Odgałęzia się w stacji Jęzor Centralny (okręg JCC) od toru stacyjnego nr 11 rozjazdem nr 28 w km 2,190 linii kolejowej nr 203 Sosnowiec Jęzor SJr – Jęzor Centralny JCC, zarządzanej przez Infra SILESIA S.A.
Bocznicę otwarto 2020-06-01.
bocznica "Jęzor" EXILA
Bocznica „Jęzor” EXILA Sp. z o.o., położona jest w Sosnowcu w obrębie stacji Jęzor Centralny - zarządcy infrastruktury kolejowej Infra SILESIA S.A. z siedzibą w Rybniku i odgałęzia się w km 0,058 od toru stacyjnego nr 12P rozjazdem podwójnym krzyżowym nr 54ab oraz od toru nr 25 rozjazdem zwyczajnym nr 400 w kilometrze 0,264 w okręgu nastawni JCA linii kolejowej Nr 201 Jęzor Centralny - Ciężkowice."
http://www.exila.pl/index.php/udostepnianie
bocznica do pola piaskowego "Jęzor Południowy"
bocznica do pola piaskowego "Jęzor Południowy"
bocznica do pola piaskowego "Jęzor Południowy"
bocznica do pola piaskowego "Jęzor Południowy"
bocznica do pola piaskowego "Jęzor Północny"
bocznica do punktu sprzedarzy piasku "Wysoki Brzeg"
Okres istnienia odcinka:
od przed 1990 do przed 2019
Bocznica zlikwidowana przed 2019 r.
bocznica na zwałowisko
bocznica na zwałowisko kamienia dołowego
bocznica Tabor Dębica sp. z o.o. Oddział w Sosnowcu
Odgałęzia się w stacji Jęzor Centralny JCA od toru nr 132 rozjazdem nr 221 w km 0,456 linii kolejowej nr 201 Jęzor Centralny – Ciężkowice, zarządzanej przez Infra Silesia S.A.
bocznica Upadowa Jęzor V (KWK Komuna Paryska)
bocznica Upadowa Jęzor VI (KWK Komuna Paryska)
bocznica Upadowa Ludwik (KWK Komuna Paryska)
bocznica Upadowa Zdzicha (KWK Komuna Paryska)
linia: Jęzor Centralny JCA – PRKB II (KP 251)
W chwili obecnej (styczeń 2021 r.) bocznica PCC Intermodal w Sosnowcu.
Niegdyś bocznica "PRKB II" linia KP 251. Jęzor Centralny JCA - PRKB II.
PRKB oznacza Przedsiębiorstwo Robót Kolejowo Budowlanych
Bocznica odgałęzia się w stacji Jęzor Centralny "JCA" od toru nr 100 rozjazdem nr 104 w km 1,036 linii kolejowej nr 201a, zarządzanej przez Infra Silesia S.A. Początek bocznicy stanowi rozjazd nr 601 w km 1,306 linii kolejowej nr 201a.
Bocznica długości 1,803 km.
linia: Jęzor Centralny JCA – PRUE (KP 252)
Część stacji Jęzor Centralny JCA.
linia: Jęzor Centralny JCB – PRKB (KP 250)
Okres istnienia odcinka:
od po 1960 do 2000
PRKB - Przedsiębiorstwo Robót Kolejowo Budowlanych
Bocznica powstała po 1960 r. - została zlikwidowana około roku 2000.
Od 2004 r. na terenie bocznicy znajduje się obecnie centrum handlowe.
Długość bocznicy: 1,046 km. Linia istniała w latach 1934-2003. Dawniej miała numer KP 238.
Bocznica stacji Jęzor Centralny (JCA).
Odgałęziała się rozjazdem nr 416 w kilometrze 1,364 od st. Jęzor Centralny (JCA). Bocznica Była zelektryfikowana.
linia: Jęzor Centralny JCC – Szyb Partia "C" (KP 239)
Długość linii: 873 m. Bocznica była zelektryfikowana.
Pokaż na mapie ⇵
Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) |
Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)
Stan linii « Pokaż/ukryj
ruch pasażerski i towarowy
ruch towarowy i pasażerski sezonowy
ruch towarowy i pasażerski weekendowy
ruch towarowy i turystyczny
ruch pasażerski
ruch towarowy
ruch pasażerski sezonowy
ruch pasażerski weekendowy
ruch turystyczny
ruch drezynowy
nieczynna
nieprzejezdna
rozebrana, zmienione przeznaczenie
rozebrana
w budowie/nie ukończona
projektowana/nie zrealizowana
brak danych
odcinek jeszcze nie powstał
linia wielotorowa
|
linia zelektryfikowana
Nazwa
punkt czynny
Nazwa
punkt nieczynny
Nazwa
punkt zlikwidowany
węzeł lub odejście torów
galeria
Była linia kolejowa: 251. Jęzor Centralny JCA – PRKB II. Obecnie bocznica PCC Intermodal w Sosnowcu.
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas. Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy.
Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.