OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Sortuj wg od:
Odsłon : 28
data: 2020-02-15;
Semafor wjazdowy na kopalnię oraz wiadukt nad ul. Oświęcimską. Widok w kierunku północnym.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty; sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 11
Piekary Śląskie Wąskotorowe – Kopalnia Klotylda
data: 2020-02-15;
Widok na rozebrany tor GKW w kierunku KWK Klotylda z przyczółka rozebranego wiaduktu nad torem do KWK Piekary. Kierunek wschodni.

Linia: Piekary Śląskie Wąskotorowe – Kopalnia Klotylda

Odsłon : 14
Piekary Śląskie Wąskotorowe – Kopalnia Klotylda
data: 2020-02-15;
Widok na rozebrany tor GKW w kierunku Piekar Śląskich Wąskotorowych z przyczółka rozebranego wiaduktu nad torem do KWK Piekary. Kierunek zachodni.

Linia: Piekary Śląskie Wąskotorowe – Kopalnia Klotylda

Odsłon : 15
data: 2020-02-15;
Widok z przyczółka zlikwidowane wiaduktu drogowego w ciągu ul. Granicznej w kierunku południowym (Jup).

Odsłon : 16
data: 2020-02-15;
Zlikwidowane wiadukty na pograniczu Szarleja i Brzozowic. Na pierwszym planie przyczółki po wiadukcie w ciągu GKW na odcinku Piekary Śląskie Wąskotorowe (w prawo) - KWK Klotylda, za nimi przyczółki po wiadukcie drogowym w ciągu ul. Granicznej. Widok w kierunku południowym (Jup).
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty; pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 14
data: 2020-02-15;
Zlikwidowane wiadukty na pograniczu Szarleja i Brzozowic. Na pierwszym planie przyczółki po wiadukcie drogowym w ciągu ul. Granicznej, za nim przyczółki po wiadukcie w ciągu GKW na odcinku Piekary Śląskie Wąskotorowe (w lewo) - KWK Klotylda. W tle wiadukt drogowy w ciągu autobany A1. Widok w kierunku północnym (KWK Julian).

Odsłon : 18
data: 2020-02-15;
Księżycowy krajobraz południowej części Szarleja. W tle wiadukt w ciągu autobany A1 oraz zabudowa Szarleja. Widok z przyczółku zlikwidowanego wiaduktu w ciągu GKW do KWK Klotylda w kierunku północnym (kopalnia).

Odsłon : 17
data: 2020-02-15;
Widok z wiaduktu kolejowego w ciągu autobany A1 w kierunku północnym. W tle semafor wjazdowy na kopalnię, wiadukt nad ul. Oświęcimską oraz bloki Osiedla Sowińskiego na Szarleju.

Odsłon : 28
data: 2020-02-15;
Wuprzęsłowy wiadukt w ciągu autobany A1. Widok w kierunku północnym, w tle semafor wjazdowy na kopalnię.

Odsłon : 19
data: 2020-02-15;
Dwuprzęsłowy wiadukt w ciągu autobany A1. Widok w kierunku południowo-zachodnim; w lewo Jup, w prawo kopalnia.

Odsłon : 31
data: 2020-02-15;
Widok na Kopalnię Piekary (ex. Julian) od strony wsi Namiarki. To już ostatnie chwile zakładu, wydobycie węgla zakończono w styczniu bieżącego roku. Kierunek północno-zachodni.
Tagi: panoramy/widoki ogólne

Odsłon : 37
data: 2020-02-15;
Tor wyciągowy z kopalni na Os. Wieczorka - widok w kierunku południowym (kopalnia). W tle brama wjazdowa do zakładu.

data: 2020-02-15;
Tor wyciągowy z kopalni na Os. Wieczorka - widok w kierunku północnym (kozioł oporowy).

data: 2020-02-15;
Wjazd od strony Suchej Góry, tor biegł w miejscu ul. Granicznej, gdyż w wyniku budowy lecącej z lewej strony kadru autobany A1 zmieniono nieco jej przebieg (biegła ona nieco bardziej na prawo). Na wysokości leżącego w tle parkingu tor wąski skręcał ostro w prawo i osiągał stację, łącząc się przy okazji z torem biegnącym z naprzeciwka z Kopalni Klotylda. Widok w kierunku wschodnim.

Odsłon : 24
data: 2020-02-15;
Dawny wyjazd do Suchej Góry, kierunek zachodni. Z prawej strony nasyp autobany A1, na pierwszym planie ul. Graniczna.

data: 2020-02-15;
Dawny wyjazd do Kopalni Klotylda, kierunek wschodni. Z lewej strony nasyp autobany A1, na pierwszym planie ul. Graniczna.

data: 2020-02-15;
Wyjazd w kierunku północnym, w tle nasyp autobany A1. Przed nasypem w lewo tor prowadził do Suchej Góry, w prawo odbijał tor do Kopalni Klotylda. Widok w kierunku północnym. Na drugim planie ul. Graniczna.

Odsłon : 19
data: 2020-02-15;
Wyjazd w kierunku południowym (Bytom Rozbark). W tle nasyp linii Chorzów Stary - Radzionków.

Odsłon : 24
data: 2020-02-15;
Wjazd od strony Rozbarku - poszerzenie ławy torowej. Widok w kierunku północnym (Sucha Góra, Kopalnia Klotylda). W tle nasyp autobany A1, przed nią tory wąskie rozdzielały się na wyżej wymienione kierunki.

Odsłon : 20
data: 2020-02-15;
Widok na pozostałości po stacji od strony wjazdu z Suchej Góry i Kopalni Klotylda w kierunku południowym. Za plecami nasyp autobany A1.

Odsłon : 58
data: 2019-06-01;
Nowa nastawnia dysponująca BBk - widok w kierunku wschodnim (Bytom Karb, Bytom). W tle perony i EC Szombierki.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu; infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne

Odsłon : 38
data: 2019-06-01;
Zlikwidowana nastawnia dysponująca, która stała w widłach torów do Bytomia Karbia (z lewej) i Bytomia (z prawej, poza kadrem). Widok w kierunku wschodnim; za drzewami EC Szombierki.

Odsłon : 40
data: 2019-06-01;
Zasypany wiadukt pod linią i peronami, które obsługiwały linię Bytom - Wrocław Główny, pod którym jeździły pociągi do Rudy Orzegowa. Widok od strony wjazdu ze stacji Bytom w kierunku południowo-wschodnim.

Odsłon : 37
data: 2019-06-01;
Nowa nastawnia dysponująca BBk - widok od strony peronów w kierunku Zabrza (zachód).
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu

Odsłon : 73
data: 2019-06-01;
Wjazd na teren KWK Bobrek, w tle po prawej nowa nastawnia dysponująca BBk. Widok w kierunku wschodnim (Bytom Karb, Bytom).
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne

data: 2019-06-01;
Żelbetowy przepust pod zlikwidowanym peronem dolnym, który obsługiwał pociągi do Rudy Orzegowa (w lewo). Widok w kierunku południowo-zachodnim.

data: 2019-06-01;
Zasypany wiadukt pod linią i peronami obsługującymi linię Bytom - Wrocław Główny od strony zlikwidowanego peronu dolnego, który obsługiwał pociągi do Rudy Orzegowa. Widok w kierunku zachodnim.

Odsłon : 26
data: 2019-06-01;
Zachodnia głowica stacji, w tle semafory wyjazdowe do Zabrza Biskupic. Z lewej strony teren koksowni. Widok w kierunku zachodnim.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; sygnalizacja/słupki/znaki itp.

Odsłon : 23
data: 2019-06-01;
Zachodnia głowica stacji od strony Zabrza. Widok w kierunku wschodnim (perony). Z prawej strony koksownia.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne

Odsłon : 26
data: 2019-06-01;
Umocniona ceglanym murem skarpa w północno-wschodniej części stacji. Na pierwszym planie rozebrany tor do zlikwidowanej karbidowni (za plecami). Widok w kierunku wschodnim (perony).
Tagi: inne; pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...