OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Przemyśl – Granica Państwa Malhowice (102)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2024-10-03 (kilometraż)

[Pokaż/ukryj więcej elementów]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
    0,000
| |
| | 1,680
|  
|   2,890
|  
|  
  Pikulice   (R)
4,418
|  
|   4,615
   
   
  Hermanowice   (R)
9,060
   
   
  Malhowice   (R)
11,465
   
    12,296
Obraz
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #8 (odp. na #4) Adolf Nowak de Piaskowski (2022-10-21 09:33:58)
    Juz po remoncie linii.
    https://www.plk-sa.p…
    Na odcinku Przemyśl - Malhowice – granica państwa, PLK wykonały prace, które pozwolą przywrócić przejezdność trasy z maksymalną prędkością 60 km/h. Oprócz wymiany torów i rozjazdów na długości 12 km, wykonano remont peronów na stacji Pikulice oraz na przystankach Hermanowice i Malhowice. Sprawność i bezpieczeństwo na trasie zapewni również remont 9 przejazdów kolejowo-drogowych w miejscowościach: Przemyśl, Pikulice, Nehrybka, Hermanowice, Malhowice oraz 15 obiektów inżynieryjnych, w tym 4 mostów stalowych i 11 przepustów.

    Remont, na zlecenie PLK, za ponad 47 mln zł netto wykonało Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej Kraków sp. z o. o. Prace są finansowane ze środków Spółki.

    Tak sie Solidarnie rozkrada Polske.
  • #9 (odp. na #8) Opolanin (2022-10-21 16:48:04)
    Dokładnie Adi, nadarzyła się polityczna okazja to zrobili linię z peronami na której żadne pasażerskie w najbliższych latach nie pojadą(tu powinny tranzytowo pojechać do Zagórza, ale po drodze problem w postaci drezyn które myślą że linia jest im dana raz na zawsze), towary też stoją pod dużym znakiem zapytania (i dobrze że zboże nie pojechało przynajmniej PKP mniej dołożyła do tego interesu). A kto podważał sens tego ten ruska onuca. Pozostaje mieć nadzieję że jakiś z tego pożytek będzie, ale nie, atakujmy w kółko Mielec.
  • #10 113 (2022-11-21 14:20:19)
    @ADI i @Opolanin: Po stronie ukraińskiej trwają prace do Chyrowa. Tam chyba tor będzie odbudowany w splocie 1435 mm/1520mm, więc chyba źle nie będzie. Pytanie tylko ile UZ zajmą prace, ponieważ widać, że coś zrobiono, ale nie wiadomo ile to zajmie.
  • #11 (odp. na #10) Opolanin (2022-11-23 08:28:19)
    Tak, na Ukrainie trwa remont linii z Chyrowa, ale w kierunku Krościenka.
  • #12 Arkadiusz Stamm (2022-11-23 11:00:42)
    Z czysto proceduralnego powodu szybciej wrócą pociągi na linię Chyrów-Krościenko niż Chyrów Malhowice, z tego powodu, iż w Krościenku mamy przejście graniczne z infrastrukturą i siedzibą straży granicznej, co ułatwia całą procedurę, natomiast z kierunku Malhowic jeździły wyłącznie pociągi tranzytowe.
  • #13 113 (2022-11-24 00:04:37)
    @Opolanin: Wiem, ale w chwili pisania komentarza nie zorientowałem się, że piszę bzdury za co bardzo przepraszam. Zresztą jeśli chodzi o połączenia przez Malhowice to rozumiem, że po stronie ukraińskiej nic się nie dzieje?
    Natomiast co do linii kolejowej nr 108 to niestety, ale obawiam się, że z uwagi na stan torowiska tam długo może nic nie pojechać. Zostaje też kwestia drezyn w tam tym regionie.
  • #14 (odp. na #13) Opolanin (2022-11-24 14:54:00)
    @113- tak, z tego co mi wiadomo po stronie ukraińskiej na Malhowice nic fizycznie się nie dzieje. A ze 108 to tak jak piszesz - raz że MI nie planuje tam ruchu towarowego, dwa to drezyny są tu dość ciężkim tematem (właściciel myślał że linia jest mu dana raz na zawsze!?), o czy można było się przekonać, jak kazano im się wynieść na odcinek Ustrzyki-Krościenko.
  • #15 Qbs (2023-01-31 12:41:28)
    Powiedzcie mi, proszę, co to za historia z drezynami i kimś, kto myślał , że dostał linię na własność?
  • #16 (odp. na #15) Opolanin (2023-02-03 15:20:26)
    No tak wpakowali kasę w remont dworca w Uhercach, a tu komuś się normalne pociągi zamarzyły. Nawet władze jakiejś gminy protestowały przeciw likwidacji drezyn.
    https://bieszczader.…
  • #17 wasiukibic (2024-08-16 20:00:52)
    A tymczasem PLK wyskakuje jak Filip z konopii z propozycją elektryfikacji linii, podczas gdy taka Ostbahn łącząca Gorzów Wielkopolski z resztą Polski czeka na trakcję elektryczną od lat. Nie dość wywalonych w błoto milionów na niepotrzebną infrastrukturę dla obsługi ruchu pasażerskiego. Tym bardziej dziwi, że osobą odpowiedzialną za kolej jest w obecnym rządzie - wydawać by się mogło - konkretny gość, a nie pisowski głąb-aparatczyk.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Przemyśl – Granica Państwa Malhowice (102)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...