OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Sortuj wg od:
Odsłon : 39
data: 2019-03-17;
Starotorze po bezmyślnie zniszczonej linii kolejowej przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok z wiaduktu w ciągu ul. Henryka Pobożnego w kierunku północno-zachodnim. Z lewej strony przebiega droga wojewódzka, zatłoczona wszelkimi pojazdami mimo dnia wolnego. Obecnie nie ma dla niej żadnej alternatywy "dzięki" jakże mądrej i światłej decyzji odcięcia miasteczka od sieci kolejowej - pogratulować wizjonerstwa. Gdyby Sława leżała jeszcze w województwie dolnośląskim lub wielkopolskim, być może jeszcze byłaby iskierka nadziei dla odbudowy linii. W lubuskim możemy liczyć jedynie na to, że kiedyś pojedziemy tędy rowerem…

Odsłon : 25
data: 2019-03-17;
Starotorze po bezmyślnie zniszczonej linii kolejowej przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok z wiaduktu w ciągu ul. Henryka Pobożnego w kierunku południowo-wschodnim (Lipinka Głogowska). W tle widoczny wiadukt drogowy w ciągu polnej drogi, na której przebiega ścieżka rowerowa.

Odsłon : 20
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu ul. Henryka Pobożnego przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok w kierunku południowo-wschodnim (Lipinka Głogowska). W tle widoczny wiadukt drogowy w ciągu polnej drogi, na której przebiega ścieżka rowerowa.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty; pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne

Odsłon : 25
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu ul. Henryka Pobożnego przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok w kierunku północno-zachodnim.

Odsłon : 23
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu ul. Henryka Pobożnego przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok w kierunku wschodnim; w lewo stacja w Sławie, w prawo Lipinka Głogowska.

Odsłon : 16
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu polnej drogi przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Przebiega tędy ścieżka rowerowa, którą można dojechać do okolicznych wiosek. Widok w kierunku wschodnim; w lewo stacja w Sławie, w prawo Lipinka Głogowska.

Odsłon : 16
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu polnej drogi przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. W okolicach budowli pozostawione przez totalnych debili i syfiarzy sterty śmieci, stanowiące "wspaniałą" wizytówkę powitalną na wjeździe do tej turystycznej miejscowości - na wiadukcie przebiega uczęszczany szlak rowerowy… Widok w kierunku południowo-wschodnim (Lipinka Głogowska).

Odsłon : 14
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu polnej drogi przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok w kierunku północno-zachodnim. W tle widoczny wiadukt drogowy w ciągu ul. Henryka Pobożnego.

Odsłon : 17
data: 2019-03-17;
Starotorze po bezmyślnie zniszczonej linii kolejowej przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok z wiaduktu w ciągu polnej drogi w kierunku południowo-wschodnim (Lipinka Głogowska).

Odsłon : 26
data: 2019-03-17;
Starotorze po bezmyślnie zniszczonej linii kolejowej przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka, pomiędzy wiaduktami drogowymi. Widok z wiaduktu w ciągu polnej drogi w kierunku północno-zachodnim. W tle widoczny wiadukt drogowy w ciągu ul. Henryka Pobożnego.

Odsłon : 119
data: 2017-09-16;
Semafor wjazdowy od strony Odrzycka na czynnej nitce linii 14. Z lewej strony zarośnięta, nieczynna od początku lat 90. nitka południowa. W tle mosty nad Odrą. Widok w kierunku południowo-zachodnim (perony).
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 96
data: 2019-03-17;
Głogowskie kolosy - przęsła nurtowe mostu nad Odrą. Na przodzie młodsza, używana obecnie nitka; za nią starsza, nieczynna. Widok w kierunku południowo-wschodnim z ostrogi na Odrze. W lewo Odrzycko i most nad Starą Odrą; w prawo perony.

Odsłon : 89
data: 2019-03-17;
"Trzeba nam zawsze w górę iść, choć nieraz nęka życie. A jeśli w końcu przyjdzie paść - to zawsze paść na szczycie". Głogowskie kolosy - przęsła nurtowe mostu nad Odrą. Z prawej starsza, nieużywana nitka; z lewej młodsza, po której aktualnie prowadzony jest ruch pociągów na linii 14. Widok w kierunku północno-wschodnim (Odrzycko i most nad Starą Odrą). Serdeczne podziękowania dla miejscowego ziomeczka, który pomógł autorowi zdjęcia przyfilować, czy nie zbliża się niechciane towarzystwo.

Odsłon : 87
data: 2019-03-17;
Głogowskie kolosy - przęsła nurtowe mostu nad Odrą. Z lewej starsza, nieużywana nitka; z prawej młodsza, po której aktualnie prowadzony jest ruch pociągów na linii 14. Widok w kierunku południowo-zachodnim (perony).

Odsłon : 184
data: 2019-03-17;
Głogowskie mosty na Odrą. Z prawej starsza, nieużywana nitka; z lewej młodsza, po której aktualnie prowadzony jest ruch pociągów na linii 14. W tle wieża głogowskiej kolegiaty i semafor wjazdowy na stację. Widok w kierunku północno-wschodnim (Odrzycko i most nad Starą Odrą).

Odsłon : 94
data: 2019-03-17;
Głogowskie mosty na Odrą. Z lewej starsza, nieużywana nitka; z prawej młodsza, po której aktualnie prowadzony jest ruch pociągów na linii 14. Widok w kierunku południowo-zachodnim (perony).

Odsłon : 61
data: 2019-02-23;
Opuszczony i zdewastowany budynek pokolejowy, położony przy placu ładunkowym na północ od budynku dworca. Widok w kierunku zachodnim.
Tagi: budynki towarzyszące (inne); pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne

Odsłon : 84
data: 2019-02-23;
Wjazd na perony od strony Rudnej Gwizdanowa. Z prawej strony peron obsługujący pociągi do Lubina (Legnicy), z lewej (w tle) perony Nadodrzanki. Widok w kierunku południowo-zachodnim.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia

Odsłon : 54
data: 2019-02-23;
Opuszczona rampa boczno-czołowa z rozebranym torem doń prowadzącym. Na pierwszym planie tor z Lubina (Legnicy). Widok w kierunku zachodnim (w prawo Rudna Gwizdanów, w lewo perony).
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia; pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 60
data: 2019-02-23;
Wyjazd w kierunku północno-wschodnim (Rudna Gwizdanów). Z prawej tory Nadodrzanki, po której ciśnie Icek. Z lewej tor z Lubina (Legnicy). Na lewo od niego ruiny po fabryce płatków ziemniaczanych i gorzelni przy ul. Krochmalnej.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory; tabor

Odsłon : 71
data: 2019-02-23;
Wiadukt drogowy w ciągu drogi do Starej Rudnej, przęsło nad Nadodrzanką. Widok w kierunku północno-wschodnim (perony, Rudna Gwizdanów).

Odsłon : 52
data: 2019-02-23;
Wiadukt drogowy w ciągu drogi do Starej Rudnej, przęsło nad linią z Legnicy. Widok w kierunku północno-wschodnim (perony, Rudna Gwizdanów).

Odsłon : 32
data: 2019-02-23;
Wiadukt drogowy w ciągu drogi do Starej Rudnej, przęsło nad Nadodrzanką. Widok w kierunku zachodnim; w prawo Ścinawa, w lewo perony.

Odsłon : 49
data: 2019-02-23;
Wiadukt drogowy w ciągu drogi do Starej Rudnej, przęsło nad linią do Legnicy. Widok w kierunku wschodnim; w prawo Lubin (Legnica), w lewo perony.

Odsłon : 43
data: 2019-02-23;
Wjazd Nadodrzanką od strony Ścinawy, w tle perony i budynek dworca. Widok w kierunku północno-wschodnim (Rudna Gwizdanów) z wiaduktu w ciągu drogi do Starej Rudnej.
Tagi: panoramy/widoki ogólne; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 45
data: 2019-02-23;
Wjazd od strony Lubina, w tle perony i budynek dworca. Widok w kierunku północno-wschodnim (Rudna Gwizdanów) z wiaduktu w ciągu drogi do Starej Rudnej.
Tagi: panoramy/widoki ogólne; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 52
data: 2019-02-23;
Wyjazd z Rudnej do Lubina. Widok w kierunku południowo-zachodnim z wiaduktu w ciągu drogi do Starej Rudnej.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 37
data: 2019-02-23;
Wyjazd z Rudnej Nadodrzanką do Ścinawy. Widok w kierunku południowym z wiaduktu w ciągu drogi do Starej Rudnej.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 36
Wrocław Główny – Szczecin Główny (273/821/822)
data: 2019-02-23;
Wiadukt drogowy nad Nadodrzanką, okolice km 73,0; w ciągu drogi łączącej DW292 ze Starą Rudną. Widok w kierunku południowo-wschodnim (Ścinawa).
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Linia: Wrocław Główny – Szczecin Główny (273/821/822)

Odsłon : 51
Wrocław Główny – Szczecin Główny (273/821/822)
data: 2019-02-23;
Wiadukt drogowy nad Nadodrzanką, okolice km 73,0; w ciągu drogi łączącej DW292 ze Starą Rudną. Widok w kierunku północno-zachodnim (Rudna Gwizdanów).
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Linia: Wrocław Główny – Szczecin Główny (273/821/822)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...