Linia Łazy – Dąbrowa Górnicza Towarowa (154)
Ostatnia zmiana: 2024-01-24 (przebieg)
Odcinki alternatywne
Nazwa odcinka | Od | Do |
---|---|---|
Wiesiółka – Przemiarki (154 – tor 2): | Przemiarki - | Wiesiółka |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Sylwester
(2023-10-11 19:02:07)
Witam serdecznie. Mam takie pytanie odnośnie linii nr 154. Widział ktoś może kiedyś na tej linii objazdowo jakiś pociąg osobowy, bądź mieszany zawierający wagony osobowe? Pytam, ponieważ przejeżdżając jakiś czas temu w okolicach Okradzionowa, migło mi się coś podobnego, ale byłem daleko. Pozdrawiam serdecznie. Sylwek.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Łazy – Dąbrowa Górnicza Towarowa (154)