OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Sortuj wg od:
Odsłon : 32
data: 2019-02-16;
Widok z zachodniego przyczółka mostu nad Bobrem w kierunku południowo-zachodnim (Krużyn, Kamienna Góra).

Odsłon : 24
data: 2019-02-16;
Widok na tor w kierunku południowo-wschodnim (Lubawka), z południowego przyczółka mostu nad Bobrem w Janiszowie.

Odsłon : 15
data: 2019-02-16;
Most nad Bobrem w Janiszowie. Widok w kierunku zachodnim; w lewo Lubawka, w prawo Kamienna Góra.

Odsłon : 21
data: 2019-02-16;
Most nad Bobrem w Janiszowie. Widok w kierunku wschodnim; w lewo Kamienna Góra, w prawo Lubawka.

Odsłon : 28
data: 2019-02-16;
Most nad Bobrem w Janiszowie. Widok w kierunku północno-wschodnim (Kamienna Góra).

Odsłon : 22
data: 2019-02-16;
Most nad Bobrem w Janiszowie. Widok w kierunku południowo-wschodnim (Lubawka) z przyczółka od strony Kamiennej Góry.

Odsłon : 32
data: 2019-02-16;
Most nad Młynówką, przy nieczynnym młynie w Janiszowie (z prawej, poza kadrem). Widok w kierunku południowo-wschodnim; w lewo Kamienna Góra, w prawo Lubawka. Teren prywatny, podziękowania dla mieszkańców, że pozwolili mi połazić i pofocić.

Odsłon : 21
data: 2019-02-16;
Most nad Młynówką, przy nieczynnym młynie w Janiszowie (fragment budynku za nasypem). Widok w kierunku zachodnim; w lewo Lubawka, w prawo Kamienna Góra.

Odsłon : 22
data: 2019-02-16;
Most nad Młynówką, przy nieczynnym młynie w Janiszowie (z prawej, poza kadrem). Przyczółki o szerokości umożliwiającej montaż drugiej nitki mostu. W tle most nad Bobrem. Widok w kierunku południowo-wschodnim (Lubawka).

Odsłon : 25
data: 2019-02-16;
Most nad Młynówką, przy nieczynnym młynie w Janiszowie (z lewej, poza kadrem). Przyczółki o szerokości umożliwiającej montaż drugiej nitki przeprawy. W tle most nad Żywicą. Widok w kierunku północno-wschodnim (Kamienna Góra).

Odsłon : 71
Sędzisław
data: 2019-02-16;
Semafory wjazdowe od strony Kamiennej Góry. Widok w kierunku północno-wschodnim.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Stacja: Sędzisław

Odsłon : 44
data: 2019-02-16;
Wiadukt kolejowy w zachodniej części Sędzisławia. Widok w kierunku południowo-zachodnim (Krużyn, Kamienna Góra). W tle widoczne przęsła mostu nad ciekiem Lesk.

Odsłon : 30
data: 2019-02-16;
Torowisko w kierunku Sędzisławia w widoku z północno-wschodniego przyczółka mostu nad ciekiem Lesk. W tle semafory wjazdowe do Sędzisławia.

Odsłon : 28
data: 2019-02-16;
Torowisko w kierunku Krużyna (Kamienna Góra) w widoku z południowo-zachodniego przyczółka mostu nad ciekiem Lesk.

Odsłon : 37
data: 2019-02-16;
Most nad ciekiem Lesk. Widok w kierunku południowo-zachodnim (Krużyn, Kamienna Góra).

Odsłon : 51
data: 2019-02-16;
Most nad ciekiem Lesk. Widok w kierunku północno-wschodnim (Sędzisław).

Odsłon : 36
data: 2019-02-16;
Most nad ciekiem Lesk. Widok w kierunku północno-zachodnim; w lewo Kamienna Góra, w prawo Sędzisław.

Odsłon : 38
data: 2019-02-16;
Tor w północnej części Janiszowa, na drugim planie zabudowania nieczynnego młyna, częściowo zasiedlonego oraz most kolejowy nad Młynówką. Widok w kierunku północno-wschodnim (Kamienna Góra).
Tagi: budynki towarzyszące (inne); szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 35
data: 2019-02-16;
Czteroprzęsłowy most kolejowy nad ul. Asnyka i ciekiem Żywica. Dolna część dźwigara mostowego oraz filar na tyle szeroki, że może pomieścić jeszcze jedną nitkę przeprawy. Widok w kierunku północno-wschodnim (Kamienna Góra).

Odsłon : 27
data: 2019-02-16;
Pozostałość po przedwojennym słupie trakcyjnym. Za nim wiadukt nad polną drogą. Kilkadziesiąt metrów od północnego przyczółka mostu nad ciekiem Żywica i ul. Adama Asnyka. Widok w kierunku północno-wschodnim (Kamienna Góra).
Tagi: ciekawostki; mosty/wiadukty/estakady/przepusty; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 24
data: 2019-02-16;
Czteroprzęsłowy most kolejowy nad ul. Asnyka i ciekiem Żywica. Filary są przygotowane pod montaż drugiego toru. Widok w kierunku południowo-wschodnim (Lubawka) z przyczółka od strony Kamiennej Góry.

Odsłon : 37
data: 2019-02-16;
Czteroprzęsłowy most kolejowy nad ul. Asnyka i ciekiem Żywica. Filary są przygotowane pod montaż drugiego toru. Widok w kierunku północno-wschodnim (Kamienna Góra) z przyczółka od strony Lubawki.

Odsłon : 20
data: 2019-02-16;
Czteroprzęsłowy most kolejowy nad ul. Asnyka i ciekiem Żywica. Skrajne, lewe przęsło jest nurtowe, skrajne prawe - nad ulicą. Budowla jest składaniem z przęseł trzech typów. Filary są przygotowane po budowę drugiego toru, co nigdy nie nastąpiło. Widok w kierunku wschodnim; w lewo Kamienna Góra, w prawo Lubawka.

Odsłon : 23
data: 2019-02-16;
Czteroprzęsłowy most kolejowy nad ul. Asnyka i ciekiem Żywica. Kamienne przęsło nurtowe, pierwsze od strony Kamiennej Góry. Widok w kierunku północno-zachodnim (w lewo Lubawka, w prawo Kamienna Góra).

Odsłon : 49
data: 2019-02-16;
Czteroprzęsłowy most kolejowy nad ul. Asnyka i ciekiem Żywica. Widok w kierunku północnym (Kamienna Góra) z przyczółka od strony Lubawki.

Odsłon : 57
data: 2018-05-04;
Drugi z mostów kolejowych nad kanałem technologicznym; w tle dwa kominy fabryczne należące do dolnej części zakładu, położonej bliżej Ścinawicy. Widok w kierunku południowo-zachodnim.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty; pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne

Odsłon : 39
data: 2018-05-04;
Drugi z mostów kolejowych nad kanałem technologicznym; za nim był przejazd kolejowy na drodze do Ławicy oraz brama wjazdowa na teren górnego zakładu, położonego bliżej Wojborza. Widok w kierunku północno-wschodnim.

Odsłon : 33
data: 2018-05-04;
Wjazd na teren górnego zakładu, położonego bliżej Wojborza. Zaraz za płotem tor rozwidlał się na dwie odnogi; lewa szła wzdłuż budynku krytego brązową blachą (widoczne pozostałości pod workami z plastikiem), na lewo od budynku z zielonymi oknami. Prawa zaś szła na prawo od tego budynku. W tle widoczny wysoki komin w zrujnowanej części dawnej fabryki. Widok w kierunku północno-wschodnim.
Tagi: budynki towarzyszące (inne); pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne

Odsłon : 39
data: 2018-05-04;
Pozostałości torowiska na terenie górnego zakładu, położonego bliżej Wojborza. Ta część jest obecnie zamieszkała (obiekty na wprost) oraz służy celom gospodarczym (obiekty po stronie lewej). Widok w kierunku południowo-zachodnim.

Odsłon : 49
data: 2018-05-04;
Zrujnowana zabudowa górnej części papierni w Młynowie, położonej bliżej Wojborza. Widok od strony kanału i rampy w kierunku południowo-zachodnim. Fajno, że ktoś tu próbuje coś robić i jest duża szansa, że przynajmniej częściowo uda się uratować zabudowania pofabryczne.
Tagi: budynki towarzyszące (inne)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...