Linia Kraków Główny – Kraków Bieżanów (629)
Ostatnia zmiana: 2024-08-14 (przebieg)
Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Piłsudski II.NBK
(2022-11-16 00:44:04)
Przejazd pociągiem KMŁ z Krakowa Głównego do Podgórza.
https://www.youtube.…
01:35 budowa nowego wiaduktu nad ulicą Dietla przed nowym przystankiem Grzegórzki.
01:50 początek nowego przystanku Grzegórzki.
02:15 budowa podtorza i muru oporowego wzdłuż ulicy Halickiej.
03:10 nowe mosty nad Wisłą.
03:30 przystanek Zabłocie będzie miał 2 perony wyspowe.
Monstrualna hala przypomina trochę Berlin-Sudkreuz.
04:35 rozjazd-połączenie nowej linii nr 629 z Bieżanowa z linią nr 624 z Bonarki.
04:50 widok na wschodni nasyp toru linii nr 624 w kierunku Bonarki i początek estakady.
05:33 początek peronu Kraków Podgórze. -
#2
Xiążę Piast II Chrobry
(2023-06-13 17:57:51)
Przelot nad "Średnicą" w połowie kwietnia: https://www.youtube.…
11 czerwca została uruchomiona na 4 torach, jedynie przystanek Grzegórzki będzie czynny dopiero po wakacjach.
https://www.rmf24.pl… -
#3
Xiążę Piast II Chrobry
(2023-06-15 23:49:22)
Trzeba zmienić na czynna od Głównego do Płaszowa od 11.06!
-
#4
Xiążę Piast II Chrobry
(2023-06-22 00:34:36)
Przejazd linią 4,5 minuty 16.06
1:35 widać praktycznie gotowy przystanek Grzegórzki.
https://www.youtube.… -
#5
Xiążę Piast II Chrobry
(2023-07-18 04:21:13)
Nie tak do końca gotowa.
Miedzy Zabłociem a Płaszowem tor wschodni ma jeszcze sporo do zrobienia, więc jest nieczynny na tym odcinku.
Z kolei pociągi ze Skawiny/Zakopanego, jadą na Główny torem zachodnim - pod prąd.
Prawdopodobnie coś robią na estakadzie z tego kierunku.
Niestety, byłem tylko 3 dni w grodzie Kraka z innym celem i nie wszystko mogłem sprawdzić.
Znajomy Krakus przyznał racje, że wystarczyłaby 1 estakada i niepotrzebny przystanek Podgórze, zwłaszcza te piramidalne schody.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Kraków Główny – Kraków Bieżanów (629)