OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Pruszcz Gdański – Łeba (229)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2025-09-10 (historia)

[Pokaż/ukryj więcej elementów]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
   
 
    1,890
 
    2,000
 
    3,000
 
   
  Juszkowo   (G)
4,536
 
    7,122
 
   
  Goszyn   (G)
8,811
 
   
  Bielkowo   (G)
12,151
 
    14,015
 
   
  Kolbudy   (G)
15,668
 
    16,440
 
    18,970
 
   
  Niestępowo   (G)
22,468
 
   
  Stara Piła   (G)
24,893
 
   
  Otomino   (G)
27,497
 
    29,492
 
   
  Glincz   (G)
31,193
 
   
  Dzierżążno   (G)
36,529
 
   
  Kartuzy   (G)
41,365
 
   
  Prokowo   (G)
47,856
 
   
  Garcz   (G)
51,227
 
   
  Reskowo   (G)
54,858
 
   
  Miechucino   (G)
57,100
 
   
  Mojusz   (G)
60,600
 
   
  Sierakowice   (G)
66,483
 
    72,038
 
    76,560
 
    79,753
 
   
  Kętrzyno   (G)
85,116
 
   
  Nawcz   (G)
86,333
 
   
  Rozłazino   (G)
88,878
 
   
  Lębork   (G)
101,266
 
    103,832
 
    105,525
 
   
  Garczegorze   (G)
109,427
 
   
  Lędziechowo   (G)
116,968
 
   
  Wrzeście   (G)
120,915
 
   
  Steknica   (G)
128,390
 
   
  Łeba   (G)
133,644
Obraz
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #12 (odp. na #11) Igor13 (2023-12-24 20:03:11)
    Rozumiem. Akurat już po napisaniu komentarza znalazłem te plany, o których pisałeś.
  • #13 Błażej Kopka (2025-03-20 18:57:59)
    Dziś otwarto oferty na remont LK229 - Kartuzy/Lębork w ramach dostępności do nowej jądrówki. Wszystkie oferty zdecydowanie mieszczą się w budżecie, a nawet nie za bardzo się do niego zbliżają, gdyż PKP przeznaczyła na ten cel ponad miliard złotych brutto.
  • #14 Adam Matuszek (2025-08-17 19:00:08)
    Od dłuższego czasu na odcinku Kartuzy - Sierakowice - Lębork trwa wycinka drzew na nasypie kolejowym i w jego okolicach. Prace każdego dnia postępują do przodu.
  • #15 Adam Matuszek (2025-09-29 15:50:56)
    Jak pisałem 17.08.2025 r, trwa wycinka drzew z linii kolejowej nr 229 - https://lebork.nasze… .
    W artykule z dnia 25.08.2025r jest sporo moich zdjęć z drona. Zainteresowanym podeślę więcej zdjęć z innych odcinków wokół Lęborka. Na dzień 29.09.2025r wycięto drzewa od Lęborka do Rozłaskiego Młynu - okolice młyńskiego wiaduktu/mostu w Karczemkach; dalej kawałek niewcięty z drzew - zapewne niedługo się to zmieni. Jakiś czas temu przejeżdżałem w okolicach skrzyżowań linii kolejowej w Kamienicy Królewskiej, Niepoczołowicach, Linii i tu drzewa wycięto. Od Sierakowic do Kartuz zapewne drzew już nie ma.
  • #16 Benjamin Parry (2025-11-09 17:03:53)
    Na odcinku między Sierakowicami a Kartuzami wycięto drzewa gdzieś w lipcu/sierpniu. Pamiętam, jak pewnego dnia zobaczyłem, że niedawno wycięto zarośla do Miechucina, gdzie sporo infrastruktury kolejowej wciąż było nienaruszone i pod koniec tygodnia udokumentowałem stacje. Nie jestem do końca pewien, ale prawdopodobnie zakończyli już przycinanie zarośli w momencie zamieszczania komentarza.
  • #17 (odp. na #15) X. Piast II Chrobry (2025-11-10 13:38:25)
    Postęp prac na linii kolejowej 229 Kartuzy - Lębork.
    https://www.youtube.…
  • #18 (odp. na #16) Adam Matuszek (2025-11-11 10:51:58)
    Prawdopodobnie wycinkę drzew zaczęto od Kartuz i kierowano się w stronę Lęborka. Stąd też mój komentarz nr 14, iż od dłuższego czasu trwa wycinka drzew. Mieszkam w Lęborku, w okolicach Kartuz pojawiam się dość rzadko, jadąc rowerem. W każdym razie zauważyłem, iż trwa wycinka drzew, to napisałem komentarz i tam gdzie mogłem dojechać rowerem, to dojechałem, robiąc dokumentację zdjęciową :-) . Bardzo fajny filmik :-)
  • #19 Dawid Jastrzębski (2025-11-30 00:35:19)
    W mojej opinii, odc. Pruszcz Gdański-Kolbudy Rolbet jest nieprzejezdny. Jeśli miałby być ruch drezynowy, to na odc. Kolbudy Rolbet-Łapino, następnie odc. Łapino-Niestępowo nieprzejezdny (przed Niestępowem jest zaasfaltowany przejazd, więc drezyny kończą pod sklepem, kawałek za Łapinem), a Niestępowo-Stara Piła rozebrany, bo nie ma złączenia z 234, po modernizacji w Starej Pile.
    https://drezyny.pl/o… W oparciu o własne spostrzeżenia i opis ze strony.
  • #20 (odp. na #19) Dawid Jastrzębski (2025-12-03 10:33:24)
    Stan linii powinien być zmieniony na stronie, zamiast zmieniania opisów autorskich zdjęć.
  • #21 (odp. na #20) wasiukibic (2025-12-03 15:52:05)
    Proszę zatem wysłać propozycję w formie zgłoszenia, z przyporządkowanymi datami do zmiany stanu.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Pruszcz Gdański – Łeba (229)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...