OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Galeria zdjęć użytkownika wasiukibic

Sortuj wg od:
Odsłon : 46
Jelenia Góra – Żagań (283)
data: 2019-05-11;
Widok na tor do Jeleniej Góry u wylotu z tunelu przy zaporze w Pilchowicach. Kierunku południowo-wschodni; kilkaset metrów stąd jest przystanek Pilchowice Zapora.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory

Linia: Jelenia Góra – Żagań (283)

Odsłon : 15
data: 2019-05-03;
Przejazd kolejowy przez drogę do miejscowości Sądzia (w lewo). Widok w kierunku południowo-wschodnim (Leszno).

Odsłon : 15
data: 2019-05-03;
Przejazd kolejowy przez ul. Gołanicką/Górnego w Krzycku Wielkim. Widok w kierunku północno-zachodnim (Wolsztyn).

data: 2019-05-03;
Przejazd kolejowy na drodze do miejscowości Sądzia. Widok w kierunku północno-wschodnim; w lewo Wolsztyn, w prawo Leszno.

data: 2019-05-03;
Przejazd kolejowy przez drogę do miejscowości Sądzia (w prawo). Widok w kierunku północno-zachodnim (Wolsztyn).

data: 2019-05-03;
Przejazd kolejowy przez ul. Gołanicką/Górnego w Krzycku Wielkim. Widok w kierunku południowo-wschodnim (dawna stacja Krzycko Wielkie, Leszno).
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe); sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 19
data: 2019-05-03;
Przejazd kolejowy przez ul. Gołanicką/Górnego w Krzycku Wielkim. Widok w kierunku północno-wschodnim; w lewo Wolsztyn, w prawo dawna stacja Krzycko Wielkie i Leszno.

data: 2019-05-03;
Tor przed wjazdem do lasu; widok w kierunku południowo-wschodnim (post. odg. Marysiewice, Leszno).
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 91
data: 2019-05-03;
Jeszcze nieczynny sygnalizator ostrzegawczy przed przejazdem kolejowy w Krzycku Wielkim. Wcześniej gdzieś tutaj stał semafor wjazdowy na tą dawną stację. Widok w kierunku północno-zachodnim (Krzycko Wielkie, Wolsztyn).
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory

data: 2019-05-03;
Tor prowadzący na rampę, obok której znajduje się skład opału. Kilka lat temu (niedawno) został on oczyszczony z samosiejek i wydawało się, że węgiel będzie dowożony do składu węglarkami, coś chyba jednak nie pykło na linii właściciel - PLK i przewozy nie ruszyły, a tor zarasta na powrót. Widok w kierunku południowo-wschodnim (z prawej strony, poza kadrem, budynek dworca).
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia

Odsłon : 12
data: 2019-05-03;
Kibelki stacyjne, położone na północny-zachód od budynku dworca (z lewej, poza kadrem).
Tagi: budynki towarzyszące (inne)

data: 2019-05-03;
Wjazd w peron od strony Wolsztyna. Z lewej i prawej strony odcięte z tej strony tory dodatkowe. Z lewej strony nieużywana od kilkudziesięciu lat krawędź peronu 2. Porównanie do kadru: https://www.bazakolejowa.pl/foto/1044/154330242473e54d966aa4c093ab9a8b8ed802829d-3177.jpg Widok w kierunku południowo-wschodnim (post. odg. Marysiewice, Leszno).
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia; pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne

data: 2019-05-03;
Dawna stacja Krzycko Wielkie - część pasażerska. Na pierwszym planie pozostałości nieużywanego peronu 2 wraz z torem wzdłuż krawędzi. Dalej będący wciąż w użyciu peron 1, z nową infrastrukturą dla pasażerów. W tle opuszczony budynek dworca. Widok w kierunku północno-zachodnim (Wolsztyn).

data: 2019-05-03;
Plac ładunkowy z zarośniętym torem prowadzącym wzdłuż niego. W tle sztaple podkładów PS-83, czekających na wbudowanie. Widok w kierunku południowo-wschodnim (post. odg. Marysiewice, Leszno).
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; perony/rampy/place/zadaszenia

Odsłon : 19
data: 2019-05-03;
Rozjazd lewostronny na torze głównym, który rozpoczyna tor w kierunku placu ładunkowego, na którym leżą gotowe do wbudowania podkłady PS-83. Z prawej strony nieczynny tor główny dodatkowy. Widok w kierunku północno-zachodnim (peron).

data: 2019-05-03;
Nieużywana już rampa boczna; trochę dziwne, bo po lewej stronie jest działający skład opału, węgiel mógłby dojeżdżać w wagonach kolejowych miast tirami. Widok w kierunku północno-zachodnim (Wolsztyn). Po prawej peron, w tle budynek dworca.
Tagi: budynki dworcowe; perony/rampy/place/zadaszenia

data: 2019-05-03;
Panorama dawnej stacji Krzycko Wielkie od strony Leszna w kierunku północno-zachodnim. Na pierwszym planie plac ładunkowy, w tle rampa i peron.
Tagi: panoramy/widoki ogólne; perony/rampy/place/zadaszenia

data: 2019-05-03;
Południowo-wschodnia głowica dawnej stacji, wyjazd w tym samym kierunku (post. odg. Marysiewice, Leszno). Z tej strony dodatkowe są jeszcze połączone zwrotnicami z torem głównym.

data: 2019-05-03;
Wyjazd w kierunku południowo-wschodnim (post. odg. Marysiewice i Leszno).

Odsłon : 81
data: 2019-05-03;
Pierwszy rozjazd od strony wjazdu z Leszna - zablokowany w położeniu na wprost. Widok w kierunku północno-zachodnim (peron).

data: 2019-05-03;
Kolejowy budynek mieszkalny przy ul. Dworcowej, która prowadzi do budynku dworca (za plecami). Widok w kierunku północno-zachodnim.
Tagi: budynki towarzyszące (inne); inne

data: 2019-05-03;
Kolejowy budynek mieszkalny przy ul. Dworcowej, która prowadzi do budynku dworca (w tle). Widok w kierunku południowo-wschodnim.
Tagi: budynki towarzyszące (inne); inne

data: 2019-05-03;
Wjazd na dawną stację od strony Wolsztyna. Za torem kolejowy budynek mieszkalny. W tle peron i kozły oporowe na częściowo rozebranych torach dodatkowych. Widok w kierunku południowo-zachodnim.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne; szlak (trasa)/pojedyncze tory

data: 2019-05-03;
Przejazd kolejowy przez ul. Prymasa Andrzeja Krzyckiego w północno-zachodniej części dawnej stacji. Widok w kierunku południowo-zachodnim; w prawo Wolsztyn, w lewo peron.

data: 2019-05-03;
Przejazd kolejowy przez ul. Prymasa Andrzeja Krzyckiego oraz wyjazd w kierunku Wolsztyna (północny-zachód).

Odsłon : 48
data: 2019-05-03;
Poranny pociąg ze Zbąszynka do Leszna w lesie pomiędzy Krzyckiem Wielkim (na wprost) i Wilkowicami (z tyłu). Widok w kierunku północno-zachodnim (Wolsztyn/Zbąszynek).
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory; tabor

Odsłon : 36
data: 2019-05-03;
Widok z wiaduktu w ciągu drogi S5 w kierunku południowo-wschodnim (post. odg. Marysiewice, Leszno). W tle przejazd kolejowy na drodze do Wilkowic i koszarka.

Odsłon : 45
data: 2019-05-03;
Widok z wiaduktu w ciągu drogi S5 w kierunku północno-zachodnim (Wolsztyn). W tle widać przejazd kolejowy w lesie, mający ulec likwidacji.

Odsłon : 22
data: 2019-05-03;
Trzyprzęsłowy wiadukt w ciągu drogi S5 nad torami linii. Widok w kierunku północno-zachodnim (Wolsztyn).
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 29
data: 2019-05-03;
Trzyprzęsłowy wiadukt w ciągu drogi S5 nad torami linii. Widok w kierunku południowo-wschodnim (post. odg. Marysiewice, Leszno).
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...