OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Pszczółki – Kościerzyna (233) - źródła danych

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2025-06-08 (historia)

Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tej linii

Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.

datatyptytułSzczegóły
1903-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Prusy, lato 1903; część północna

Pokaż tabele RJP »

1914-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Niemcy, maj 1914

Pokaż tabele RJP »

1922-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1922

Pokaż tabele RJP »

1923-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1923

Pokaż tabele RJP »

1925-06-05 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1925

Pokaż tabele RJP »

1926-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1926/1927

Pokaż tabele RJP »

1927-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1927/1928

Pokaż tabele RJP »

1928-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1928/1929

Pokaż tabele RJP »

1929-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1929

Pokaż tabele RJP »

1929-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1929/1930

Pokaż tabele RJP »

1930-05-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1930

Pokaż tabele RJP »

1931-10-04 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1931/1932

Pokaż tabele RJP »

1933-05-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1933

Pokaż tabele RJP »

1934-05-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1934

Pokaż tabele RJP »

1935-09-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, jesień 1935

Pokaż tabele RJP »

1936-09-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska, jesień 1936

Pokaż tabele RJP »

1937-12-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1937/1938

Pokaż tabele RJP »

1938-10-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1938/1939

Pokaż tabele RJP »

1939-05-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1939

Pokaż tabele RJP »

1943-05-17 Publiczne rozkłady jazdy Niemcy, lato 1943; część północna

Pokaż tabele RJP »

1946-10-07 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1946/1947

Pokaż tabele RJP »

1947-10-05 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1947/1948

Pokaż tabele RJP »

1948-05-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1948

Pokaż tabele RJP »

1948-10-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1948/1949

Pokaż tabele RJP »

1950-05-14 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1950

Pokaż tabele RJP »

1951-10-07 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1951/1952

Pokaż tabele RJP »

1953-05-17 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1953

Pokaż tabele RJP »

1953-10-04 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1953/1954

Pokaż tabele RJP »

1954-10-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1954/1955

Pokaż tabele RJP »

1955-10-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1955/1956

Pokaż tabele RJP »

1957-06-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1957-1958

Pokaż tabele RJP »

1958-09-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1958/1959

Pokaż tabele RJP »

1960-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1960

Pokaż tabele RJP »

1961-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1961/1962

Pokaż tabele RJP »

1962-09-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1962/1963

Pokaż tabele RJP »

1963-05-26 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1963

Pokaż tabele RJP »

1964-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1964

Pokaż tabele RJP »

1965-05-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1965-1966

Pokaż tabele RJP »

1967-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1967-1968

Pokaż tabele RJP »

1970-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1970-1971

Pokaż tabele RJP »

1971-05-23 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1971-1972

Pokaż tabele RJP »

1973-06-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1973-1974

Pokaż tabele RJP »

1975-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1975-1976

Pokaż tabele RJP »

1977-05-22 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1977-1978

Pokaż tabele RJP »

1978-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1978-1979

Pokaż tabele RJP »

1980-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1980-1981

Pokaż tabele RJP »

1981-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1981-1982

Pokaż tabele RJP »

1983-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1983-1984

Pokaż tabele RJP »

1985-06-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1985-1986

Pokaż tabele RJP »

1985-06-27 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych D 29, wykaz Linii kolejowych str. 33 : Pszczółki – Kościerzyna
1987-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1987-1988

Pokaż tabele RJP »

1989-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1989-1990

Pokaż tabele RJP »

1990-05-27 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1990-1991

Pokaż tabele RJP »

1992-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1992-1993

Pokaż tabele RJP »

1993-09-26 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1993/1994

Pokaż tabele RJP »

1994-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1994

Pokaż tabele RJP »

1995-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1995-1996

Pokaż tabele RJP »

1997-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1997-1998

Pokaż tabele RJP »

1998-05-24 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1998-1999

Pokaż tabele RJP »

1999-05-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1999-2000

Pokaż tabele RJP »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #4 Tomasz B. (2023-10-17 14:45:08)
    I tak celowo z rozmysłem odcięto Skarszewy od połączeń kolejowych...ciężko to zaakceptować
  • #5 ja (2024-04-06 23:07:42)
    Odbudowę sieci zakończono (po wojennych zniszczeniach) na koniec marca 1947 (odbudowano most).
  • #6 (odp. na #3) Leszek C (2024-08-12 23:33:52)
    Nie spekulacje, tylko FAKT, że kosz budowy autostrady A1 był o ładnych kilka milionów niższy dzięki temu, że nie trzeba było budować wiaduktu nad zamkniętą ledwie 3 lata wcześniej linią.
  • #7 Michalec (2024-11-02 19:32:16)
    W teorii dalej da się ją odbudować, ale chyba jeszcze nigdy nie słyszałem o równie trudnej w wykonaniu reaktywacji. To, że linia zostanie reaktywowana, graniczy chyba z cudem. Choć mimo wszystko, po cichu mam nadzieję na odbudowę linii 243 do Starogardu. Tam sprawa jest o tyle lepsza, że nasypy są utrzymywane w dobrym stanie, ze względu na to, że biegnie po nich ścieżka rowerowa. Co prawda, nie słyszałem jeszcze o przypadku, w którym kiedyś był szlak kolejowy, później na jego miejscu znalazła się ścieżka i następnie ponownie powrócił tor, no ale myślę, że gdyby doszło już do poważnych decyzji, no to stanęło by na powrocie kolei. Tak więc cześć mieszkańców Skarszew cały czas ma jakieś ciche nadzieje na to, że znów będą mogli odjechać spod pięknego dworca, który cały czas jakby czeka na ponowne przyjęcie w szeregi PKP. Póki co, odpoczywa.
  • #8 Tomasz (2024-11-10 17:54:42)
    Linia dzięki której można ominąć zatłoczony Gdańsk, dobrze że na Dolnym Śląsku jest to nie do pomyślenia...
  • #9 Błażej Kopka (2024-11-10 20:56:27)
    Jakie linie w DŚ omijają Wrocław?
  • #10 (odp. na #9) do re mi (2024-11-10 21:17:32)
    137, 266, 286, 278, 279, 282, 295, 302, 291, 298, 299, 308, 284, 317... jest ich zapewne więcej, ale nie chce mi się szukać Błażeju...
  • #11 wasiukibic (2024-11-10 22:04:59)
    Jeżeli w nowych realiach jest potrzebna, należałoby odbudować, a nie trzymać się kurczowo decyzji sprzed bezmała ćwierć wieku, jak pijany płotu. Ile pieprzenia jest choćby i z Bytowem? Odbudowywać, nie odbudowywać, a kiedy, a za czyje. Szkoda, że Gdaka, budując swoje ekspresówki czy autobany nie ma takich dylematów.
  • #12 Błażej Kopka (2024-11-11 06:58:39)
    #10 - która z tych linii omija Wrocław na takiej zasadzie, jak wskazana w temacie, oprócz tego, że z samym miastem nie ma nic wspólnego? Bo ja wiem, że linia z Karpacza do Mysłakowic też omija Wrocław, ale nie do końca o to mi chodziło. Chodziło o ominięcie na zasadzie swoistej obwodnicy.
  • #13 Michalec (2024-11-29 19:14:28)
    Pamięta ktoś może, jaka prędkość szlakowa była na tej linii? Na odcinku Skarszewy-Pszczółki to było chyba 60 km/h, ale nie wiem jaka była na Skarszewy-Kościerzyna.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Pszczółki – Kościerzyna (233)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...