Linia Piotrków Trybunalski – Biały Ług (24/848)
Ostatnia zmiana: 2019-12-21 (kilometraż)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
-
#1
kdk
(2016-09-01 16:15:34)
To nie kolej utrzymywała ruch, ale kopalnia, która zamawiała i opłacała pociągi.
-
#2
(odp. na #1)
Marek Potocki
(2016-09-03 20:29:34)
Ja bym powiedział, że ruch utrzymywała kolej (w znaczeniu PKP), ale za pieniądze kopalni.
-
#3
Przemysław Król
(2016-09-03 20:53:50)
Dokładnie to linię utrzymuje PKP PLK do stacji Rogowiec, sama stacja Rogowiec jest zarządzana i utrzymywana przez firmę Betrans. Po bocznicach elektrowni i kopalni Bełchatów jeżdżą trzy lokomotywy TEM2 oraz jedna lub dwie drezyny, które są własnością PGE.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Piotrków Trybunalski – Biały Ług (24/848)