OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Inowrocław Rąbinek – Drawski Młyn (206/236)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2025-08-15 (historia)

[Pokaż/ukryj więcej elementów]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
0,701 0
|
|  
  Dziarnowo   (C)
3,755
 
    5,865
 
    7,429
 
   
  Pakość   (C)
11,766
 
   
  Piechcin   (C)
15,158
 
   
  Bielawy   (C)
16,901
 
    19,525
 
   
  Wapienno   (C)
20,090
 
   
  Barcin   (C)
23,110
 
   
  Jadowniki   (C)
30,176
 
   
  Żnin   (C)
37,758
 
   
  Podobowice   (C)
47,542
 
   
  Damasławek   (P)
55,521
 
   
  Stępuchowo   (P)
62,158
 
    65,308
 
   
  Rąbczyn   (P)
69,403
 
   
  Wągrowiec   (P)
77,565
 
   
 
   
  Pokrzywnica   (P)
 
   
  Wiatrowiec   (P)
82,943
 
    87,964
 
    96,239
 
   
  Wiardunki   (P)
103,535
 
   
  Ryczywół   (P)
109,131
 
   
  Połajewo   (P)
116,818
 
   
  Ciążyń   (P)
121,864
 
    125,840
 
    131,311
 
   
  Bzowo Goraj   (P)
135,622
 
   
  Krucz   (P)
139,069
 
   
  Gulcz   (P)
143,411
 
   
  Rosko   (P)
146,528
 
   
  Wrzeszczyna   (P)
152,056
 
    157,043
 
   
  Drawski Młyn   (P)
163,589
 
Obraz

Odcinki alternatywne

Nazwa odcinkaOdDo
Dawny przebieg przez kopalnię w Wapiennie: Kujawy (zmiana przebiegu) - Barcin (zmiana przebiegu)
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #124 Jacek82 (2024-11-15 08:59:58)
    W dniu 14 listopada marszałek Wojciech Jankowiak potwierdził elektryfikacje linii 236, na odcinku z Wągrowca do Rogoźna Wielkopolskiego, w ramach projektu elektryfikacji linii 356 z Poznań Wschód do Wągrowca. Elektryfikacja obu lini ma zakończyć za za maksymalnie trzy lub cztery lata.
  • #125 Błażej Kopka (2024-11-15 17:21:04)
    Czy w każdym województwie są obecnie tak fantastyczne plany rozwoju sieci kolejowej, czy tylko Wielkopolska się tak wyrywa? Nowa linia do Piły, Wrocławia, magistrala Międzychodzka, przywrócenie Gniezno - Sława, teraz elektryfikacja 356 i 236 - co jeszcze? Każdy z tych projektów z osobna jest dość niezwykły, a już głoszenie, że wszystko będzie realizowane na raz, to nie wiem jak nazwać.
  • #126 Andrzej Gliszczyński (2024-11-15 19:26:04)
    Jeśli można spytać panie Błażeju, pomijając ten tragicznie nietrafiony Międzychód, można spytać o źródła odnośnie nowych linii do Wrocławia i Piły oraz wyżej nadmienionych elektryfikacji?
  • #127 Błażej Kopka (2024-11-15 22:49:13)
    Proszę prześledzić moje ostatnie wpisy na OBK, oparte na ostatniej Komisji Infrastruktury, ale też po prostu powyższe wpisy. Nie ja wymyśliłem elektryfikację 356+236 - to jest powyżej. A magistrala Międzychodzka w czym nietrafiona? Skoro po ostatnich wypowiedziach Malepszaka nawet nie do końca wiadomo, którą linię chcą robić na 160kmh/3kV/221kN? Dużo wiadomości na forum SSC również. A nowa linia do Czarnkowa, to po jednej z ostatniej konferencji temat sztandarowy przecież. A teraz Gniezno, elektryfikacja 356 - to wszystko jest tutaj na OBK - dlaczego pytanie do mnie akurat, Panie Andrzeju?
  • #128 (odp. na #126) Jacek Grabowski (2024-11-16 10:14:44)
    Co do elektryfikacji marszałek Jankowiak zapowiedział to w programie "W środku dnia" w Radiu Poznań.

    https://radiopoznan.…
  • #129 Antek Kujawski (2024-11-16 22:27:05)
    Nowa linia do Wrocławia to bazokolejowy żart, jak ktoś tutaj rzucił pomysł o budowie alternatywnego szlaku Poznań Krzesiny - Śrem - Gostyń - Krobia - Rawicz. Jest również plan elektryfikacji linii do Wągrowca przez duże problemy z dostępem do nowego taboru spalinowego
  • #130 Błażej Kopka (2024-11-17 09:58:23)
    #129 - bazokolejowy żart? To dlaczego tym żartem rzucił dyr Pleśniar z PKP na komisji infrastruktury? I skąd informacja o odcinku Poznań Krzesiny - Śrem? Pleśniar wspominał o rozpoczęciu trasy w Śremie.
  • #131 Błażej Kopka (2025-08-09 22:17:48)
    Ciągle niejasna sytuacja z linią Rogoźno - Czarnków. Już trudno jednoznacznie wyrokować, jaki kształt ma mieć ta linia. Ciągle nie cichną echa pomysłu pociągnięcia jej lasem do Wronek, z pominięciem powiatu obornickiego i Rogoźna. Z drugiej strony, wykonawca ciągle robi projekt po starym planie, ale ze źródeł zbliżonych do oficjalnych słyszy się, że dostali polecenie sporego odchudzenia projektu. Lecą mijanki, teletechnika, układ torowy samego Czarnkowa, prawdopodobnie wiadukt w Bzowie (chcą zasypać istniejące przekopy, co bardzo pogorszy profil linii, ale skoro i tak nikt się tam nie spodziewa towarów, to kogo to obchodzi... Pewny wydaje się tylko odcinek Wągrowiec - Rogoźno, ale i to nie do końca wiadomo, w jakiej formie.
  • #132 tomasz (2025-08-10 11:09:56)
    Wczoraj czytałem, że pomysł Czarnków - Krzyż upadł i będzie jednak remont całej linii.
  • #133 Błażej Kopka (2025-08-10 20:42:46)
    Czarnków - Krzyż? Chyba chodzi Ci o Czarnków - Wronki.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Inowrocław Rąbinek – Drawski Młyn (206/236)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...