OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Stróże

Ostatnia zmiana: 2021-08-05

Wyślij nowe pliki »

| pokaż też kiepskie [Wersja rozszerzona]
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1918 a 1945)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1918 a 1945)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1918 a 1945)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1920 a 1939)
Obraz
fot. Paweł Skup (pomiędzy 1988-02 a 1989-04)
Obraz
fot. Krzysztof Zając (pomiędzy 1996 a 2006)
Obraz
fot. Wacław Marczyk (pomiędzy 2000 a 2004-02)
Obraz
fot. Paweł Skup (2001-08-02)
Obraz
fot. Marek Vojáček (2003-04-04)
Obraz
fot. Paweł Frączek (2004-06)
Obraz
fot. Paweł Frączek (2004-06)
Obraz
fot. Piotr Pyrkosz (2005-02-01)
Obraz
fot. Piotr Pyrkosz (2005-02-01)
Obraz
fot. Damian Stupień (2009-10-10)
Obraz
fot. Damian Stupień (2009-10-10)
Obraz
fot. Damian Stupień (2009-10-10)
Obraz
fot. Damian Stupień (2009-10-10)
Obraz
fot. Damian Stupień (2009-10-10)
Obraz
fot. Tomasz (2019-06-23)
Obraz
fot. Tomasz (2019-06-23)
Obraz
fot. Tomasz (2019-06-23)
Obraz
fot. Tomasz (2019-06-23)
Obraz
fot. Tomasz (2019-06-23)
Obraz
fot. Tomasz (2019-06-23)
Obraz
fot. Tomasz (2019-06-23)
Obraz
fot. Tomasz (2019-06-23)

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 Kolejowy Amator (2021-09-28 12:51:14)
    Jak to z tymi peronami jest w Stróżach? W opisie stacji peron 1,2 i 3, w tabeli dwa perony. Na zdjęciu też dwa. Czy peron 1, przy dworcu, przechodzi płynnie w 3-ci i ma po drugiej stronie tor? Stamtąd odjeżdżały Gorlice/Jasło?
  • #2 (odp. na #1) Paweł Skup (2021-09-28 17:13:37)
    Jeździłem ze Stróż we wszystkich 3 kierunkach i o rozmaitych porach dnia i roku, a miało to wszystko miejsce tuż przed, w trakcie i tuż po elektryfikacji odcinka do Jasła, czyli w okresie od stycznia 1988 do lata 1990, a i później się zdarzało. Z tego, co pamiętam, z tego krótkiego peronu - moim zdaniem bez numeru - nic nie odjeżdżało. Perony w Stróżach były 2: II - wyspowy, z dwoma krawędziami i I - boczny, przylegający do dworca. Na żeberku raz sobie stał pług, innym razem wagony socjalne. Zresztą ono nie ma 50 metrów od ukresu do piachu.
    Pociągi do Jasła odjeżdżały z I lub II, w zależności od sytuacji. Rzeczywiście, gdy przesiadałem się z porannego pośpiecha, to trzeba było zmieniać peron. Ale nigdy nie był to ów kikut. Do Gorlic w omawianym czasie bezpośredniego połączenia nie było. Zawsze przesiadka na wahadło w Zagórzanach - obskurna, śmierdząca petami bonanza ciągnięta Ty2.
  • #3 (odp. na #2) Kolejowy Amator (2021-09-29 07:58:10)
    Dzięki za odpowiedź. Czyli mamy dwa perony i trzy krawędzie. I opis do poprawki.
  • #4 (odp. na #3) Paweł Skup (2021-09-29 11:18:48)
    Oczywiście jeśli przez te 30 lat nic tam się nie działo, a wspomniany "ogryzek" nie jest liczony jako krawędź. Poczekajmy, może jeszcze ktoś ma coś do dodania.

[Dodaj nowy komentarz]

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Stróże

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...