OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Stargard – Siekierki (– Neurüdnitz) (411)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2018-10-15 (historia)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  Stargard  (Z)
0,000
   
   
  Stargard ZNI  (Z)
2,287
   
    2,535
   
    5,784
   
    10,250
   
   
  Obryta  (Z)
14,596
   
   
  Czernice  (Z)
15,800
   
   
  Okunica  (Z)
18,900
   
   
  Ryszewo  (Z)
20,600
   
   
  Pyrzyce  (Z)
24,992
   
   
  Kozielice  (Z)
31,338
   
   
  Trzebórz  (Z)
36,018
   
   
  Tetyń  (Z)
39,320
   
   
  Kierzków  (Z)
45,648
   
   
  Rów  (Z)
48,879
   
   
  Góralice  (Z)
52,385
   
    56,332
   
    61,619
   
   
  Brwice  (Z)
65,486
   
   
  Jelenin  (Z)
68,911
   
   
  Godków  (Z)
71,917
   
    79,078
   
    82,445
   
   
  Klępicz  (Z)
85,215
   
   
  Siekierki  (Z)
92,340
   
   
  Neurüdnitz  (DE)
Obraz
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 djSon (2018-10-15 18:51:17)
    Od Trzcińska-Zdrój poprowadzono kolejną dróżkę rowerową do Godkowa. Była w niedzielę (14.10.2018) inauguracja (jej otwarcie) i przyjechał SN61-183 do Godkowa, który niegdyś jeździł planowo po linii 411. Redaktor w którejś gazecie jeszcze miał czelność dopisać, że ostatni kurs do Siekierek miał właśnie Ganz, 31 lat temu. I na bezczela nim przyjechali właśnie do Godkowa... Cóż, dodatkowo był to kurs dla VIPów, zwykli ludzie jechali Impulsem ze Szczecina.
  • #2 wasiukibic (2019-01-28 08:07:31)
  • #3 wasiukibic (2021-09-14 23:43:58)
    https://www.nakolei.…
    "Dokonana przez PKP PLK S.A. wstępna wycena wartości projektów zgłoszonych przez Województwo Zachodniopomorskie opiewa na kwotę ponad 2,5 mld zł, co oznacza, iż wkład własny samorządu musiałby wynieść około 400 mln zł, czyli niemal dwa razy więcej niż wynoszą roczne dochody własne Województwa z tytułu podatków PIT i CIT. Tymczasem udział w programie, którego istotą jest de facto inwestycja w obce środki trwałe, nie może odbywać się kosztem wykonywania ustawowych zadań własnych samorządu – stwierdziła Dyrektor Jadwiga Rajkiewicz. – Ponadto dotychczasowe doświadczenia dotyczące wniosków złożonych przez Województwo w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych, w szczególności dużego wniosku na dofinansowanie zakupu taboru hybrydowego, wskazują, że w większości wybierano do realizacji projekty mniejsze – dodała."
    "W przypadku Programu Kolej Plus praktycznie wszystkie kompetencje skupiają PKP PLK S.A., które jako krajowy zarządca infrastruktury kolejowej faktycznie zarządza większością linii zgłoszonych do konkursu, przy czym jest organizatorem i oceniającym. W przypadku zakwalifikowania projektu do realizacji, PKP PLK S.A. będą zarazem inwestorem i beneficjentem środków przekazanych na modernizację, jak również w przyszłości będą pobierały opłaty za dostęp do infrastruktury, również od przewoźników wykonujących przewozy organizowane przez samorządy – zaznaczyła Dyrektor Rajkiewicz."
    Artykuł wprawdzie ma kilka miesięcy, ale ostatnio kotlet został odgrzany, a jedyną inwestycją, jaką zachpom chce przepchnąć, jest odbudowa mijanki w Tucznie. Tak więc kolejne samorządy obnażają obłudę pisowskiego programu, który propagandowo miał przywrócić kolej mniejszym miejscowością, a praktyce był nierealny do zrealizowania dla niebogatych samorządów, z uwagi na zbyt duże obciążenia finansowe. Góra urodziła mysz. Tylko, że w kraju posiadającego silne i niezależne media taki bubel zostałby skrytykowany, a jego autorzy wykpieni. W Polsce, mając do wyboru między propagandą pro- i antyrządową, trzeba poświęcić trochę czasu i energii na dokopanie się do prawdy, tylko czy większość społeczeństwa tego chce, czy jednak woli żyć w ułudzie, rzeczywistości wykreowanej przez polityków i ich przydupasów...

[Dodaj nowy komentarz]

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Stargard – Siekierki (– Neurüdnitz) (411)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...