OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Szczecin Port Centralny – bocznice (galeria)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2022-12-19

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Obraz
fot. Karol Romaniuk (2010-04-11)
opis ⇵
Obraz
fot. irek (2013-09-02)
opis ⇵
Obraz
fot. Gerson (2013-12-19)
opis ⇵
Obraz
fot. Gerson (2013-12-19)
opis ⇵
Obraz
fot. Gerson (2014-01-02)
opis ⇵
Obraz
fot. Gerson (2014-04-15)
opis ⇵
Obraz
fot. Gerson (2014-04-15)
opis ⇵
Obraz
fot. subsens (2022-07-27)
opis ⇵

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #3 (odp. na #2) Paweł Skup (2022-04-19 08:56:07)
    Superasto. Tylko jedna uwaga: czy można tę swobodę ograniczyć oddolnie końcem tabeli bocznic? Bo na stronach, gdzie są komentarze, zasłania je. Wiem, można wyłączyć mapkę, ale wyłącznik też wtedy zjeżdża za nisko.
  • #4 (odp. na #3) Marek Potocki (2022-04-19 19:18:26)
    Poszukam recepty, na razie zrobiłem tak na szybko, żeby dało się obejrzeć.
  • #5 (odp. na #4) Gerson (2022-04-19 21:10:42)
    Faktycznie o wiele łatwiej idzie nawigacja z unieruchomioną mapką z prawej strony.
    Myślę, że sytuacja się zdecydowanie rozjaśni, jak rozbijemy ten obiekt na cztery osobne (o czym już dyskutowaliśmy w obiekcie Szczecin Port Centralny) czyli na:
    Szczecin Port Centralny SPA - bocznice,
    Szczecin Port Centralny SPB - bocznice,
    Szczecin Port Centralny SPC - bocznice i
    Szczecin Port Centralny SPD - bocznice.
    Panie Marku może warto na próbę utworzyć obiekt np. "Szczecin Port Centralny SPD - bocznice", a ja spróbuję poprzerzucać obiekty, które powinny się w nim znaleźć i zobaczymy jak to wyjdzie?
  • #6 (odp. na #5) wasiukibic (2022-04-19 21:31:42)
    Czy jest sens rozbijania np: bocznica bazy paliw Orlen Paliwa - 6 osobnych obiektów, bocznica do PKP Cargotor - 5 osobnych obiektów, lokomotywownia SPC - 4 osobne obiekty?
  • #7 subsens (2022-04-19 22:43:02)
    Panie Marku, bądź Pan menedżer :). Powstaje ambitny projekt, być może wzorcowy. Rzetelność, pracowitość i skrupulatność nie powinna być hamowana. Ambasador jakiegokolwiek obiektu nie może obawiać się barier, poza określonymi przez Ciebie obiektywnymi ograniczeniami technicznymi. Więcej: powinien w pewnych granicach móc samodzielnie ocenić potrzeby i dobrać rozwiązania. A za tymi, które są proponowane (i z powodzeniem wdrażane), optuje dwóch ludzi zorientowanych w temacie. Nie w każdym użytkowniku drzemie duch Barnimów, i nie każda szansa ma cechy komety. Szczecin ma farta, my poniekąd też - tak to trzeba widzieć.
    Argumentów jest wiele, różnych. Z zachowaniem oczywistych proporcji np. casus Torunia.
  • #8 (odp. na #6) Gerson (2022-04-20 08:34:46)
    Po czasie stwierdzam, że masz rację. Powinniśmy to poprawić, jedna lokalizacja = jeden obiekt. To też powinno poprawić czytelność tej mapki i poszczególnych jej obiektów.
  • #9 Pogodno (2022-04-20 10:28:17)
    Szanowni Państwo, brniecie w bardzo niebezpieczne klimaty! Czyli, chcecie coś znormalizować i coś tam wrzucić w jakieś ramy. Niestety ale w tematach/klimatach Szczecina, czegokolwiek dotyczy, jest to nie możliwe. Wywołacie jedynie problem i bezsensowne dysputy! Pozostawcie temat Szczecin Port Centralny jako całość, koniec i basta! Oczywiście to wy jesteście kierownikami tej szatni i nikt wam nic nie zrobi, ale ściągacie na swoje głowy..upsss serwery kłopoty i góralską muzykę :) Szczecin to cudowne miasto, tylko lwia część mieszkańców to stan umysłu! OK, możecie zrobić podziały na te czy inne tory bocznice czy inne nastawnie ale to początek ogromnego konfliktu i przeróżnych wywodów tych co " lepiej wiedzą" !
  • #10 (odp. na #7) wasiukibic (2022-04-20 20:37:28)
    Rozumiem, że zgłaszasz się na ochotnika, bo zdajesz sobie sprawę, aby to wszystko ogarnąć jest potrzebna osoba doskonale orientująca się w miejscowych realiach?
  • #11 (odp. na #8) subsens (2022-04-20 20:47:15)
    Szkoda. Niektóre z torów zapewne leżą w śladzie (tzn. przenoszą tradycje) bocznic, które pojedynczo i osobno docierały do konkretnych podmiotów gospodarujących w porcie przed 1945. Można by kiedyś pododawać chociaż wzmianki w opisach, co będzie trudniejsze po scaleniu zgodnie z obecnym porządkiem właścicielskim. Co oznacza w praktyce hasło 'jedna lokalizacja - jeden obiekt'?

    Secundo. Czy ten obiekt liniowy: https://www.bazakole… ma szansę przy okazji porządków zaistnieć na mapie? Czy jakaś jego część ma dziś status bocznicy PKP Cargo?
  • #12 (odp. na #10) subsens (2022-04-20 20:51:12)
    Trzeci ochotnik to nawet nieco gorzej, niż szósta kucharka. Osoby już są, OIDP, dwie. Wystarczy im nie przeszkadzać.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...