OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Sanok

Ostatnia zmiana: 2016-09-09

<== | Galeria | ==>
Data: 2017-06-04
Autor: Bartłomiej Kaliniak Napisz e-mail
Zamieścił: Bartłomiej Kaliniak , 2017-06-10

Galeria użytkownika

Obecny stan stacji Sanok, kierunek Jasło.

Licencja: Można wykorzystać poza serwisem 'bazakolejowa.pl' tylko do celów niekomercyjnych z podaniem źródła i autora [?]

Tagi: budynki dworcowe, infrastruktura torowa i równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne, sygnalizacja, słupki i znaki.

Zaproponuj tagi

Podobiekty: .

Dodaj podobiekty
Odsłon : 598

Zaloguj się by móc zagłosować.

Obiekty:

Komentarze:

  • #1 byjs (2017-06-10 15:06:23)
    A na peronie dzienna liczba odprawionych podróżnych... Odpowiedz»
  • #2 (odp. na #1) Bartłomiej Kaliniak (2017-06-10 16:47:02)
    to była niedziela, jedyny pociąg w kierunku Rzeszowa InterCity, to ludzie jechali... Odpowiedz»
  • #3 Kajto$ (2017-06-10 20:03:14)
    Ruina...(psychiczna) Odpowiedz»
  • #4 (odp. na #2) wasiukibic (2017-06-11 00:22:52)
    Taniej byłoby dla tych ludzi podstawić taryfę w barwach Pic-u. Odpowiedz»
  • #5 (odp. na #4) Damian Stupień (2017-06-11 10:37:50)
    żeby potem było na co narzekać ? Odpowiedz»
  • #6 (odp. na #5) wasiukibic (2017-06-11 11:55:38)
    Większym powodem do narzekań jest doprowadzenie do sytuacji, kiedy na jedyny pociąg w 40 tyś. mieście czeka 4 osoby.
    Zwłaszcza, że do tego trupa jakim jest Pic, trzeba dopłacać ciężkie miliony z budżetu państwa, a efekty jakie są widać na załączonym obrazku. No chyba, że pozostali pasażerowie widząc osobę fotografującą kulturalnie usunęli się z kadru.
    Odpowiedz»
  • #7 (odp. na #6) Marek (2017-06-11 17:54:22)
    Ale jak pobierzesz plakatowy rozkład odjazdów, to zajmuje on trzy strony. Odpowiedz»
  • #8 (odp. na #7) wasiukibic (2017-06-11 19:40:37)
    Taaak - bo jeden pociąg kursuje w dni powszednie, drugi w wolne od pracy, trzeci w święta, czwarty w wakacje... Różnica
    kilku minutowa. Herr Gott, propaganda lepsza niż u dr. Goebbelsa. Ale jak się uczyć to tylko od najlepszych.
    Odpowiedz»
  • #9 Bartłomiej Kaliniak (2017-06-21 18:20:30)
    Nie nie. Teraz kursują z Zagórza codziennie, z czego któryś z nich komunikacja zastępcza do tarnowa bo remontują coś (idiotyzm w wakacje, gdzie podróżni najczęściej jeżdżą), do tego pociąg w sobotę i niedzielę na Słowację od PR. Ale i tak debilnie bo tylko w weekend, a zapomnieli że w tygodniu turyści też chcą się gdzieś dostać. Na szczęście SKPL ma coś z tym zrobić u nas tak by w tygodniu jeździło.
    Średnio jak wracam z Rzeszowa do Sanoka to od Jasła jadę sam albo z maks 3-5 osobami.
    Odpowiedz»
  • #10 (odp. na #9) wasiukibic (2017-06-22 08:30:57)
    Województwo Podkarpackie to w ogóle jakiś dziwny świat jeżeli chodzi o kolej regionalną. Parę linii na krzyż, a oferta wygląda jedynie dobrze na E30, na pozostałych liniach ruch szczątkowy albo go wcale nie ma. Najlepszym tego przykładem jest linia z Rzeszowa do Jasła, którą wyremontowano za ciężkie melony, żeby puścić tam dwie pary pociągów w dni powszednie. Podczas gdy Rzeszów śni o kolei aglomeracyjnej, miejskiej kolei podniebnej, budowie trasy na lotnisko... Odpowiedz»
  • #11 (odp. na #10) Bartłomiej Kaliniak (2017-06-22 15:26:12)
    Tu masz rację, Podkarpacie ma najgorszą kolej w Polsce. Jedynie Połączenia Tarnów-Rzeszów-Przemyśl są dobrze zrobione oraz szczątkowo Rzeszów-Lublin i Stalowa Wola Rozwadów-Rzeszów/Przeworsk. Reszta leży, o 106 nawet nie wspomnę bo tam to sobie żarty robią, już tak że firma prywatna autobusowa zajęła to połączenie. 108 od Zagórza do Krościenka od 7 lat olana, o 107 praktycznie zero informacji z remontami (chodź niedawno kilka obiektów wyremontowano) a od Jasła do Stróż i dalej zero pociągów. (nie wspomnę o Gorlicach). Linia 102 od ponad 20 lat olewana, dopiero teraz przez miłośników przywrócona na tyle by drezyna jechała. 25 tylko do towarów teraz służy. A kombinują z łącznicami, nowymi liniami przez Brzozów, a nie potrafią tak wyremontować linii żeby skrócić czas przejazdu. Na 108 Od Tarnowca do Sanoka praktycznie pociąg wlecze się średnio 50km/h. Na szczęście prywatna firma zajmie się przewozami w naszym regionie bo woła to o pomstę do nieba. Odpowiedz»
  • #12 Jan Gawlik (2017-07-31 01:30:37)
    Ta prywatna firma to zapewne MARCEL. Ale oni po torach nie jeżdżą. Odpowiedz»
  • #13 (odp. na #12) Bartłomiej Kaliniak (2017-11-08 16:24:46)
    Marcel, ale zajął linię autobusową Jasło-Rzeszów, więc ma zyski ogromne zważywszy że PRy olały temat i jest remont. Co ciekawe od 10 grudnia od Jasła w stronę Zagórza linia będzie jedynie towarowa. Odpowiedz»
  • #14 Kajto$ (2017-11-14 18:42:33)
    KATASTROFA!!! Dworzec wielki jak stodoła! 3 pasażerów na krzyż na jedyny pociąg w ciągu dnia! RUINA Odpowiedz»
  • #15 Paweł Szrajber (2017-11-15 11:58:00)
    Po lewej stronie semafor został a toru przy nim już nie ma? Odpowiedz»
  • #16 (odp. na #15) djSon (2017-11-15 15:40:20)
    Jest głęboko w trawie. Nawet widać tarczę D1 za rozjazdem prowadzącym na ten tor. Odpowiedz»

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Zgłoś redakcji uwagi do pliku |Napisz email do redakcji |

Stacja kolejowa Sanok

Do zapisu

Koronowskie Stowarzyszenie Rozwoju Turystyki "Szczęśliwa Dolina" zaprasza na spotkanie w Dniu Kolejarza na stacji PKP Koronowo (25 listopada 2017 godzina 13:00, ul. Dworcowa 60). Będzie to spotkanie wspomnieniowe przy kawie z kolejarzami którzy kiedyś pracowali na linii kolejowej 241 i stacjach przy niej położonych. Wstęp jest bezpłatny a uroczystość wspiera koronowska cukiernia Nitka oraz Urząd Miasta.


Na prośbę organizatorów zamieszczam link do informacji o rajdzie pieszym po zlikwidowanej trasie kolejowej 411. Może ktoś się skusi? https://www.facebook.com/trip411/


Wyobraź sobie, że chcesz dowiedzieć się czegoś o linii kolejowej. Na przykład kiedy powstała, jaki miała prześwit, co i z jaką prędkością nią jeździło. Jakie są na niej obiekty inżynierskie, a jakie były. Jakie stacje, przystanki bocznice… No po prostu wszystko.
Myślisz sobie – niewykonalne. Takich danych nie ma, albo są nie do wygrzebania z archiwum. Też tak myślałem, aż wpadł mi w ręce opracowany przez niezastąpionego szperacza w archiwach Jarosława Szczuryka Vel Szczerbę "Historyczny opis linii Łuków – Lublin". Pozycja jest może niegruba (raptem 76 stron), ale niezwykle skondensowana. Nie ma tam opisów przyrody, wycinków z gazet, czy wspomnień. Tylko tabele z danymi, mapy i to wszystko przeplecione archiwalnymi zdjęciami.

Jeśli interesuje cię historia tej linii i chciałbyś się czegoś nowego dowiedzieć, to nie szukaj dalej. Lepszego źródła nie ma. Aby wejść w posiadane tego opracowania skontaktuj się z autorem: Napisz e-mail

Trwa zapis, proszę czekać...