OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Zielona Góra Główna

Ostatnia zmiana: 2018-12-16

<== | Galeria | ==>
Data: 2019-12-19
Autor: Rafał Wąsowicz
Napisz e-mail
Zamieszczono: 2019-12-21

Galeria użytkownika

EN57-1313 podstawia się do obsługi pociągu Zielona Góra Główna - Międzylesie.

Licencja: Można wykorzystać poza serwisem 'bazakolejowa.pl' tylko do celów niekomercyjnych z podaniem źródła i autora [?]

Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; tabor.

Zaproponuj tagi

Podobiekty:

Dodaj podobiekty
Odsłon : 329
: 3

Zaloguj się by móc zagłosować.

Obiekty:

Komentarze:

  • #1 wasiukibic (2019-12-24 13:44:00)
    Nie wiem co przyświeca osobie, która zajmuje się doborem taboru, aby na tak daleką relację (ok 300 km) kierować niemalże muzealny skład, dobry od biedy na aglomeracyjne kursy do Nowej Soli czy Sulechowa. Turysta, który wybierze się z Polregio w Kotlinę Kłodzką, zmuszony jechać 4 godziny tym czymś, następnym razem poważnie się zastanowi nad wyborem pociągu w drodze na wypoczynek.
    Zastanawiam się, czy w obliczu problemów taborowych i organizacyjnych Polregio lubuskie nie mogłoby dopuścić do przetargu na przewozy w województwie innej firmy, która byłaby gotowa podjąć się arcytrudnego zadania wożenia ludzi taborem dostosowanym do współczesnych standardów podróżowania.
  • #2 (odp. na #1) janusz nowaczewski (2019-12-24 16:43:27)
    Wasiu, ja patrzę na to z innej strony. Urodziłem się "kible" były, towarzyszą mi przez całe dotychczasowe życie i idę o zakład, że ja umrę, a one nadal będą jeździły. Pobiły światowy rekord jako najdłużej produkowany pojazd szynowy. Są nieodłącznym elementem krajobrazu Polski, tak jak wierzby, bociany i cała reszta :) Może jak na dzisiejsze czasy ich konstrukcja jest trochę "toporna" i prosta ale dają radę. Nigdy nie jechałem żadnym Elfem, Flirtem czy ich pochodnymi jako pasażer. Raz w życiu dałem się namówić na podróż z Kłodzka do Kudowy-Zdrój SA139. Nie podobało mi się.
  • #3 (odp. na #2) wasiukibic (2019-12-25 16:38:52)
    Rozumiem Cię doskonale, od czasu do czasu fajnie jest się czymś takim przejechać. Wczuj się jednak w postać Kowalskiego, który chce się wybrać na wypoczynek w cywilizowanych warunkach, a zamiast tego dostaje duszny, telepiący się szrot z niewygodnymi fotelami, z wysokim pokładem, bez gniazd USB, z toaletą niedostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych, itp. a z drugiej strony ma do wyboru auto, które poziomem komfortu bije naszą narodową dumę na głowę. Posłużę się przykładem bardzo brutalnym: to, że od czasu do czasu przyjemnie jest "załatwić się" w lesie, to nie oznacza, że należy tak robić codziennie, a i też nie każdy musi czerpać z tego radochę.
    Z taborem spalinowym to my zawsze mieliśmy problemy ale uważam, że Impuls to naprawdę fajna konstrukcja, chwalona zarówno przez obsługę jak i użytkowników. Ile to pojeździ? Pewnie krócej niż Kibel, który był produkowany w zupełnie innych realiach, gdzie masa, zużycie materiałów czy energochłonność nie grały prawie żadnej roli.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Zgłoś redakcji uwagi do pliku |Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Stacja kolejowa Zielona Góra Główna

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...