OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Piława Górna ZPKŁ

Ostatnia zmiana: 2021-04-25

Wyślij nowe pliki »

| pokaż też kiepskie [Wersja podstawowa]

Odsłon : 93
data: 2021-04-24;
Nastawnia dysponująca i rozjazd na torze do kamieniołomu. Widok z toru Podsudeckiej w kierunku południowo-zachodnim; w lewo Piława Górna, w prawo kamieniołom i Dzierżoniów.
Odsłon : 88
data: 2021-04-24;
Widok na posterunek od strony Dzierżoniowa. Na pierwszym planie tor Podsudeckiej, dalej tor z kamieniołomu i nastawnia dysponująca. Kierunek południowo-wschodni.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne, szlak (trasa)/pojedyncze tory
Odsłon : 102
data: 2021-04-24;
Widok na posterunek od strony Piławy Górnej. Na pierwszym planie tor Podsudeckiej, dalej tor do kamieniołomu (w tle) i nastawnia dysponująca. Kierunek północno-zachodni.
Odsłon : 78
data: 2021-04-24;
Panorama posterunku od strony północno-wschodniej. Z przodu tor szlakowy Podsudeckiej, dalej tor do kamieniołomu z żeberkiem ochronnym, z prawej kontenery nastawni dysponującej. Za nimi, na nasypie, tor wyciągowy z kamieniołomu. W tle, po lewej zabudowa Piławy Górnej, na horyzoncie Góry Sowie. W lewo stacja Piława Górna, w prawo Dzierżoniów i kamieniołom.
Tagi: panoramy/widoki ogólne
Odsłon : 70
data: 2021-04-24;
Wjazd na posterunek od strony Piławy Górnej (widoczny semafor wjazdowy od strony tej stacji). Z przodu tor Podsudeckiej, nad nim tor wyciągowy z kamieniołomu. W tle zabudowa Piławy Górnej. Widok w kierunku południowo-wschodnim; na wprost stacja Piława Górna, w prawo Dzierżoniów i kamieniołom.
Tagi: panoramy/widoki ogólne
Odsłon : 127
data: 2021-04-24;
Semafor wjazdowy od strony Dzierżoniowa. W tle tor z kamieniołomu i nastawnia dysponująca. Widok w kierunku południowo-wschodnim.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Odsłon : 168
data: 2021-04-24;
Początek toru wyciągowego kamieniołomu. W tle infrastruktura zakładu. Z prawej tor szlakowy Podsudeckiej z posterunkiem bocznicowym w tle. Widok w kierunku północno-zachodnim (Dzierżoniów).
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, szlak (trasa)/pojedyncze tory
Odsłon : 108
data: 2021-04-24;
Semafor wjazdowy na Podsudeckiej od strony Piławy Górnej. W tle widoczne oświetlenie drogi zwrotnicowej na posterunku bocznicowym.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Odsłon : 155
data: 2021-04-24;
Rozjazd na posterunku bocznicowym i żeberko ochronne. Na wprost Podsudecka do Dzierżoniowa, w lewo kamieniołom. W tle widoczna nastawnia dysponująca. Widok w kierunku północno-zachodnim.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon : 93
data: 2021-04-24;
Tor Podsudeckiej w kierunku Dzierżoniowa, w tle zabudowa kamieniołomu. Kilkaset metrów stąd znajduje się malowniczy wąwóz, w którym przebiega lk 137. Widok w stronę północno-zachodnią.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne, szlak (trasa)/pojedyncze tory

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?