bocznica Elektrociepłownia Żerań w Warszawie PGNIG TERMIKA S.A. - część południowa
Odgałęzia się w stacji Warszawa Praga od toru stacyjnego nr 179 rozjazdem nr 288 w km 11,758
linii kolejowej nr 9 Warszawa Wschodnia Osobowa – Gdańsk Główny zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
bocznica Elektrociepłownia Żerań w Warszawie PGNIG TERMIKA S.A. - część północna
Odgałęzia się w stacji Warszawa Praga od toru stacyjnego nr 364a rozjazdem nr 413 w km 13,988
linii kolejowej nr 9 Warszawa Wschodnia Osobowa – Gdańsk Główny zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
bocznica Elektrociepłownia Żerań w Warszawie PGNIG TERMIKA S.A. - tory zakładowe
bocznica Fabryka Samochodów Osobowych S.A.
Odgałęzia się na stacji Warszawa Praga od toru nr 143 rozjazdem nr 211 w km 11,281 linii nr 9 Warszawa – Gdańsk, zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe Zakład Linii Kolejowych w Warszawie.
bocznica Fabryka Samochodów Osobowych S.A. - tory zakładowe
bocznica Fabryka Samochodów Osobowych S.A. - tory zakładowe
bocznica Madimex Bis sp. z o.o.
Odgałęzia się w stacji Warszawa- Praga rozjazdem nr 519 od toru nr 136a w km 10,097 linii kolejowej nr 9 Warszawa Wschodnia Osobowa- Gdańsk Główny, zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
bocznica Mal-Staniewicka w Warszawie (Mal sp. z o.o.)
Odgałęzia się w stacji Warszawa Praga rozjazdem nr 27 od toru stacyjnego nr 17 w km 9,457 linii kolejowej nr 9 Warszawa Wschodnia Osobowa - Gdańsk Główny, zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
bocznica PKP CARGO S.A. "Punkt Utrzymania Taboru w Warszawie Pradze"
Odgałęzia się w stacji Warszawa Praga od toru nr 143 rozjazdem nr 675 w km 10,646 linii kolejowej nr 9 Warszawa Wschodnia Osobowa - Gdańsk Główny, zarządzanej przez PKP PLK S.A.
Łącznica niegdyś zelektryfikowana, rozebrana około 2012 roku
tor łączący
Pokaż na mapie ⇵
Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) |
Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)
Stan linii « Pokaż/ukryj
ruch pasażerski i towarowy
ruch towarowy i pasażerski sezonowy
ruch towarowy i pasażerski weekendowy
ruch towarowy i turystyczny
ruch pasażerski
ruch towarowy
ruch pasażerski sezonowy
ruch pasażerski weekendowy
ruch turystyczny
ruch drezynowy
nieczynna
nieprzejezdna
rozebrana, zmienione przeznaczenie
rozebrana
w budowie/nie ukończona
projektowana/nie zrealizowana
brak danych
odcinek jeszcze nie powstał
linia wielotorowa
|
linia zelektryfikowana
Nazwa
punkt czynny
Nazwa
punkt nieczynny
Nazwa
punkt zlikwidowany
węzeł lub odejście torów
galeria
Teren, który już dawno nie pełni kolejowej funkcji i torowisko jest częściowo zajęte przez firmy. Razem z fragmentem wykorzystywanym przez bocznicę kolejowej bazy materiałowej przy ulicy Golędzinowskiej 25 (po prawej) były tu cztery tory zdawczo-odbiorcze o długości użytkowej ok. 510 m każdy, tor ładunkowy przy placu ładunkowym o długości ok. 510 m, tor komunikacyjny, bocznica do magazynu przy ulicy Golędzinowskiej (chyba 31) oraz zlikwidowany już najbardziej na południe wysunięty wjazd na bocznicę fabryki samochodów. Widok w kierunku Legionowa. 9,7 km/13,9 km.
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas. Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy.
Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.