Szczecin Port Centralny – bocznice
Ostatnia zmiana: 2022-12-19
Nazwa: Szczecin Port Centralny – bocznice
Punkty węzłowe:
| Stan linii « Pokaż/ukryj | |
|---|---|
| ruch pasażerski i towarowy | |
| ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
| ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
| ruch towarowy i turystyczny | |
| ruch pasażerski | |
| ruch towarowy | |
| ruch pasażerski sezonowy | |
| ruch pasażerski weekendowy | |
| ruch turystyczny | |
| ruch drezynowy | |
| nieczynna | |
| nieprzejezdna | |
| rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
| rozebrana | |
| w budowie/nie ukończona | |
| projektowana/nie zrealizowana | |
| brak danych | |
| odcinek jeszcze nie powstał | |
| linia wielotorowa | |
| | | linia zelektryfikowana | 
| Nazwa | punkt czynny | 
| Nazwa | punkt nieczynny | 
| Nazwa | punkt zlikwidowany | 
| węzeł lub odejście torów | |
| galeria | |
        Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
                                                    
                    Uzupełnij dane
             |
                                                    Napisz email do redakcji |
                                        Jak dodać nowe zdjęcia?
                    
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
- 
                                #3 
                                    (odp. na #2)
                 
                
                          Paweł Skup
                      
                      (2022-04-19 08:56:07)
                                            Superasto. Tylko jedna uwaga: czy można tę swobodę ograniczyć oddolnie końcem tabeli bocznic? Bo na stronach, gdzie są komentarze, zasłania je. Wiem, można wyłączyć mapkę, ale wyłącznik też wtedy zjeżdża za nisko.
- 
                                #4 
                                    (odp. na #3)
                 
                
                          Marek Potocki
                      
                      (2022-04-19 19:18:26)
                                            Poszukam recepty, na razie zrobiłem tak na szybko, żeby dało się obejrzeć.
- 
                                #5 
                                    (odp. na #4)
                 
                
                          Gerson
                      
                      (2022-04-19 21:10:42)
                                            Faktycznie o wiele łatwiej idzie nawigacja z unieruchomioną mapką z prawej strony.
 Myślę, że sytuacja się zdecydowanie rozjaśni, jak rozbijemy ten obiekt na cztery osobne (o czym już dyskutowaliśmy w obiekcie Szczecin Port Centralny) czyli na:
 Szczecin Port Centralny SPA - bocznice,
 Szczecin Port Centralny SPB - bocznice,
 Szczecin Port Centralny SPC - bocznice i
 Szczecin Port Centralny SPD - bocznice.
 Panie Marku może warto na próbę utworzyć obiekt np. "Szczecin Port Centralny SPD - bocznice", a ja spróbuję poprzerzucać obiekty, które powinny się w nim znaleźć i zobaczymy jak to wyjdzie?
- 
                                #6 
                                    (odp. na #5)
                 
                
                          wasiukibic
                      
                      (2022-04-19 21:31:42)
                                            Czy jest sens rozbijania np: bocznica bazy paliw Orlen Paliwa - 6 osobnych obiektów, bocznica do PKP Cargotor - 5 osobnych obiektów, lokomotywownia SPC - 4 osobne obiekty?
- 
                                #7 
                 
                
                          subsens
                      
                      (2022-04-19 22:43:02)
                                            Panie Marku, bądź Pan menedżer :). Powstaje ambitny projekt, być może wzorcowy. Rzetelność, pracowitość i skrupulatność nie powinna być hamowana. Ambasador jakiegokolwiek obiektu nie może obawiać się barier, poza określonymi przez Ciebie obiektywnymi ograniczeniami technicznymi. Więcej: powinien w pewnych granicach móc samodzielnie ocenić potrzeby i dobrać rozwiązania. A za tymi, które są proponowane (i z powodzeniem wdrażane), optuje dwóch ludzi zorientowanych w temacie. Nie w każdym użytkowniku drzemie duch Barnimów, i nie każda szansa ma cechy komety. Szczecin ma farta, my poniekąd też - tak to trzeba widzieć.
 Argumentów jest wiele, różnych. Z zachowaniem oczywistych proporcji np. casus Torunia.
- 
                                #8 
                                    (odp. na #6)
                 
                
                          Gerson
                      
                      (2022-04-20 08:34:46)
                                            Po czasie stwierdzam, że masz rację. Powinniśmy to poprawić, jedna lokalizacja = jeden obiekt. To też powinno poprawić czytelność tej mapki i poszczególnych jej obiektów.
- 
                                #9 
                 
                
                          Pogodno
                      
                      (2022-04-20 10:28:17)
                                            Szanowni Państwo, brniecie w bardzo niebezpieczne klimaty! Czyli, chcecie coś znormalizować i coś tam wrzucić w jakieś ramy. Niestety ale w tematach/klimatach Szczecina, czegokolwiek dotyczy, jest to nie możliwe. Wywołacie jedynie problem i bezsensowne dysputy! Pozostawcie temat Szczecin Port Centralny jako całość, koniec i basta! Oczywiście to wy jesteście kierownikami tej szatni i nikt wam nic nie zrobi, ale ściągacie na swoje głowy..upsss serwery kłopoty i góralską muzykę :) Szczecin to cudowne miasto, tylko lwia część mieszkańców to stan umysłu! OK, możecie zrobić podziały na te czy inne tory bocznice czy inne nastawnie ale to początek ogromnego konfliktu i przeróżnych wywodów tych co " lepiej wiedzą" !
- 
                                #10 
                                    (odp. na #7)
                 
                
                          wasiukibic
                      
                      (2022-04-20 20:37:28)
                                            Rozumiem, że zgłaszasz się na ochotnika, bo zdajesz sobie sprawę, aby to wszystko ogarnąć jest potrzebna osoba doskonale orientująca się w miejscowych realiach?
- 
                                #11 
                                    (odp. na #8)
                 
                
                          subsens
                      
                      (2022-04-20 20:47:15)
                                            Szkoda. Niektóre z torów zapewne leżą w śladzie (tzn. przenoszą tradycje) bocznic, które pojedynczo i osobno docierały do konkretnych podmiotów gospodarujących w porcie przed 1945. Można by kiedyś pododawać chociaż wzmianki w opisach, co będzie trudniejsze po scaleniu zgodnie z obecnym porządkiem właścicielskim. Co oznacza w praktyce hasło 'jedna lokalizacja - jeden obiekt'?
 
 Secundo. Czy ten obiekt liniowy: https://www.bazakole… ma szansę przy okazji porządków zaistnieć na mapie? Czy jakaś jego część ma dziś status bocznicy PKP Cargo?
- 
                                #12 
                                    (odp. na #10)
                 
                
                          subsens
                      
                      (2022-04-20 20:51:12)
                                            Trzeci ochotnik to nawet nieco gorzej, niż szósta kucharka. Osoby już są, OIDP, dwie. Wystarczy im nie przeszkadzać.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
 Ogólnopolska Baza Kolejowa
                        Ogólnopolska Baza Kolejowa                     