OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Warszawa Praga WPA

Ostatnia zmiana: 2016-12-27

<== | Galeria | ==>
Data: 2013-07-20
Autor: Przemysław Więcek
Przesłał: Przemysław Więcek
Napisz e-mail
Zamieszczono: 2014-10-13

Galeria użytkownika

Od lewej bocznica zakładów naprawczych taboru kolejowego - południowa część. Cztery tory warsztatowe o długości użytkowej ok. 370 m, 370 m, 400 m i 400 m (z tego ok. 70 m każdy w hali warsztatowej, dwa dłuższe na placu składowym o długości ok. 90 m z suwnicą bramową o udźwigu 8 t), trzy tory odstawcze o długości użytkowej ok. 110 m, 250 m i 250 m (dwa dłuższe na placu składowym o długości ok. 90 m z suwnicą bramową o udźwigu 8 t), tor odstawczy o długości użytkowej ok. 460 m. Dwa tory komunikacyjne łączące rejon nastawni dysponującej WPA z bocznicami kolejowej bazy materiałowej, zakładami naprawczymi taboru kolejowego (ok. 2,0 km długości). Rampa czołowo-boczna o długości ok. 320 m przy ulicy Golędzinowskiej. Dwa tory do rampy czołowo-bocznej o długości ok. 320 m przy ulicy Golędzinowskiej o długości użytkowej ok. 30 m i 350 m. Dwa tory wyciągowe przy ulicy Golędzinowskiej w jej południowej części o długości użytkowej ok. 370 m i 660 m. Po prawej bocznica przesypowni cementu i składu kruszyw. Dwa tory zdawczo-odbiorcze o długości użytkowej ok. 190 m i 260 m (trzeci nieprzejezdny), tor ładunkowy przy placu ładunkowym o długości ok. 160 m, tor ładunkowy o długości ok. 90 m, rampa czołowo-boczna o długości ok. 100 m z dwoma torami ładunkowymi o długości ok. 90 m każdy, dwa tory wyciągowe o długości ok. 110 m i 150 m, tor odstawczy o długości użytkowej ok. 70 m. Budynek biurowy i techniczny o powierzchni zabudowy ok. 700 mkw. Widoczny ciepłociąg na podporach. Widok w kierunku Legionowa. 9,8 km/14,0 km.

Licencja: Można wykorzystać poza serwisem 'bazakolejowa.pl' po każdorazowym uzyskaniu zgody autora [?]

Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; panoramy/widoki ogólne.

Zaproponuj tagi

Podobiekty:

Dodaj podobiekty
Odsłon : 257

Zaloguj się by móc zagłosować.

Obiekty:

Komentarze:

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Zgłoś redakcji uwagi do pliku |Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Stacja kolejowa Warszawa Praga WPA

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...