dworca, który cały czas jakby czeka na ponowne przyjęcie w szeregi PKP. Póki co, odpoczywa.
-
#8
Tomasz
(2024-11-10 17:54:42)
Linia dzięki której można ominąć zatłoczony Gdańsk, dobrze że na Dolnym Śląsku jest to nie do pomyślenia...
-
#9
Błażej Kopka
(2024-11-10 20:56:27)
Jakie linie w DŚ omijają Wrocław?
-
#10
(odp. na #9)
do re mi
(2024-11-10 21:17:32)
137, 266, 286, 278, 279, 282, 295, 302, 291, 298, 299, 308, 284, 317... jest ich zapewne więcej, ale nie chce mi się szukać Błażeju...
-
#11
wasiukibic
(2024-11-10 22:04:59)
Jeżeli w nowych realiach jest potrzebna, należałoby odbudować, a nie trzymać się kurczowo decyzji sprzed bezmała ćwierć wieku, jak pijany płotu. Ile pieprzenia jest choćby i z Bytowem? Odbudowywać, nie odbudowywać, a kiedy, a za czyje. Szkoda, że Gdaka, budując swoje ekspresówki czy autobany nie ma takich dylematów.
-
#12
Błażej Kopka
(2024-11-11 06:58:39)
#10 - która z tych linii omija Wrocław na takiej zasadzie, jak wskazana w temacie, oprócz tego, że z samym miastem nie ma nic wspólnego? Bo ja wiem, że linia z Karpacza do Mysłakowic też omija Wrocław, ale nie do końca o to mi chodziło. Chodziło o ominięcie na zasadzie swoistej obwodnicy.
-
#13
Michalec
(2024-11-29 19:14:28)
Pamięta ktoś może, jaka prędkość szlakowa była na tej linii? Na odcinku Skarszewy-Pszczółki to było chyba 60 km/h, ale nie wiem jaka była na Skarszewy-Kościerzyna.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Pszczółki – Kościerzyna (233)