OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Poznań Garbary

Ostatnia zmiana: 2020-07-21

Wyszczególnione obiekty:

Legenda (Wygenerowano dnia: 2021-09-06) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2021-09-01)

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #2 (odp. na #1) Adrian K (2018-03-15 22:24:24)
    Starszy niż ten, który właśnie zburzono?
  • #3 (odp. na #2) Maciej (2018-03-16 08:13:09)
    Mam na myśli taki barak, który istniał bodajże w latach dziewięćdziesiątych.
  • #4 Widmo (2018-11-15 16:41:48)
    Tory boczne zlikwidowane
  • #5 Darek Nowak (2020-04-21 19:39:03)
    Filmy:
    1. Pociąg Kolei Wielkopolskich relacji Poznań Główny - Mogilno. https://youtube.com/…
    2. Pociąg przyspieszony relacji Wągrowiec - Wolsztyn (albo: Wielki Skok na Bank): https://youtube.com/…
  • #6 (odp. na #4) Darek Nowak (2020-04-21 20:26:35)
    Tory boczne musiały zostać zlikwidowane przypuszczalnie w latach 2015-2017, kiedy tu mnie nie było.
  • #7 Givexnine Poznań (2020-07-21 23:56:12)
    Ten przystanek znajduje się znacznie bliżej śródmieścia niż dworzec główny, ma ogromny potencjał. Powinno się wprowadzić postoje pociągów TLK/IC/EIC na tej stacji, naprawdę podróżnym byłoby wygodniej. Gdyby nie zlikwidowano bocznic można by jedną z nich, przy peronie reaktywować i używać jako mijanki. Także, w miarę możliwości dobrze było by wydłużyć tyle, ile się da pociągów osobowych, które kończą bieg w Poznaniu do tej stacji, i używać tego toru dla tych pociągów.
  • #8 (odp. na #7) Stanisław Pikul (2020-07-22 10:46:03)
    "Powinno się wprowadzić postoje pociągów TLK/IC/EIC ..." - takie rozwiązanie było kiedyś stosowane ale, wbrew oczekiwaniom, korzystanie z niego nie było tak powszechne jak się spodziewano i zaniechano postojów zarówno na Garbarach jak i Dębcu (bo tam też to robiono). Nie sądzę, by to był dobry pomysł by tej klasy pociągi miały uzupełniać komunikację aglomeracyjną.
  • #9 (odp. na #8) Adolf Nowak de Piaskowski (2021-10-12 21:07:26)
    Za to stają w Swarzędzu.
    I nawet widziałem kilku pacjentów.
  • #10 blakop (2021-10-13 00:02:36)
    Z taką logiką to po co pociągi kwalifikowane stają W Warszawie Zachodniej i Wschodniej? Niech będzie tylko Centralna i tyle. Ludzie nie korzystali, bo pewnie nie wiedzieli, że pośpiechy swego czasu tam się zatrzymywały. Sam pamiętam, że w tamtych latach musiałem raz skorzystać z taxi w dojeździe na dworzec i mówię, że od razu na Garbary proszę, to nawet taryfiarz był zdziwiony, że tam też pośpiechy stają, bo on zawsze ludzi na Główny woził. Perony na Dębcu i Garbarach są nawet specjalnie wydłużone w tym celu.
  • #11 (odp. na #10) Adolf Nowak de Piaskowski (2021-10-13 11:37:32)
    IC Bałtyk staje teraz na wioskach, jak Smętowo czy Warlubie.

[Dodaj nowy komentarz]

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Poznań Garbary

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...