OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Wrocław Klecina

Ostatnia zmiana: 2018-12-16

<== | Galeria | ==>
Data: 2018-08-11
Autor: Dawid Jastrzębski
Napisz e-mail
Zamieszczono: 2018-12-15

Galeria użytkownika

Widok z peronu w kierunku Wrocławia Głównego.

Licencja: Można wykorzystać poza serwisem 'bazakolejowa.pl' tylko do celów niekomercyjnych z podaniem źródła i autora [?]

Tagi: budynki dworcowe; perony/rampy/place/zadaszenia.

Zaproponuj tagi

Podobiekty: .

Dodaj podobiekty
Odsłon : 340
: 11

Zaloguj się by móc zagłosować.

Obiekty:

Komentarze:

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #2 (odp. na #1) do re mi (2018-12-16 19:45:24)
    Prawdopodobnie tak samo, bo Klecina nie jest przewidziana jako przystanek
  • #3 Ciekawy (2018-12-16 21:45:22)
    Daj spis przystanków jakie planowane są po reaktywacji
  • #4 Marcin (2018-12-16 22:31:23)
    A przystanki i mijanki gdzie sa przewidziane?
  • #5 (odp. na #1) wasiukibic (2018-12-19 19:56:39)
    Teraz mieszkańcy mają względny spokój od strony toru, bo co najwyżej dwa razy dziennie przetoczy się towarowy do/z Strzeblowa. Po reaktywacji przewozów pasażerskich będą mieli co pół godziny pociąg jadący w pełnym biegu; chyba że będzie ograniczenie prędkości ale nie po to ma być robiony remont za gruby hajs. Już nie będzie tak sielsko.
  • #6 (odp. na #5) Przemysław Biały (2018-12-19 20:51:49)
    Wiadomo, czy będą odbudowywać drugi tor od Głównego, przez Tarnogaj do Kobierzyc? W planach ruchu aglomeracyjnego dobrze by było...
  • #7 Marcin (2018-12-19 21:53:56)
    Mam sentyment do tej dawnej stacji.
  • #8 (odp. na #6) wasiukibic (2018-12-19 22:23:05)
    Z tego, co mi wiadomo nie ma w planach odbudowy drugiego toru, czy nawet przebudowy części przejazdów kolejowych we Wrocławiu na wiadukty ale nawet oferty na taki bieda-remont przekroczyły kosztorys kilkadziesiąt milionów złotych. Jeżeli faktycznie linia zostanie wyremontowana i uruchomione zostaną pociągi, to połączenie może bardzo szybko paść ofiarą własnego sukcesu, zwłaszcza że już teraz podnoszą się głosy, że założony takt godzinny do Kobierzyc to za mało. A w kolejce czeka przecież odnoga z Kobierzyc do Piławy Górnej - samorządowcy i społeczność z Niemczy, Łagiewnik czy Jordanowa raczej nie będą przyglądać się biernie jak z sąsiednich gmin ludzie komfortowo dojeżdżają pociągiem do Wrocławia.
  • #9 (odp. na #8) VictorVance (2018-12-20 06:34:14)
    Wg informacji z "Rynku Kolejowego" remont linii Wrocław Brochów - Świdnica ma kosztować ok. 135 mln zł, a odcinka Świdnica - Jedlina Zdrój 110 mln zł. Głównym wykonawcą będzie DOLKOM sp. z o. o. a remont obiektów inżynieryjnych będą realizować podwykonawcy: "DROMOSTTOR" i "PWB Inżynieria". A mają co robić, bo między Świdnicą, a Jedliną, na odcinku 22 km jest 110 obiektów inżynieryjnych, z czego 40 konkretnych mostów, a 5 z nich ma od 50 do 150 m.
  • #10 (odp. na #9) wasiukibic (2018-12-20 07:52:58)
  • #11 Ciekawy (2018-12-20 12:16:55)
    O bagatela byle marszałek był łaskawy i dorzucił do inwestycji pare milionów

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Zgłoś redakcji uwagi do pliku |Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Stacja kolejowa Wrocław Klecina

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...