Linia Wyczerpy – Chorzew Siemkowice (146)
Ostatnia zmiana: 2024-12-15 (historia)
Odcinki alternatywne
Nazwa odcinka | Od | Do |
---|---|---|
Wyczerpy – Rząsawa (146 – tor 2): | Wyczerpy - | Rząsawa |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Przemysław Król
(2016-11-19 17:01:21)
PKP PLK chce zlikwidować możliwość obsługi ruchu pasażerskiego na całej linii 146
http://zwk.org.pl/in…
Portal ZWK organizuję petycję przeciwko tej decyzji osoby zainteresowane mogą poprzeć ten protest na stronie:
http://www.petycje.p… -
#2
Bartek Jabłoński
(2018-04-29 00:49:05)
Obecnie linia przechodzi gruntowny remont.Celem jest przywrócenie prędkości szlakowej 100km/h. Jest całkowicie zamknięta dla ruchu ( 28.04.2018 ) Remont obejmuje wymianę nawierzchni oraz podtorza, oraz niestety likwidację przystanków osobowych ....
-
#3
Bobik
(2021-04-26 18:13:29)
Remont skończony, kasa wydana. Tylko co z tego mają mieszkańcy Mykanowa, Cykarzewa, Brzeźnicy skoro kretoni z PKP zdecydowali o likwidacji przystanków. Niedawno zbankrutował częstochowski PKS. Aż prosi się by w odpowiednich godzinach wrócić do połączeń choćby na odcinku Brzeźnica-Częstochowa. Dać 3-4 pary pociągów. Dojeżdżający do pracy, młodzież by nie jeździli? Jeździliby w dobie problemów z busami, korkami w mieście, ruchem na drogach. Ale po co. Przecież w tym kraju kolej nie jest dla ludzi. Tu trzeba "przewalić' kasę z UE tak by na tym zarobić.
-
#4
(odp. na #3)
wasiukibic
(2021-04-26 21:20:40)
Peelce likwidacja peronów była na rękę, ale zawalił także UMWŚ, że dopuścił do czegoś takiego, ale im to także pasowało, bo pozbyli się problemu z obsługą tego odcinka. Z resztą, po kilkuletniej awanturze o pociągi z Czewy do Londyńca widać było wyraźnie, że w Kato mają okolice Czewy i ich dojazdy do pracy/szkół w głębokim poważaniu. Ino ruch na S1 i tela.
Ale nic nie bój, przed następną kampanią wyborczą Dudzie rozstawią stolik w Chorzewie Siemkowicach i zaś szrajbnie się pod ustawą, tym razem w dźwiękach fanfar przywracającą perony mieszkańcom wzdłuż lk 146, a ciemny lud wszystko kupi. To jest jak u Orwella w "Roku 1984" i przydziałem czekolady, czy inkszych maszketów. -
#5
Marcin
(2021-04-26 21:32:03)
W połowie lat 90., jak byłem pomocnikiem masz., to planowo jeździliśmy z Gdyni do Katowic i Bielska tą trasą. Straszne dziury były na niej. Gdy Siódemka ciągnęła, to pół biedy, ale Helnut to nieźle tańczył z pośpiechem na haku.
-
#6
(odp. na #3)
Przemek Nowak
(2024-11-24 08:20:54)
Od grudnia 2024 znów będą jeździć. Nawet dość sporo
https://www.facebook… -
#7
(odp. na #6)
Michał Kłosowski
(2024-11-24 19:44:51)
Mało tego, poza "Regio" i "ŁKA" w opisanym miejscu, ogólnie na "Węglówce" w Karsznicach, przystawać będzie w sezonie, nawet międzynarodowy pociąg do Czech!
-
#8
Mszkl
(2024-12-04 17:07:33)
Patrząc na tabelę 315 SRJP (od 15.12.2024) widać, że część przystanków na lk 146 zmieniła lokalizację lub nazwę.
-
#9
X. Piast II Chrobry
(2025-04-17 12:44:01)
"Minęło kilka miesięcy od uruchomienia pierwszych po wieloletniej przerwie pociągów regionalnych na trasie Chorzew-Siemkowice – Częstochowa. Tym samym kolej pasażerska powróciła do szeregu miejscowości na pograniczu województw łódzkiego i śląskiego. W kolejnych miesiącach podróżni wciąż będą mieć do dyspozycji siedem par połączeń dziennie.
W bezpośredniej relacji Łódź – Częstochowa przez Zduńską Wolę i Chorzew-Siemkowice kursują dwie pary połączeń uruchamiane przez ŁKA." -
#10
zenOBeK
(2025-07-31 15:55:57)
Stan linii jest nieco nieaktualny. Czy przystanek Pieńki Dubidzkie jeszcze istnieje? Nie zaorano go przypadkiem? Bo na pewno żaden ruch pasażerski tam się nie zatrzymuje. Natomiast w rozkładzie jazdy, pomiędzy Dubidzami (odminana?) a Wistką, widać nową nazwę Dubidze Kolonia czego na próżno szukać w naszej Bazie. Czy morze zmieniono tylko nazwy przystanków (stacji)? Pomiędzy Chorzewem, a Wistką w Bazie istnieje Biała Pajęczańska, natomiast w rozkładzie PKP istnieje Biała Szlachecka. Czy nastąpiła zmiana nazwy, czy zmieniła się też lokalizacja?
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Wyczerpy – Chorzew Siemkowice (146)