OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Sortuj wg od:
Odsłon : 11
data: 2019-07-20;
Pozostałości przejazdu kolejowego w lesie pomiędzy lotniskiem (za plecami) a stacją Gozdnica (na wprost). Z lewej strony widoczna DW 350. Widok w kierunku południowym.

data: 2019-07-20;
Pozostałości przejazdu kolejowego w lesie pomiędzy lotniskiem (na wprost) a stacją Gozdnica (za plecami). Z prawej strony widoczna DW 350. Widok w kierunku północnym.

data: 2019-07-20;
Zarośnięty iglakami nasyp pomiędzy mostkiem żelbetowym a przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym w Gozdnicy. Widok w kierunku południowym (stacja Gozdnica); w tle widoczne sierżanty przed przejazdem kolejowym na rozebranej linii z Ruszowa.

data: 2019-07-20;
Pozostałość przejazdu kolejowego przez ul. Łąkową, za nim znajduje się wciąż jeszcze czytelny w terenie nasyp. Widok w kierunku północnym (lotnisko).

Odsłon : 11
data: 2019-07-20;
Starotorze ze stacji Gozdnica (za plecami) biegnące obok terenu przedsiębiorstwa wodno-kanalizacyjnego w Gozdnicy, w jego sąsiedztwie jest ładnie wykoszone, dalej zaczynają się zarośla. Około 100 m stąd jest żelbetowy most nad ciekiem bez nazwy. Widok w kierunku północnym (lotnisko).

Odsłon : 10
data: 2019-07-20;
Starotorze z lotniska (za plecami) biegnące obok terenu przedsiębiorstwa wodno-kanalizacyjnego w Gozdnicy. Widok w kierunku południowym (stacja Gozdnica). Widoczne sierżanty przed przejazdem kolejowym rozebranej linii Ruszów - Gozdnica.

Odsłon : 7
data: 2019-07-20;
Most nad ciekiem bez nazwy, opodal skrzyżowania ul. Żagańskiej z ul. Nowiańską. Widok w kierunku zachodnim; w lewo stacja Gozdnica, w prawo lotnisko.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty

data: 2019-07-20;
Nasyp bocznicy pomiędzy lasem a stacją Gozdnica (na wprost). Widok w kierunku południowo-zachodnim.

data: 2019-07-20;
Czytelny przebieg starotorza bocznicy w północnej części lasu pomiędzy stacją Gozdnica (za plecami) a lotniskiem (na wprost). Widok w kierunku północnym.

data: 2019-07-20;
Czytelny przebieg starotorza bocznicy w południowej części lasu pomiędzy stacją Gozdnica (na wprost) a lotniskiem (za plecami). Widok w kierunku południowym.

Odsłon : 7
data: 2019-07-20;
Wyjazd z dawnego rezerwowego lotniska Luftwaffe w Gozdnicy, zlokalizowanego w północnej części miejscowości. Po wojnie służyło Lasom Państwowym. Bliska w drodze to ślad po przejeździe kolejowym, za nim starotorze jest zarośnięte ale to się zmienia po kilkudziesięciu metrach. Widok w kierunku południowym (stacja Gozdnica). Tor biegł równolegle do DW 300, widocznej z lewej strony kadru.

data: 2019-07-20;
Wjazd na dawne rezerwowe lotnisko Luftwaffe, następnie wykorzystywane przez Lasy Państwowe. Obecnie teren przeznaczony na działalność inwestycyjną, choć póki co, niewiele się tu dzieje. Na pierwszym planie wyżłobienie w drodze gruntowej - ślad po przejeździe kolejowym, dalej starotorze pokryte samosiejkami. Tor biegł wzdłuż wschodniego skraju lotniska. Widok w kierunku północnym (koniec toru).

Odsłon : 53
Jankowa Żagańska – Lodenau (– Horka)(380)
data: 2019-07-20;
Widok na wyremontowany tor w Mirostowicach Górnych i przejazd kolejowy, przez który prowadzi gruntowa droga do Witoszyna (w prawo). Widok w kierunku wschodnim (Jankowa Żagańska).
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe); szlak (trasa)/pojedyncze tory

Linia: Jankowa Żagańska – Lodenau (– Horka)(380)

Odsłon : 48
data: 2019-07-20;
Dawna stacja Mirostowice Dolne po ułożeniu nowego toru szlakowego. Z lewej strony zasiedlony budynek dworca oraz wskaźnik W-4 - miejsce zatrzymania się czoła pociągu. Widok w kierunku wschodnim (Jankowa Żagańska).
Tagi: budynki dworcowe; pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 30
data: 2019-07-20;
Dawna stacja Mirostowice Dolne po ułożeniu nowego toru szlakowego. Widok w kierunku wschodnim (Jankowa Żagańska).
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 32
data: 2019-07-20;
Widok na dawną stację w Mirostowicach Dolnych po ułożeniu nowego toru do Przewozu. Widok tamże (zachód). W tle widoczny wskaźnik W4 - miejsce zatrzymania czoła pociągu - chyba tak dla dekoracji.

Odsłon : 14
data: 2019-07-20;
Kolejowy budynek mieszkalny; widok w kierunku południowo-zachodnim od strony drogi dojazdowej.
Tagi: budynki towarzyszące (inne)

Odsłon : 20
data: 2019-07-20;
Kolejowy budynek mieszkalny; widok od strony toru szlakowego w kierunku północno-wschodnim. Pieski na posterunku.
Tagi: budynki towarzyszące (inne)

Odsłon : 16
data: 2019-07-20;
Miejsce gdzie stał budynek dworca,z lewej strony tor szlakowy do Przewozu. Widok w kierunku zachodnim.

Odsłon : 26
data: 2019-07-20;
Wyremontowany tor w Mirostowicach Górnych. Wyjazd w kierunku zachodnim (Przewóz).

Odsłon : 15
data: 2019-07-20;
Wyremontowany tor w Mirostowicach Górnych. Wyjazd w kierunku wschodnim (Jankowa Żagańska).

Odsłon : 22
data: 2019-07-20;
Wyremontowany tor w Mirostowicach Górnych, z prawej strony kolejowy budynek mieszkalny. Za niebieską plandeką stał murowany budynek dworca. Widok w kierunku zachodnim (Przewóz).
Tagi: budynki towarzyszące (inne); pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 29
data: 2019-07-20;
Wyjazd w kierunku wschodnim (Jankowa Żagańska). Na pierwszym planie wyremontowany przejazd kolejowy na drodze, która łączy obie części miejscowości.

Odsłon : 17
data: 2019-07-20;
Za przejazdem kolejowym, po lewej stronie toru znajdował się najprawdopodobniej peron przystanku. Obecnie nie ma już żadnych pozostałości po tej budowli. Tor do Przewozu został wyremontowany, a w zasadzie położony od zera. Na pierwszym planie również wyremontowany przejazd kolejowy na drodze gruntowej. Widok w kierunku wschodnim (Jankowa Żagańska).
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne; przejazdy i przejścia naziemne (drogowe); szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 20
data: 2019-07-20;
Wyjazd w kierunku zachodnim (Przewóz). Na pierwszym planie wyremontowany przejazd kolejowy na drodze gruntowej.

Odsłon : 16
data: 2019-07-20;
Przejazd kolejowy w Stawniku, mimo że na drodze gruntowej, to także został porządnie wyremontowany i oznakowany. Z prawej strony najprawdopodobniej zaczynał się peron, w lewo wyjazd do Przewozu. Widok w kierunku północnym.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)

Odsłon : 23
data: 2008-01-02;
Przejazd kolejowy w Stawniku. Z lewej strony najprawdopodobniej zaczynał się peron, w prawo wyjazd do Jankowej Żagańskiej. Widok w kierunku północnym.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)

Odsłon : 24
data: 2019-07-20;
Za przejazdem kolejowym, po prawej stronie toru znajdował się najprawdopodobniej peron przystanku. Obecnie nie ma już żadnych pozostałości po tej budowli. Tor do Przewozu został wyremontowany, a w zasadzie położony od zera. Na pierwszym planie również wyremontowany przejazd kolejowy na drodze, która łączy północną i południową część miejscowości. Widok w kierunku zachodnim (Przewóz).

Odsłon : 43
Potok Lubuski
data: 2019-07-20;
Teren jednostki wojskowej w Potoku - tor pomiędzy ogrodzeniem wewnętrznym (na wprost), a zewnętrznym. Dalej już wstęp wzbroniony dla cywili ale może ktoś się kiedyś skusi? Widok w kierunku północno-zachodnim.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory

Stacja: Potok Lubuski

Odsłon : 56
Potok Lubuski
data: 2019-07-20;
Brama wjazdowa do jednostki wojskowej w Potoku. Widok w kierunku północno-wschodnim.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Stacja: Potok Lubuski

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...