OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Stróże – Krościenko (108)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2025-03-21 (przebieg)

[Pokaż/ukryj więcej elementów]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  Stróże   (K)
0,586 1
|
|   1,718
|
|  
  Polna   (K)
3,615
|
|  
  Szalowa   (K)
5,860
|
|   10,090
|
|   14,704
|
|   20,232
|
|  
  Libusza Ppnig   (K)
23,191
|
|  
  Libusza   (K)
24,250
|
|  
  Biecz   (K)
27,479
|
|  
  Siepietnica   (R)
31,016
|
|  
  Skołyszyn   (R)
34,927
|
|  
  Przysieki   (R)
39,154
|
|   43,828
|
|  
  Jasło   (R)
45,820
 
   
  Sobniów   (R)
48,203
 
   
  Gliniczek   (R)
51,164
 
   
  Tarnowiec   (R)
54,007
 
    57,602
 
    58,172
 
   
  Jedlicze   (R)
60,511
 
    64,333
 
    66,231
 
   
  Krosno   (R)
68,258
 
   
  Krosno Hsgi   (R)
70,031
 
   
  Krosno Miasto   (R)
70,481
 
   
  Targowiska   (R)
75,707
 
   
  Widacz   (R)
78,308
 
    81,478
 
   
  Milcza   (R)
83,479
 
   
  Besko   (R)
87,736
 
   
  Zarszyn   (R)
92,426
 
   
  Długie   (R)
94,678
 
   
  Nowosielce   (R)
97,943
 
    103,645
 
   
  Sanok Miasto   (R)
106,874
 
   
  Sanok   (R)
107,922
 
   
  Nowy Zagórz   (R)
113,256
   
   
  Zagórz R101   (R)
114,446
   
   
  Zagórz R200   (R)
114,700
   
   
  Załuż   (R)
117,707
   
   
  Łukawica Ppd   (R)
120,805
   
    121,744
   
   
  Jankowce   (R)
124,882
   
   
  Uherce Tunel   (R)
128,074
   
   
  Uherce   (R)
130,251
   
   
  Olszanica   (R)
133,530
   
   
  Ustianowa   (R)
141,679
   
   
   
    146,000
   
    147,305
   
    149,655
   
   
  Krościenko   (R)
157,747
   
    161,074
Obraz
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #31 (odp. na #28) Adolf Nowak de Piaskowski (2022-03-06 06:56:39)
    Tu nie trzeba Bundeswery, w Polsce wystarczy minus cztery.
  • #32 Opolanin (2022-03-06 16:31:33)
    A ja tylko to tak zostawię, widać idealnie jaki był stan podkładów, sam w 2020 wyciągałem tam śruby bez problemu ręką... https://d-art.ppstat…
  • #33 Błażej Kopka (2022-03-08 23:36:49)
    Tak czy inaczej od paru dni mamy wyraźne informacje, żeby w necie nie publikować zdjęć transportów strategicznych, ani ich opisywać... Czy transport uchodźców się pod to zalicza? No chyba tak, skoro są celem radzieckiej inwazji i destabilizacji regionu... Dziwna sprawa, nie? Pociąg z Ukrainy się wykoleja, autobusy z uchodźcami też wpadają do rowu... Pszypadek? ;) A może, czy też morza wyobraźni niektórym potrzeba?
  • #34 Givexnine Poznań (2022-03-09 11:44:45)
    Na tej linii brakuje jeszcze sztandarowego reprezentacyjnego lubuskiego SA105. Województwo lubuskie powinno w ramach wsparcia uchodźców zawiesić połowę połączeń spalinowych w swoim województwie i wysłać tutaj te swoje cudeńka. Tu są potrzebne pojazdy o dużej pojemności, patrząc na to, że SN84 nie dają rady: https://www.facebook… - żelazka sprawdzą się znakomicie.
  • #35 (odp. na #33) wasiukibic (2022-03-09 13:40:08)
    Informacje dotyczyły nie publikowania zdjęć dotyczących wojska i innych służb, zwłaszcza miejsc stacjonowania, przemieszczania się, etc.
  • #36 wasiukibic (2022-03-17 08:45:28)
    Jakby ktoś był zainteresowany: https://www.petycjeo…
  • #37 113 (2022-03-19 19:54:02)
    @wasiukibic: Podpisałem petycję, jednak chciałbym zapytać, czy nie lepiej byłoby gdyby zwrócić uwagę władzom PKP oraz urzędowi marszałkowskiemu na elektryfikację linii również z uwagi na rosnące ceny paliw, które mogą odbić się na cenach biletów na przejeździe po niezelektryfikowanych liniach kolejowych?
    Wiem, że elektryfikacja nie byłaby czymś co od razu dałoby się zrealizować, gdyż zajęłoby to kilka lat i na pewno byłyby z tym trudności, ale również ze względu na niewielką ilość sieci kolejowej województwo podkarpackie mogłoby wykorzystać swój atut i zelektryfikować większość linii w ruchu pasażerskim w województwie poczynając od linii kolejowej nr 106, która służy trochę do ruchu aglomeracyjnego. linii kolejowej nr 25 z Dębicy przez Mielec do Chmielowa oraz choć części linii kolejowej nr 108 do Krosna. Można byłoby choć w tej dekadzie spróbować częściowo zastąpić tabor spalinowy elektrycznym poprzez tego typu inwestycję.
  • #38 Błażej Kopka (2023-12-14 19:37:42)
    Czy na odcinku Nowy Zagórz - Ustrzyki Dolne nie powinno być zmiany koloru? To już chyba nie jest połączenie tylko sezonowe, tylko stałe (3 pary) wykonywane przez SKPL.
  • #39 (odp. na #34) X. Piast II Chrobry (2024-07-24 12:46:18)
    "Frekwencja podróżnych w połączeniach z Sanoka do Ustrzyk Dolnych niezmiennie jest na poziomie maksymalnie kilkunastu osób na pociąg".
  • #40 (odp. na #30) Igor13 (2024-10-06 23:45:03)
    Ta, a Ukraina nie jest?

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Stróże – Krościenko (108)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...