Linia Szczecin Główny – Trzebież Szczeciński (406) (galeria)
Ostatnia zmiana: 2021-02-15 (przebieg)
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#3
Lee
(2019-12-04 15:10:43)
Od 03.12.2019 r. rozpoczęcie rozbiórki toru szlakowego nr 1 na odcinku Szczecin Skolwin - Police w celu modernizacji.
-
#4
Michał Kłosowski
(2020-06-08 08:53:14)
Koledzy, czy do Trzebieży istnieje jakikolwiek ruch pociągów towarowych? Uważam za skandal, iż linia, przynajmniej do Polic!, nie jest eksploatowana w ruchu pasażerskim! Przecież tam powinna kursować kolej aglomeracyjna! Czemu zaprzestano ruchu na tym trakcie? Jak mniemam prędkość szlakowa nikła z uwagi na słaby stan infrastruktury, przez co podróż pociągiem do Polic i Trzebieży przegrywała z komunikacją samochodową?
-
#5
(odp. na #4)
octanq
(2020-06-08 12:39:12)
Ja bym powiedział, że powinny to być pociągi Stargard - Police Zakład; Goleniów - Police Zakład; Gryfino - Police Zakład (i z powrotem, wszystkie przez Szczecin Gł.). To by dało największe potoki podróżnych, szczególnie że komunikacją miejską ciężko się dostać z dworca Szczecin Gł. do Polic.
Ze stacją w Policach jest problem, że jest z dala od największych osiedli, ale za to jest blisko szpitala i starego miasta. Natomiast ZCh Police zatrudniają ok. 2,4 tys. pracowników, a po. Police Zakład był przy samej bramie głównej.
St. Trzebież Szczec. jest niestety daleko od plaży (jak na dzisiejsze standardy) i daleko od centrum miasta.
Za taką analizę już nie raz miasto wydało po kilka milionów. Nie znam szczegółów jakie są plany SKM, ale pewnie jak zwykle - gdy możliwe są sytuację: dobra, średnia, słaba, absurdalna, to w Polsce zawsze prawdziwa jest ta absurdalna. -
#6
(odp. na #4)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2020-11-09 02:08:59)
Do Polic jezdzi obecnie kilka par pociągów/dobę torem nr 2.
Tor nr 1 został rozebrany na całej długości jak również odcinek jedno torowy od posterunku SG11 do rozjazdów przed Turzynem.
I tak już niestety pozostanie gdyż remont został wstrzymany.
Natomiast w rejonie przyszłego nowego przystanku Łękno linia biegnie już nowym przebiegiem - także narazie 1 tor.
Ogólne wprowadzenie we wykorzystanie tej linii do ruchu miejskiego i regionalnego (pózniej będzie rozszerzenie tematu):
https://nspap.livejo… -
#7
(odp. na #5)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2021-02-13 20:00:04)
Świeży reportaż (31 stron) z "budowy" tej linii: http://swiatowy.org/…
-
#8
(odp. na #7)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2021-10-12 23:29:03)
Bieżący komunikat z budowy SKM: https://gs24.pl/szcz…
-
#9
113
(2021-10-13 18:35:08)
Dobrze wiedzieć. Martwi mnie jednak bardzo powolne prace i problem wykonawcy. Mam nadzieję, że uda się do Polic jak najprędzej przywrócić ruch pasażerski.
-
#10
(odp. na #5)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2021-10-30 18:22:09)
Plany nowego przystanku na linii - Szczecin Cmentarz Centralny na Gumieńcach.
https://gs24.pl/szuk… -
#11
krzysiek
(2021-12-17 09:12:02)
Tak właściwie, to kiedy linia zostanie reaktywowana dla przewozów pasażerskich? Gdy zaczynały się prace, słyszałem że ma to nastąpić w grudniu 2020. Za chwilę będziemy mieć rok 2022 i minie 20 lat odkąd do Polic nie można dojechać pociągiem osobowym.
-
#12
(odp. na #5)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2021-12-18 13:36:37)
Nowe przystanki na linii: https://24kurier.pl/…
[Dodaj nowy komentarz]
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane
jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Szczecin Główny – Trzebież Szczeciński (406)