OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Galeria zdjęć użytkownika wasiukibic

Sortuj wg od:
Obraz
Odsłon : 962
Bogatynia
powiększ
Autor: K. Henning Kurt-Siegen
Przesłał: wasiukibic; data: 1994-05-26;
Stacja w Bogatyni za czasów normalnego kursowania pociągów pasażerskich.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia; tabor

Stacja: Bogatynia

Obraz
Odsłon : 409
Zittau (Žitawa)
powiększ
Autor: K. Henning Kurt-Siegen
Przesłał: wasiukibic; data: 1990-04-20;
Stacja w Zittau na przełomie lat 80. i 90. obsługiwała znaczny ruch pasażerski i towarowy w relacjach lokalnych i dalekobieżnych. Dzisiaj jest to przede wszystkim królestwo szynobusów i spalinowych zespołów trakcyjnych poruszających się po najbliższej okolicy. Ruch towarowy jest śladowy.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia; tabor

Stacja: Zittau (Žitawa)

Obraz
Odsłon : 335
Zittau (Žitawa)
powiększ
Autor: K. Henning Kurt-Siegen
Przesłał: wasiukibic; data: 1990-04-18;
Stacja w Zittau na przełomie lat 80. i 90. obsługiwała znaczny ruch pasażerski i towarowy w relacjach lokalnych i dalekobieżnych. Dzisiaj jest to przede wszystkim królestwo szynobusów i spalinowych zespołów trakcyjnych poruszających się po najbliższej okolicy. Ruch towarowy jest śladowy.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia; tabor; sygnalizacja/słupki/znaki itp.

Stacja: Zittau (Žitawa)

Obraz
Odsłon : 395
Zittau (Žitawa)
powiększ
Autor: K. Henning Kurt-Siegen
Przesłał: wasiukibic; data: 1990-04-20;
Stacja w Zittau na przełomie lat 80. i 90. obsługiwała znaczny ruch pasażerski i towarowy w relacjach lokalnych i dalekobieżnych. Dzisiaj jest to przede wszystkim królestwo szynobusów i spalinowych zespołów trakcyjnych poruszających się po najbliższej okolicy. Ruch towarowy jest śladowy.
Tagi: budynki dworcowe; perony/rampy/place/zadaszenia; tabor

Stacja: Zittau (Žitawa)

Obraz
Odsłon : 383
Zittau (Žitawa)
powiększ
Autor: K. Henning Kurt-Siegen
Przesłał: wasiukibic; data: 1990-04-18;
Stacja w Zittau na przełomie lat 80. i 90. obsługiwała znaczny ruch pasażerski i towarowy w relacjach lokalnych i dalekobieżnych. Dzisiaj jest to przede wszystkim królestwo szynobusów i spalinowych zespołów trakcyjnych poruszających się po najbliższej okolicy. Ruch towarowy jest śladowy.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia; tabor

Stacja: Zittau (Žitawa)

Obraz
Odsłon : 293
Zittau (Žitawa)
powiększ
Autor: K. Henning Kurt-Siegen
Przesłał: wasiukibic; data: 1990-04-18;
Szopa w Zittau; na przełomie lat 80. i 90. stacjonowały tu rozmaite maszyny obsługujące znaczny ruch pasażerski i towarowy w relacjach lokalnych i dalekobieżnych. Dziś stacjonują tu głównie szynobusy obsługujące ruch lokalny.
Tagi: budynki do obsługi taboru; tabor

Stacja: Zittau (Žitawa)

Obraz
Odsłon : 343
Zittau (Žitawa)
powiększ
Autor: K. Henning Kurt-Siegen
Przesłał: wasiukibic; data: 1990-04-20;
Stacja w Zittau w latach, kiedy miejscowe zakłady generowały duży ruch towarowy. Obecnie na miejscu stojących pod magazynami wagonów towarowych hula wiatr i rosną chwasty. Na szczęście widoczny tu most sygnałowy dotrwał do naszych czasów.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; tabor; sygnalizacja/słupki/znaki itp.; ciekawostki

Stacja: Zittau (Žitawa)

Obraz
Odsłon : 473
Trzciel
powiększ
Autor: K. Henning Kurt-Siegen
Przesłał: wasiukibic; data: 1997-04-19;
Stacja w Trzcielu w kilka lat po zawieszeniu wszelkich przewozów między Zbąszyniem a Międzychodem.
Tagi: wieże wodne; infrastruktura do obsługi taboru

Stacja: Trzciel

Obraz
Odsłon : 538
Trzciel
powiększ
Autor: K. Henning Kurt-Siegen
Przesłał: wasiukibic; data: 1997-04-19;
Stacja w Trzcielu w kilka lat po zawieszeniu wszelkich przewozów między Zbąszyniem a Międzychodem.
Tagi: budynki dworcowe; perony/rampy/place/zadaszenia

Stacja: Trzciel

Obraz
Odsłon : 373
Trzebiel
powiększ
Autor: K. Henning Kurt-Siegen
Przesłał: wasiukibic; data: 1994-06-22;
Widok na stację w Trzebielu w kierunku południowym (Kamienica Łużycka), jeszcze za czasów normalnego kursowania pociągów do Łęknicy.
Tagi: budynki dworcowe; perony/rampy/place/zadaszenia

Stacja: Trzebiel

Obraz
Odsłon : 424
Łęknica
powiększ
Autor: K. Henning Kurt-Siegen
Przesłał: wasiukibic; data: 2005-03-26;
Stacja kolejowa Łęknica w 2005 roku - pociągi już tu nie jeździły ale tory jeszcze leżały. Dziś ostatnie kawałki torowiska pozostały na przejeździe kolejowym do zrujnowanej cegielni, a na miejscu toru głównego biegnie ścieżka rowerowa. Widok w kierunku północnym.
Tagi: budynki dworcowe; perony/rampy/place/zadaszenia

Stacja: Łęknica

Obraz
Odsłon : 304
Korsze
powiększ
Autor: Damian Lemański
Przesłał: wasiukibic; data: 2006-03-01;
Zdewastowana parowozownia Korsze na krótko przed wyburzeniem obiektu.
Zdjęcie zamieszczone dzięki uprzejmości pana Damiana Lemańskiego.
Tagi: budynki do obsługi taboru

Stacja: Korsze

Obraz
Odsłon : 257
Korsze
powiększ
Autor: Damian Lemański
Przesłał: wasiukibic; data: 2006-03-01;
Zdewastowane wnętrze parowozowni Korsze na krótko przed wyburzeniem obiektu.
Zdjęcie zamieszczone dzięki uprzejmości pana Damiana Lemańskiego.
Tagi: budynki do obsługi taboru; detale

Stacja: Korsze

Obraz
Odsłon : 267
Korsze
powiększ
Autor: Damian Lemański
Przesłał: wasiukibic; data: 2006-03-01;
Zdewastowana parowozownia Korsze na krótko przed wyburzeniem obiektu.
Zdjęcie zamieszczone dzięki uprzejmości pana Damiana Lemańskiego.
Tagi: budynki do obsługi taboru

Stacja: Korsze

Obraz
Odsłon : 315
Korsze
powiększ
Autor: Damian Lemański
Przesłał: wasiukibic; data: 2006-03-01;
Zdewastowana parowozownia Korsze na krótko przed wyburzeniem obiektu.
Zdjęcie zamieszczone dzięki uprzejmości pana Damiana Lemańskiego.
Tagi: budynki do obsługi taboru

Stacja: Korsze

Obraz
Odsłon : 250
Korsze
powiększ
Autor: Damian Lemański
Przesłał: wasiukibic; data: 2006-03-01;
Zdewastowane wnętrze parowozowni Korsze na krótko przed wyburzeniem obiektu.
Zdjęcie zamieszczone dzięki uprzejmości pana Damiana Lemańskiego.
Tagi: budynki do obsługi taboru

Stacja: Korsze

Obraz
Odsłon : 242
Korsze
powiększ
Autor: Damian Lemański
Przesłał: wasiukibic; data: 2006-03-01;
Zdewastowane wnętrze parowozowni Korsze na krótko przed wyburzeniem obiektu.
Zdjęcie zamieszczone dzięki uprzejmości pana Damiana Lemańskiego.
Tagi: budynki do obsługi taboru

Stacja: Korsze

Obraz
Odsłon : 231
Korsze
powiększ
Autor: Damian Lemański
Przesłał: wasiukibic; data: 2006-03-01;
Zdewastowane wnętrze parowozowni Korsze na krótko przed wyburzeniem obiektu.
Zdjęcie zamieszczone dzięki uprzejmości pana Damiana Lemańskiego.
Tagi: budynki do obsługi taboru

Stacja: Korsze

Obraz
Odsłon : 242
Korsze
powiększ
Autor: Damian Lemański
Przesłał: wasiukibic; data: 2006-03-01;
Zdewastowane wnętrze parowozowni Korsze na krótko przed wyburzeniem obiektu.
Zdjęcie zamieszczone dzięki uprzejmości pana Damiana Lemańskiego.
Tagi: budynki do obsługi taboru

Stacja: Korsze

Obraz
Odsłon : 42
Kalety – Wrocław Mikołajów (143)
powiększ
Autor: wasiukibic
data: 2016-01-24;
Most kolejowy nad Odrą, widok w kierunku północno-wschodnim (Wrocław Sołtysowice). Szerokość przyczółków i filarów mostowych jest pamiątką po niezrealizowanych do dzisiaj planach budowy trzeciego toru.

Linia: Kalety – Wrocław Mikołajów (143)

Obraz
Odsłon : 16
Wrocław Nadodrze
powiększ
Autor: wasiukibic
data: 2016-01-24;
Nabrzeże dawnego, słynnego Browaru Piastowskiego. Jeszcze na początku XXI wieku były tu magazyny i torowiska, później wszystko rozebrano, choć tak po prawdzie wagonów nie uświadczyło się tu na długo przed zamknięciem Browaru w roku 2003 i unicestwieniem wielu jego budynków w okresie późniejszym. Ciekawostką jest fakt, że tor biegnący wzdłuż nabrzeża położony był prostopadle do głównej bocznicy zakładowej, która biegła równolegle do widocznego w tle betonowego ogrodzenia. Połączenie obu torów odbywało się przy pomocy zamontowanej przy ogrodzeniu obrotnicy. Z prawej strony kadru widoczny jest most na Kanale Miejskim w ciągu linii kolejowej Wrocław Mikołajów - Kalety; biegnie on dalej na zachód wzdłuż zakładowego parkanu osiągając w końcu Wrocław Nadodrze. Dawne nabrzeże zostało wyremontowane i ma pełnić funkcję bulwaru spacerowego nad Odrą.Widok w kierunku północno-wschodnim.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia

Stacja: Wrocław Nadodrze

Obraz
Odsłon : 15
Wrocław Nadodrze
powiększ
Autor: wasiukibic
data: 2016-01-24;
Nabrzeże dawnego, słynnego Browaru Piastowskiego. Jeszcze na początku XXI wieku były tu magazyny i torowiska, później wszystko rozebrano, choć tak po prawdzie wagonów nie uświadczyło się tu na długo przed zamknięciem Browaru w roku 2003 i unicestwieniem wielu jego budynków w okresie późniejszym. Ciekawostką jest fakt, że tor biegnący wzdłuż nabrzeża położony był prostopadle do głównej bocznicy zakładowej, która biegła równolegle do widocznego w tle betonowego ogrodzenia. Połączenie obu torów odbywało się przy pomocy zamontowanej przy ogrodzeniu obrotnicy. Z prawej strony kadru widoczny jest most na Kanale Miejskim w ciągu linii kolejowej Wrocław Mikołajów - Kalety; biegnie on dalej na zachód wzdłuż zakładowego parkanu osiągając w końcu Wrocław Nadodrze. Dawne nabrzeże zostało wyremontowane i ma pełnić funkcję bulwaru spacerowego nad Odrą. Widok w kierunku północno-wschodnim.
Tagi: budynki towarzyszące (inne); perony/rampy/place/zadaszenia

Stacja: Wrocław Nadodrze

Obraz
Odsłon : 10
Wrocław Nadodrze
powiększ
Autor: wasiukibic
data: 2016-01-24;
Most nad Kanałem Miejskim - pierwsze przęsło to tor wyciągowy spinający liczne dawniej bocznice Nadodrza, a następnie dwa przęsła torów szlakowych linii Wrocław Mikołajów - Kalety. Nabrzeża Kanału zostały niedawno wyremontowane przy okazji modernizacji Wrocławskiego Węzła Wodnego; remont nie dotknął jednak przęseł mostowych i obecnie prezentują się one raczej nieciekawie na tle świeżej, ceglanej ściany. Jedną ze smutnych resztek po dawnej świetności tej dzielnicy jest samotnie sterczący komin po słynnym niegdyś Browarze Piastowskim, obecnie częściowo wyburzonym i popadającym powoli w ruinę. Stacja Wrocław Nadodrze w prawo; widok w kierunku południowo-wschodnim.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty

Stacja: Wrocław Nadodrze

Obraz
Odsłon : 6
Wrocław Nadodrze
powiększ
Autor: wasiukibic
data: 2016-01-24;

Most nad Kanałem Miejskim - pierwsze dwa przęsła to tory szlakowe linii Wrocław Mikołajów - Kalety, a następnie tor wyciągowy spinający liczne dawniej bocznice Nadodrza. Nabrzeża Kanału zostały niedawno wyremontowane przy okazji modernizacji Wrocławskiego Węzła Wodnego; remont nie dotknął jednak przęseł mostowych i obecnie prezentują się one raczej nieciekawie na tle świeżej, ceglanej ściany. Stacja Wrocław Nadodrze w lewo; widok w kierunku północno-zachodnim.

Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty

Stacja: Wrocław Nadodrze

Obraz
Odsłon : 12
Wrocław Nadodrze
powiększ
Autor: wasiukibic
data: 2016-01-24;
Wjazd od strony Sołtysowic. Widoczny most nad Kanałem Miejskim. Od lewej leżą dwa tory szlakowe, a następnie tor wyciągowy spinający liczne dawniej bocznice Nadodrza. Za Kanałem rozpoczyna się niegdyś tętniąca życiem, a obecnie umarła kraina przemysłu i kolei. Jedną ze smutnych resztek po dawnej świetności tej dzielnicy jest samotnie sterczący komin po słynnym niegdyś Browarze Piastowskim, obecnie częściowo wyburzonym i popadającym powoli w ruinę. Widok w kierunku zachodnim (perony).
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory; mosty/wiadukty/estakady/przepusty; sygnalizacja/słupki/znaki itp.

Stacja: Wrocław Nadodrze

Obraz
Odsłon : 9
Wrocław Nadodrze
powiększ
Autor: wasiukibic
data: 2016-01-24;
Wjazd od strony Sołtysowic. Widoczny most nad Kanałem Miejskim. Od lewej leżą dwa tory szlakowe, a następnie tor wyciągowy spinający liczne dawniej bocznice Nadodrza. Za Kanałem rozpoczyna się niegdyś tętniąca życiem, a obecnie umarła kraina przemysłu i kolei. Widok w kierunku zachodnim (perony).
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory; mosty/wiadukty/estakady/przepusty; sygnalizacja/słupki/znaki itp.

Stacja: Wrocław Nadodrze

Obraz
Odsłon : 13
Wrocław Sołtysowice
powiększ
Autor: wasiukibic
data: 2016-01-24;
Pozostałości po bocznicy prowadzącej przez ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego do dawnych zakładów ASPA. Tor przestał być użytkowany we wczesnych latach 90. XX wieku, obecnie jest nieprzejezdny. Widok w kierunku północno-wschodnim w kierunku stacji Wrocław Sołtysowice. Z lewej strony nasyp linii kolejowej Wrocław Mikołajów - Kalety.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory

Stacja: Wrocław Sołtysowice

Obraz
Odsłon : 13
Wrocław Sołtysowice
powiększ
Autor: wasiukibic
data: 2016-01-24;
Pozostałości po bocznicy prowadzącej przez ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego do dawnych zakładów ASPA. Tor przestał być użytkowany we wczesnych latach 90. XX wieku, obecnie jest nieprzejezdny. Widok w kierunku południowo-zachodnim w kierunku fabryki i stacji Wrocław Nadodrze. Z prawej strony nasyp linii kolejowej Wrocław Mikołajów - Kalety.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory

Stacja: Wrocław Sołtysowice

Obraz
Odsłon : 30
Kalety – Wrocław Mikołajów (143)
powiększ
Autor: wasiukibic
data: 2016-01-24;
Widok w kierunku stacji Wrocław Sołtysowice (północny-wschód) z przyczółka mostu nad Odrą. Z prawej strony widoczne dawne zakłady ASPA, które posiadały bocznicę kolejową. Torowisko i rampy biegły wzdłuż widocznego tu ogrodzenia zakładowego. Zakład zaprzestał użytkowania tej infrastruktury na początku lat 90. ubiegłego stulecia, po czym wszystko zlikwidowano, a na terenie dawnej ASPY rozgościły się drobne podmioty gospodarcze.

Linia: Kalety – Wrocław Mikołajów (143)

Obraz
Odsłon : 23
Kalety – Wrocław Mikołajów (143)
powiększ
Autor: wasiukibic
data: 2016-01-24;
Widok w kierunku stacji Wrocław Sołtysowice (północny-wschód) z wiaduktu nad ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego.
Widoczne w tle tarcze ostrzegawcze dotyczą semaforów wjazdowych na stację Wrocław Nadodrze.

Linia: Kalety – Wrocław Mikołajów (143)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...