Linia Ścinawa – Rudna Gwizdanów (dawny przebieg)
Ostatnia zmiana: 2022-12-15 (przebieg)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
wasiukibic
(2019-02-25 08:56:44)
Po dawnym przebiegu linii zachowały się w zasadzie wszystkie budowle ziemne (nasypy i wykopy - w lasach na wschód od Rudnej niemal cały przebieg toru był powyżej lub poniżej sąsiedniego terenu), natomiast wszelkie pozostałe budowle inżynieryjne (mosty, wiadukty, przepusty) zostały zlikwidowane. Uchowało się kilka słupków hektometrowych.
-
#2
(odp. na #1)
Piłsudski II.NBK
(2022-12-04 21:38:47)
Długo trwała kiedyś podróż Stettin-Breslau, 11-12 H, pospieszny 9.
-
#3
John Doe
(2023-02-15 16:24:58)
Wie ktoś czemu zmieniono przebieg linii?
-
#4
(odp. na #3)
Qbs
(2024-06-10 20:17:20)
Tak na „chłopski rozum” - może ze względu na przybliżenie kolei do miasta i budowę stacji węzłowej?
-
#5
kingbruceleekaratemistrz
(2024-07-17 15:16:49)
Bardziej mi chodziło o Chełmek Wołowski. Stawiam, że może chcieli przybliżyć stację do Tymowej, choć wątpię.
-
#6
Kolejman
(2025-03-31 19:28:12)
Linia przy okazji zmiany przebiegu (przez Rudną Miasto) została nieco podniesiona w terenie, ze względu na to, że sama Rudna jest wyżej. I tak zachowali umiar w tym podnoszeniu, dlatego peron w stronę Ścinawy jest niżej, niż ten w stronę Lubina. Według mnie, to podniesienie spowodowało też ucieczkę z Chełmka. Trochę lipa robić górkę w środku wioski. Kolejny dowód mojej tezy to właśnie fakt, że obecny bajpas Chełmka idzie trochę powyżej oryginału.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Ścinawa – Rudna Gwizdanów (dawny przebieg)