OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Bielsko-Biała Główna – Cieszyn (– Český Těšín) (190/480)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2019-10-05 (historia)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
0,000 0
|
| 1,516 2
|
|
  Stare Bielsko  (S)
1,965
|
|
|
| 5,336 6
|
| 7,242 8
|
| 10,771 11
|
| 12,470
|
| 14,774 15
|
|
  Pogórze  (S)
18,653 19
|
|
  Skoczów  (S)
22,186 23
|
| 24,836 25
|
|
  Goleszów  (S)
28,448 29
¦
¦ 30,035 31
¦
¦
  Bażanowice  (S)
32,637 33
¦
¦ 36,288 37
¦
¦
  Cieszyn  (S)
38,622 39
|
|
  Cieszyn R102  (S)
40,135
|
|
|
| 41
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 ema (2019-09-27 10:31:49)
    Część linii objęta projektem: "Rewitalizacja linii kolejowych nr 694/157/190/191 Bronów – Bieniowiec – Skoczów – Goleszów – Cieszyn/Wisła Głębce" na odcinku od około 28 km do 38 km
  • #2 Opolanin (2019-10-05 06:32:52)
    Szlakowi Goleszów- Cieszyn można zmienić status na nieczynny- z obu stron zamknięty tarczami D1, samoczynne wyłączone, w papierach od km.28,780 do km.38,000 ma V=0km/h a tor jest już w niektórych miejscach dość mocno porośnięty trawą, wygląda jakby od roku już nic tam nie robili poza czyszczeniem rowków w przejazdach.
  • #3 (odp. na #2) Łukasz Kiąca (2019-10-05 23:40:37)
    Z odcinkiem Goleszów - Cieszyn mam swoje przejścia. W czerwcu 2018 r. zamawiałem z Cargo PTT lokomotywę ST44 do próby obciążeniowej mostu pomiędzy Cieszynem Marklowicami, a Pogwizdowem. Ponieważ czasu było niewiele, a lokomotywa miała stawić się na miejscu o 8:00 poinformowałem przewoźnika o konieczności przejazdu lokomotywy odcinkiem Goleszów - Cieszyn, ze względu na rozebrany przepust pomiędzy Pogwizdowem a Kaczycami. Informację otrzymałem bezpośrednio od kierownika robót, który zarządzał całością pracy (wówczas między Zebrzydowicami a Cieszynem było remontowanych kilka obiektów inżynieryjnych). Cargo PTT upierało się, że pojadą do Cieszyna od strony Zebrzydowic, bo nie mają informacji od ZLK Sosnowiec o nieprzejezdności odcinka Zebrzydowice - Cieszyn. Po pracy dzwoni do mnie kierownik tej budowy i informuje, że właśnie dzwonił do niego dyrektor ZLK Sosnowiec bo doszły do niego informacje, że dojazd do Cieszyna od strony Zebrzydowic jest nieprzejezdny. Cóż, ręce mi opadły na myśl, że sam dyrektor zakładu linii nie miał bieżących informacji co się na zarządzanym przez niego fragmencie sieci dzieje. Na szczęście lokomotywa dojechała o czasie, tory na odcinku Goleszów - Cieszyn się pod nią nie rozjechały (przejazd z Vmax > 5 km/h) i próba obciążeniowa wypadła pomyślnie.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Bielsko-Biała Główna – Cieszyn (– Český Těšín) (190/480)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...