OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Sulechów
Autor: Pedro
Przesłał: Kamil Baran; data: 2019-04-27;
Panorama stacji Sulechów widziana od strony południowej.Na pierwszym planie grupa semaforów wyjazdowych w kierunku Czerwieńska oraz szynobus SA-105 jako pociąg osobowy relacji Gorzów Wielkopolski - Zielona Góra Główna, udający się do stacji początkowej/końcowej. W oddali widoczne perony 1, 2 i nastawnia wykonawcza (Su1) w północnej części stacji. Widok w kierunku Zbąszynka.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; sygnalizacja/słupki/znaki itp.; tabor

Stacja: Sulechów

Odsłon : 247
Grębów
Przesłał: Kamil Baran; data: 2013-11-09;
Opuszczający stację Grębów,szynobus relacji Stalowa Wola Rozwadów - Rzeszów Główny. W oddali po prawej nastawnia i semafory wyjazdowe w kierunku Sobowa. Widok w kierunku południowym (Sandomierz, Tarnobrzeg, Rzeszów Główny).
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu; infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; sygnalizacja/słupki/znaki itp.; tabor

Stacja: Grębów

Odsłon : 212
Tarnów – Leluchów (– Čirč) (96/487)
Przesłał: Kamil Baran; data: 2010-06-23;
Zerwany wiadukt kolejowy na rzece Poprad pomiędzy Nowym Sączem Biegonicami a Starym Sączem z 2010 roku. W oddali znajduje się tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Stary Sącz. Widok w kierunku południowym.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Linia: Tarnów – Leluchów (– Čirč) (96/487)

Odsłon : 210
Tarnów – Leluchów (– Čirč) (96/487)
Przesłał: Kamil Baran; data: 2010-06-23;
Linia kolejowa nr (96).W tle znajduje się semafor wjazdowy stacji Nowy Sącz Biegonice w 93 kilometrze oraz zerwany wiadukt w oddali na rzece Poprad z 2010 roku. Widok w kierunku południowym (Stary Sącz).
Tagi: budynki towarzyszące (inne); sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Linia: Tarnów – Leluchów (– Čirč) (96/487)

Odsłon : 228
Lasocice
data: 2018-06-04;
Budynek dworca w Lasocicach widziany z peronu 2.W lewo Wschowa, Głogów. W prawo Leszno, Ostrów Wielkopolski.
Tagi: budynki dworcowe; infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; perony/rampy/place/zadaszenia

Stacja: Lasocice

Odsłon : 314
Zbąszynek
data: 2017-10-26;
Grupa kierunkowa stacji Zbąszynek Towarowy w którym znajduje się około 23 torów. Widok w kierunku wschodnim (Zbąszyń, Poznań Główny).
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne

Stacja: Zbąszynek

Odsłon : 254
Zbąszynek
data: 2017-10-26;
Grupa torów przyjazdowo - odjazdowych w Zbąszynku towarowym. W centralnym punkcie kadru znajduje się w oddali most, na którym biegnie tor łącznicy Zbąszynek towarowy - Chlastawa. Tuż obok znajduje się świetlna tarcza rozrządowa, gdzie odbija tor na grupę torów kierunkowych. Z prawej strony, gdzie położona jest nastawnia dysponująca (ZKB) odbija tor łącznicy Kosieczyn - Zbąszynek towarowy - Chlastawa. W lewo Rzepin, Czerwieńsk. W prawo Nowy Tomyśl, Poznań Główny.

Stacja: Zbąszynek

Odsłon : 450
Międzyrzecz
data: 2018-04-29;
Stacja Międzyrzecz. Widok z peronu 1, z którego odjeżdżały kiedyś pociągi pasażerskie do Toporowa. Na pierwszym planie po prawej widoczna wieża woda, semafory wyjazdowe w kierunku od lewej do Wierzbna, Zbąszynka i Nietoperka. Widok w kierunku południowym.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; perony/rampy/place/zadaszenia; sygnalizacja/słupki/znaki itp.; wieże wodne

Stacja: Międzyrzecz

Odsłon : 259
Głogów
data: 2017-09-27;
Stacja Głogów. Zdjęcie wykonane z kładki dla podróżnych znajdującej się nad peronami. Na dole po prawej stronie znajduje się nastawnia wykonawcza GW1 a na wprost istniejący jeszcze tunel wind bagażowych. Widok w kierunku wschodnim (Wołów, Wrocław Główny).
Tagi: budynki towarzyszące (inne); budynki związane z prowadzeniem ruchu; infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; perony/rampy/place/zadaszenia; przejścia nad/podziemne, windy

Stacja: Głogów

Odsłon : 310
data: 2017-07-29;
Zachodnia głowica rozjazdowa stacji Kołobrzeg widziana od strony (Gryfic, Trzebiatowa) W oddali znajduje się nastawnia dysponująca KB, a za nią budynek dworca oraz perony 1 i 2. Widok ogólny na panoramę stacji.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu; infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; tabor

Odsłon : 324
data: 2017-07-29;
Wschodnia głowica rozjazdowa stacji Kołobrzeg widziana z końca peronu 2 pod kładką dla pieszych. Widok w kierunku wschodnim (Koszalin, Białogard).

Odsłon : 345
data: 2017-07-29;
Stacja Kołobrzeg widziana z perspektywy peronu 2 od strony Gryfic, Trzebiatowa. Po prawej fragment peronu 3.Na wprost znajduje się widoczna kładka dla pieszych oraz semafory wyjazdowe w kierunku wschodnim (Koszalin, Białogard).
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; perony/rampy/place/zadaszenia; przejścia nad/podziemne, windy

Odsłon : 248
data: 2018-06-24;
Wschowa, widok w kierunku zachodnim (Głogów). Skrajny tor z prawej, to były początek dawnej linii 387 do Lipinki Głogowskiej (rozebrana). Za mostem znajduje się nastawnia Wsh i widoczne semafory wyjazdowe w kierunku Starych Drzewiec widziane z peronu 2.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; mosty/wiadukty/estakady/przepusty; sygnalizacja/słupki/znaki itp.

Odsłon : 244
data: 2018-06-24;
Ogólna panorama zachodniej części stacji Wschowa. Na pierwszym planie widoczne przejścia podziemne peronow 1 i 2. W oddali za mostem znajduje się nastawnia Wsh. Wyjazd w kierunku zachodnim (Głogów).

Odsłon : 257
data: 2018-06-24;
Stacja Wschowa. Widok z peronu 2 w kierunku wschodnim (Leszno), gdzie znajduje się równia stacyjna. Widoczny zegar na peronie oraz semafor wyjazdowy w kierunku zachodnim (Głogów).

Odsłon : 260
data: 2018-06-24;
Dworzec kolejowy Wschowa widziany z peronu 2. W lewo kierunek Głogów w prawo Leszno.
Tagi: budynki dworcowe; perony/rampy/place/zadaszenia

Odsłon : 458
Drzewce
data: 2019-08-17;
Na środku kadru znajduje się pierwszy z trzech przejazdów w Drzewcach od strony zachodniej (Torzymia).W oddali po lewej stronie na słupie umieszczony jest wskaźnik

w 16 informujący o początku drogi hamowania przed przystankiem osobowym, tutaj około 300 metrów od peronów. Po prawej stronie,znajduje się (niewidoczna/ukryta) za drzewami podstacja trakcyjna.Widok w kierunku wschodnim.
Tagi: budowy/remonty/rozbiórki; przejazdy i przejścia naziemne (drogowe); szlak (trasa)/pojedyncze tory

Stacja: Drzewce

Odsłon : 422
Łagów
data: 2017-01-10;
Panorama byłej stacyjki w Łagowie w zimowej scenerii. Po lewej znajduje się budynek w których były toalety, a zanim mały obiekt, który pełnił funkcję magazynku.Kadr ukazuje ledwo widoczna krawędź peronowa byłego peronu 1 oraz tor główny. Tory główne dodatkowe kompletnie niewidoczne, po peronie 2 nie ma najmniejszego śladu. Widok w kierunku Sieniawy Lubuskiej.
Tagi: budynki towarzyszące (inne); infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; perony/rampy/place/zadaszenia

Stacja: Łagów

Odsłon : 666
data: 2016-04-23;
Zdjęcie wykonane z przejazdu kolejowego na ulicy. Sienkiewicza w Korszach. Po lewej stronie znajduje się fragment nastawni, po prawej dwie wieże ciśnień. W lewo perony 3 i 4, budynek dworca i wyjazd do Bartoszyc oraz Olsztyna Głównego. W prawo północno - wschodnia część stacji towarowej z wyjazdem w kierunku Skandawy.
Tagi: budynki towarzyszące (inne); budynki związane z prowadzeniem ruchu; infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; wieże wodne

Odsłon : 648
data: 2016-04-23;
Północno - Zachodnia część stacji w Korszach używana głównie przez pociągi towarowe. Widok z krańca peronu 4 w kierunku zachodnim. Wyjazd na Bartoszyce, Olsztyn Główny.

Odsłon : 651
data: 2016-04-23;
Fragment równi stacyjnej, towarowej części stacji w Korszach z około 24 torami pod pradęm. W lewo wyjazd na Skandawę w prawo Bartoszyce, Olsztyn Główny.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne

Odsłon : 290
data: po 2019-05-31;
Stacja w Czerwieńsku. Na pierwszym planie po prawej stronie znajduje się budynek dworca oraz perony 3 i 4. Widok w kierunku Gubina.
Tagi: budynki dworcowe; budynki towarzyszące (inne); perony/rampy/place/zadaszenia

Odsłon : 294
data: po 2019-05-31;
Stacja w Czerwieńsku. Widoczny od lewej strony budynek dworca, oraz peron 1 i 2.
Widok w kierunku Rzepina.
Tagi: budynki dworcowe; perony/rampy/place/zadaszenia

Odsłon : 484
Gronów
data: 2017-02-07;
Nie wiem, czy zdjęcie zostanie zaakceptowane do pozostania na stronie przez to, że nie jest najlepszej jakości,ale w tamtym czasie byłem zmuszony oddać aparat do naprawy i wykonać fote z telefonu i taki efekt. Jednakże, na OBK nie ma jeszcze takiego ujęcia podczas przejazdu pociągu towarowego na linii (375), co po części czyni to zdjęcie pod tym względem wyjątkowym,ale czy zostanie, niech zdecyduje administrator. Na pierwszym planie pociąg towarowy prywatnego przewoźnika Pol_Miedź_Trans przeważący węgiel brunatny z Sieniawy Lubuskiej, zbliżający się do przejazdu kolejowego w Gronowie, który przecina się z DK 92.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe); szlak (trasa)/pojedyncze tory

Stacja: Gronów

Odsłon : 421
Siedlce
data: po 2014-03-07;
Północno - zachodnia głowica rozjazdowa stacji Siedlce w trakcie modernizacji wschodniego odcinka magistrali E20.Widok w kierunku Małkini, Mińska Mazowieckiego oraz Warszawy Centralnej.
Tagi: budowy/remonty/rozbiórki; budynki związane z prowadzeniem ruchu; infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne

Stacja: Siedlce

Odsłon : 177
Łódź Kaliska – Zasieki – Forst (14/491)
data: przed 2019-06-05;
Szlak zaraz za Głogowem w kierunku zachodnim wygląda fatalnie. Spora ilość popękanych podkładów przez eksploatowane pociągi towarowe nie wróży, by szybko wróciły pociągi osobowe w kierunku Żagania. Sygnalizacja odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Głogów widziana od strony Szprotawy.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Linia: Łódź Kaliska – Zasieki – Forst (14/491)

Odsłon : 178
Łódź Kaliska – Zasieki – Forst (14/491)
data: przed 2019-06-05;
Linia Łódź Kaliska -Zasieki -Forst. Około 2 km przed Głogowem. Na wprost kadru znajduje się most pod którym biegnie Nadodrzanka. W ◀ Nowa Sól, Zielona Góra Główna. W ▶ Głogów, Wrocław Główny. Widok od strony Żagania w kierunku wschodnim.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory

Linia: Łódź Kaliska – Zasieki – Forst (14/491)

Odsłon : 252
Torzym
data: przed 2019-06-01;
Torzym. Widok z peronu 2 w kierunku Toporowa, Świebodzina. Po prawej stronie peronu znajduje się tor nr 6 służący do załadunku/rozładunku głównie węgla oraz drewna. W ostatnim czasie praktycznie nic z niego nie korzysta. Przed modernizacja magistrali E20 peron 2 był położony na wprost peronu 1 i budynku dworca, bo w tym miejscu znajdował się tor 3 główny , dodatkowy (zelektryfikowany).
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia

Stacja: Torzym

Odsłon : 267
Boczów
data: przed 2019-06-01;
Wschodnia część Stacji Boczów widziana z perspektywy peronu 2. Na wprost semafory wyjazdowe w kierunku Torzymia i znajdujący się budynek z poczekalnią (zamkniętą)około 2010 roku, w której znajduje się również małe pomieszczenie do prowadzenia ruchu na odcinku Boczów - Torzym.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu; infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; perony/rampy/place/zadaszenia

Stacja: Boczów

Odsłon : 334
data: po 2019-05-31;
Kilkaset metrów za stacją w Czerwieńsku. Po prawej stronie znajduje się fragment koszar wojskowych 4.Zielonogórskiego Pułku Przeciwlotniczego. Robiąc zdjęcie naraziłem się ochroniarzowi pilnującemu zewnętrznej części koszar. Po wykonaniu serii zdjęć infrastruktury kolejowej, zostałem pouczony, bym usunął wszystkie dotychczas zrobione zdjęcia, gdyż jest zabronione wykonywanie jakichkolwiek fotek cywilom, infrastruktury wojskowej ze względu na tajemnicę państwową. W razie odmowy zostałem poinformowany, że zostanę przewieziony przez żandarmerię na przesłuchanie. Na szczęście po dogadaniu się, udało mi się zachować ta jedyną fotkę. W oddali znajduje się tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Czerwieńsk od strony Krosna Odrzańskiego. Widok w kierunku zachodnim.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...