OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Bobrowniki

Ostatnia zmiana: 2021-09-30

Wyślij nowe pliki »

| pokaż też kiepskie [Wersja rozszerzona]
Obraz
fot. nieznany (przed 1970)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1970 a 1980)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1970 a 1980)
Obraz
fot. nieznany (po 1990 (???))
Obraz
fot. Michal__TG (2005-09-03)
Obraz
fot. Michal__TG (2006-08-16)
Obraz
fot. Damian Stupień (przed 2007-03-01)
Obraz
fot. Michal__TG (2007-05-04)
Obraz
fot. Michal__TG (2007-05-04)
Obraz
fot. Michal__TG (2007-05-04)
Obraz
fot. Michal__TG (2008-04-09)
Obraz
fot. Michal__TG (2008-04-09)
Obraz
fot. Damian Stupień (2008-04-11)
Obraz
fot. Damian Stupień (2008-04-11)
Obraz
fot. Damian Stupień (2008-04-11)
Obraz
fot. Damian Stupień (2008-04-11)
Obraz
fot. Damian Stupień (2008-04-11)
Obraz
fot. Damian Stupień (2008-04-11)
Obraz
fot. Michal__TG (2008-04-23)
Obraz
fot. Michal__TG (2008-07-19)
Obraz
fot. Michal__TG (2008-07-19)
Obraz
fot. Damian Stupień (2019-09-28)

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 Damian "CenTraX!" Stupień (2021-03-04 13:11:52)
    Budynki zaplecza administracyjnego własnie są rozbierane (te ruiny).
  • #2 U. Twardowski (2021-04-06 22:00:22)
    W latach 1970 - 80 w rejonie Suchej Gory na odcinku od strony Stroszka w dol do Bobrownik byly 2 szlabany zamykajace ten odcinek drogi w czasie odstrzalu dolomitow; zdarzalo sie, ze kamienie roznej wielkosci ladowaly na drodze; byly to kolejowe mechaniczne szlabany bez napedu - tylko koziol i drag szlabanu z obsluga na miejscu, na gorze i na dole przy szlabanie byly dosyc solidne metalowe kabiny z kratami na oknach, tam bylo schronienie dla obslugi szlabanu w razie jakby kamienie spadaly na droge - pracownicy odpowiednio wczesnie byli na stanowiskach - zamykali ruch samochodow i po syrenie aktywowano materialy wybuchowe , mozna bylo dobrze widziec czy po wybuchu jezdnia jest wolna ; szlabany podnoszono - droga wolna dla ruchu kolowego.
    Jadac dalej w strone Bytomia byl post. Stroszek - jezdnie przecinal tor waskotorowki ; Stroszek obslugiwal przejazd, dla tramwaju byly po obu stronach ustawione kolejowe semafory przy zamknietym przejezdzie wyswietlaly czerwone swiatlo dla tamwaju, budynek posterunku chyba istnieje do dzis, dlugie lata byla tam kawiarenka, czy lodziarnia
  • #3 Senda (2021-09-13 17:11:51)
    Na pięciu zdjęciach w galerii jest kamieniołom Blachówka, a nie Bobrowniki. Kiedy w końcu ludzie nauczą się odróżniać te dwa kamieniołomy? Stacja Bobrowniki nigdy nie istniała. Przy kamieniołomie Bobrowniki znajdowała się stacja Lazarówka.

[Dodaj nowy komentarz]

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Bobrowniki

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...