Odgałęzia się w stacji Poznań Wschód od toru nr 22 rozjazdem nr 122 w km 299,157 linii kolejowej nr 003 Warszawa Zachodnia – Kunowice, zarządzanej przez PKP PLK S.A.
bocznica Centrozłom Wrocław S.A. „Oddział Poznań”
Odgałęzia się w stacji Poznań Wschód od toru nr 107 rozjazdem nr 801 w km 1,054 linii kolejowej nr 356 Poznań Wschód – Bydgoszcz Główna zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
bocznica Elektrociepłownia Poznań Garbary
bocznica Górażdże Cement S.A. w Choruli, Stacja Przesypowa Cementu w Poznaniu
Odgałęzia się w stacji Poznań Wschód od toru stacyjnego nr 107 rozjazdem nr 801 w km 1,062 linii kolejowej nr 356 Poznań Wschód – Bydgoszcz Główna, zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
bocznica Kompani Piwowarskiej
bocznica ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT POJAZDÓW SZYNOWYCH „TABOR” na stacji Poznań Wschód
Odgałęzia się w stacji Poznań Wschód od toru nr 4, rozjazdem nr 19 w km 299,071 linii kolejowej nr 3 Warszawa Zachodnia - Kunowice zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
bocznica Pernod Ricard 2
bocznica Polmos/Pernod Ricard
Bocznica przy ul. Średzkiej 58 - obecnie zlikwidowana wraz z podtorzem (wjazd od tyłu). 2 bocznica przy budynku numer 20 (rozgałęzienie jeszcze na polanie). Potem tory idą kawałek bez zakłóceń, problem zaczyna się przy salonach samochodowych Voyager Club Poznań/Polnar. Tor prawdopodobnie nie ma skrajni (obszar zajęty przez płot). Na skrzyżowaniu ulic św. Michała/Warszawska, tory są zdemontowane (a nie zaasfaltowane). Dalszy odcinek toru jest za ulicą Termalną, aż do zakładu Polmos/Pernod Ricard.
Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) |
Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)
Stan linii « Pokaż/ukryj
ruch pasażerski i towarowy
ruch towarowy i pasażerski sezonowy
ruch towarowy i pasażerski weekendowy
ruch towarowy i turystyczny
ruch pasażerski
ruch towarowy
ruch pasażerski sezonowy
ruch pasażerski weekendowy
ruch turystyczny
ruch drezynowy
nieczynna
nieprzejezdna
rozebrana, zmienione przeznaczenie
rozebrana
w budowie/nie ukończona
projektowana/nie zrealizowana
brak danych
odcinek jeszcze nie powstał
linia wielotorowa
|
linia zelektryfikowana
Nazwa
punkt czynny
Nazwa
punkt nieczynny
Nazwa
punkt zlikwidowany
węzeł lub odejście torów
galeria
Wzmocniony tor bocznicy do Elektrociepłowni Garbary w Poznaniu przebiegający mostem na rzece Cybinie. Po prawej dwutorowy kolejowy most kratownicowy na trasie Warszawa Zachodnia – Kunowice. Widok od strony Elektrociepłowni w kierunku stacji Poznań Wschód i dalej Warszawy.
Bocznca do Polmosu (Polmos/Pernod Ricard) pokrywała się z dawniejszą linią do stacji Poznań Malta
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas. Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy.
Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.