bocznica „LAUDE SMART INTERMODAL S.A. Terminal Kontenerowy w Sosnowcu”
bocznica do Browaru Parowego Hrabiego Renarda
Dawniej bocznica do młyna parowego Sielce.
bocznica do cegielni
Okres istnienia odcinka:
od po 1945 do przed 1980
Bocznica do cegielni wybudowana po 1945. Zlikwidowana prawdopodobnie już przed 1980r. bądź 1970r. Widoczna na mapach:
1) http://maps.mapywig.org/m/WIG_maps/series/100K/P47_S28_(STALINOGROD)_WT_1955.jpg ,
2) Mapa topograficzna 1958-1961 https://geoportal.orsip.pl/gis/apps/webappviewer/index.html?id=c0fdc8732bfa43089d962a1fbc2bd25c ,
3) Mapa z podziałem na granice działek z Geoportalu. Na południe od ul. Jagiellońskiej granice działek układają się według przebiegu bocznicy.
bocznica do fabryki bieli cynkowej
bocznica do Fabryki Chemicznej "Radocha"
bocznica do fabryki produktów spożywczych
bocznica do fabryki wyrobów metalowych
normalnotorowa
bocznica do hałdy "Wezuwiusz"/cegielni
bocznica do huty "Katarzyna"
bocznica do Huty "Milowice"/Prema Milmet
bocznica do Huty "Milowice"/Prema Milmet – tory zakładowe
bocznica do huty cynku "Romania"/Huty "Emma"
bocznica do huty szkła
bocznica do kopalni "Milowice"
bocznica do kopalni "Sosnowiec" – odgałęzienie południowe
bocznica do kopalni "Sosnowiec" – odgałęzienie północne
Dawniej bocznica do kopalni "Fanny".
bocznica do kopalni "Sosnowiec" – tory zakładowe
bocznica do kopalń w dzielnicy "Niwka" (fragment)
bocznica do odlewni
bocznica do przędzalni Schön'a
bocznica do szybu "Jerzy" (pierwotny przebieg)
bocznica do szybu "Ludwik"
bocznica do szybu "Otwór I"
bocznica do szybu podsadzkowego "Jerzy"
bocznica do szybu podsadzkowego "Otwór V"
bocznica do wapienników Sielce
bocznica do zakładu "Fabud"
bocznica Foster Wheeler Energia Polska Sp. z o.o.
Dawniej bocznica do kotlarni (fabryka kotłów) Fitznera.
Wspomnienie o poprzedniej nazwie stacji Sosnowiec Radocha nawiązuje do tego, że tor łączący istniał w czasie, w którym stacja ta miała taką nazwę.
łącznica: Sosnowiec Główny – Sosnowiec Południowy
tor łączący: bocznica kolei iwanogrodzko-dąbrowskiej «--» szyb "Oskar"
Okres istnienia odcinka:
od przed 1901 do przed 1914
Tor łączący bocznicę linii kolei iwanogrodzko-dąbrowskiej i szyb "Oskar". Tor wybudowany przed 1901 r. - zlikwidowany przed 1914 r.
Pokaż na mapie ⇵
Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) |
Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)
Stan linii « Pokaż/ukryj
ruch pasażerski i towarowy
ruch towarowy i pasażerski sezonowy
ruch towarowy i pasażerski weekendowy
ruch towarowy i turystyczny
ruch pasażerski
ruch towarowy
ruch pasażerski sezonowy
ruch pasażerski weekendowy
ruch turystyczny
ruch drezynowy
nieczynna
nieprzejezdna
rozebrana, zmienione przeznaczenie
rozebrana
w budowie/nie ukończona
projektowana/nie zrealizowana
brak danych
odcinek jeszcze nie powstał
linia wielotorowa
|
linia zelektryfikowana
Nazwa
punkt czynny
Nazwa
punkt nieczynny
Nazwa
punkt zlikwidowany
węzeł lub odejście torów
galeria
Sielec, bocznica z huty Katarzyna (zlikwidowanej jako część wschodnia Huty Buczek) do hałdy Wezuwiusz i cegielni. Brama kolejowa wschodnia huty, skrzyżowanie kolejowo-tramwajowe i przejazd kolejowo-drogowy w ciągu ul. Staszica w jednym. Widok od strony Konstantynowa w kierunku kolonii Katarzyna.
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas. Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy.
Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.