OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Kalety – Wrocław Mikołajów (143)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2025-05-17 (przebieg)

Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #7 (odp. na #6) Marek Potocki (2020-08-25 13:52:32)
    O Karłowicach nic nie wiem, natomiast wg PLK przy Długiej pojawił się przystanek "Wrocław Szczepin".
  • #8 Tommt (2020-08-25 17:42:25)
    Odp. na #6 Wrocław Karłowice pojawiają się w zapowiedziach od wielu lat, ale chyba nigdy nie było postawionej kropki nad i, "tak, budujemy stację/przystanek, który będzie zlokalizowany nad ul. T. Boya-Żeleńskiego...". Czy powstanie? Na pewno tak, kwestia tylko czasu.
  • #9 Przemek Nowak (2020-11-13 20:46:27)
    Od 13 grudnia 2020 r.będzie można korzystać z nowego przystanku na linii 143 z oficjalną nazwą KOCHCICE-GLINICA. Informacja z FB ze strony Linia Kolejowa Lubliniec-Fosowskie
    https://www.facebook…
  • #10 MK (2020-11-22 17:14:38)
    Wiadomo kiedy dokładnie ma ruszyć remont zapowiadany na 2021 rok?
  • #11 NN (2020-12-20 02:10:57)
    Jak tak dalej pójdzie, to niedługo nie będzie po czym jeździć. O remoncie nic nie wiadomo, pociągi wloką się tak, że rowerem można je wyprzedzić. TRAGEDIA
  • #12 Hary (2021-04-14 17:25:02)
    Wiosna 2021 już jest, a remontu dalej nie ma.
  • #13 (odp. na #9) Adolf Nowak de Piaskowski (2021-11-28 03:47:57)
    Polregio przejmuje z powrotem odcinek Lubliniec - Kluczbork od Kolei Śląskich.
    Pewnie dlatego, że był mocno deficytowy, gdyż nawet na centralnym odcinku linii KS 8 mało kto korzystał w godzinach szczytu.
    Komunikat Polregio: https://polregio.pl/…
  • #14 (odp. na #13) wasiukibic (2021-11-28 11:27:05)
    Niezależnie od tego, czy jeździ tam Polregio, czy KŚ, do przewozów pasażerskich i tak trzeba będzie dopłacać; może być tylko różnica w jednostkowej stawce dopłaty za pociągokilometr - może ktoś tu przedstawi konkretne kwoty. Faktem jest, że pomiędzy Kluczborkiem, a Londyńcem szału frekwencyjnego nie ma, mam wrażenie, że to jest takie kukułcze jajo, zarówno dla opolskiego, jak i (górno)śląskiego. Co nie oznacza, że mieszkańców np. takiego Olesna należy odciąć od świata i w ruchu lokalnym wystarczyłby jeden, a w szczycie dwuczłonowy pojazd, zamiast ciągać tam 3-członowe ezt z Wrocławia czy Katowic. Natomiast już od Londyńca pociągi w kierunku Kato potrafiły być zapełnione w 50%-75% (około) - jak na stację początkową w powiatowym mieście, to źle? W dodatku kilka-kilkanaście osób przesiadało się z pociągu od strony Kluczborka czy Opola, więc z łaski swojej przestań (kolejny raz) podważać sens istnienia linii S8, z którego niejednokrotnie korzystałem w swych podróżach na Górny Śląsk, bo - używając miejscowej gwary - dupisz fleki, synek.
  • #15 Łukasz (2022-03-31 14:35:54)
    Umowa na przystanek w Mirkowie została podpisana https://www.plk-sa.p…
  • #16 Mszkl (2023-09-09 08:17:11)
    A budowa już jest zaawansowana. W sumie nie wiem, dlaczego nie zdążą na grudzień:
    https://www.transpor…

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Kalety – Wrocław Mikołajów (143)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...